Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    534 Mesaje 27 Posters 153.9k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • ncbN Deconectat
      ncb
      ultima editare de

      Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești | Ep. 10 | Modificare traseu Mihãiești - Topa Micã - 13.12.2025
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        🔴UPDATE Santier Autostrada A3 - Topa Mica | Cum Arata Devierea Traseului in Decembrie 2025 din Drona

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
        • M Deconectat
          mihai
          ultima editare de

          🛣️Autostrada A3 Nodul rutier Zimbor | Stadiu lucrari si Organizare santier UMB
          Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
          • Duta CD Conectat
            Duta C @mihai
            ultima editare de

            @mihai Meserie !

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              Autostrada A3, filmare integrală Nădășelu-Zimbor, inclusiv viaductele Ozaltin, 13 decembrie 2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • ncbN Deconectat
                ncb
                ultima editare de

                Autostrada A3, lot Zimbor-Poarta Sălajului, plus sens giratoriu centura Zalău, 13 decembrie 2025
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • ncbN Deconectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  Autostrada Transilvania, Lot 3C2 Chiribiș-Biharia | a inceput montarea grinzilor 15.12.2025
                  Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • Duta CD Conectat
                    Duta C @ncb
                    ultima editare de

                    @ncb Să-l țină hărnicia pe nea Beni.......

                    G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • G Deconectat
                      gruia88 @Duta C
                      ultima editare de

                      @Duta-C Eu oricum nu am intelese de ce o tot frecau unele companii , nu pare normala treaba asta - lurezi facturezi iei banii si dai inainte .

                      Adica in orice mediu privat - lucrare - termini iei banii toata lumea e multumita :) .

                      Dar lectiile trecutului in infrastructura / autostrazi ne spun tocmai reversul.

                      Duta CD F 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                      • Duta CD Conectat
                        Duta C @gruia88
                        ultima editare de

                        @gruia88 Păi in trecut pe vremea si Cuc si înainte claimurile erau la modă. Acum surubul se strânge . Daca nu ai infra societatea explodează de nervi pt ca masinile si activitatea economica sau inmultit.Trebuie sa livrezi. Altfel investitorii fug tara rămâne pe loc.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • F Deconectat
                          fulgernc @gruia88
                          ultima editare de

                          @gruia88
                          Păi era o întreagă filozofie în jurul acestui "concept" economic. Și ca de obicei "diavolul" stă în detalii mici. Și disipate. Și "pretiiiniii" și arhanghelii moralitățiii..și corectitudinii , și virgulei infrastructurei românești , câteodată , ori se fac că nu le văd , ori le promovează cu bună știință. Direcția unei piețe e dată de un binom reglementări-posibilități tehnice. Adică , dacă introduci o firmă dintr-o zonă mai slab reglementată(să spunem Turcia) pe o piață matură și reglementată(să spunem Japonia) ..are o alternativă. Se ajustează la piață. Sau e expulzată. În sens invers. Introduci o firmă recunoscută ptr bune practici pe o piață matură(să spunem We Build)(sunt N exemple de firme , e doar ilustrativ) pe o piață slab reglementată și care nu îi poate oferi concurență pe palier egal. Ce crezi că se întămplă??? Se adaptează la piață ..și beneficiind de o poziție de semimonopol se "joacă" cu piața.

                          Poate acum înțeleg mai bine unii rolul și sarcina pe care și le-a asumat UMB-ul în piață. Între timp au crescut toți antreprenorii locali , la umbra UMB-ului. Exact pe același principiu , cum crește valoarea rezervei , într-o echipă de top , la fotbal , dacă aceasta se menține la vârf în competiții. Și la un moment dat ai un sector întreg competitiv.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                          • First post
                            Last post