A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
- 
 @mike_us Scuze, s-a strecurat o greseala in harta de mai sus, a alunecat scrisul cu "nod Tigveni" aiurea. Am rectificat:  si estimarile mele sunt: 
 Tigveni - Suici: 2028
 Suici - Cornetu: 2029 sau 2030
 Cornetu - Boita: 2030 - 2032 (greu de zis mai clar)Valabile daca se da AC complet in vara 2026. Mai repede nu cred ca se poate, nu vad nici o posibilitate de optimizare. Singura optimizare ar fi sa se realizeze cat mai repede contractele semnate recent de CJ Arges pentru reabilitarea drumurilor secundare. Partea din jud. Valcea a fost de mult reabilitata, cei din Arges au dormit. Multa indolenta acolo in Arges, ca era clar de cel putin 5 ani ce urmeaza. 
- 
 @vancouver Mersi. Nu mă aștept să meargă repede pe partea de munte, mai ales că A1 este prima străpungere montană și nu avem cu ce să o comparăm istoric. 
 Încă mai avem de construit la câmpie câteva sute de kilometri — poate reușim să le facem în paralel.
- 
 @mike_us Lotul 4 are nod, el insusi e suficient ca descarcare. De la Tigveni vei merge pe DN73C pe la Valcea. Deja Waze si Maps ruteaza pe DN73C de la Curtea de Arges, odata cu tunelul se va merge tot asa, dar mai repede. 
 Daca nu se asfalteaza vreun DJ de catre CJ Arges, lotul 3 nu va avea valoare decat complet. (asta daca nu vrei sa faci offroad pe la Salatrucu sau Robaia)
- 
 Patrunderea in tunel a inceput luna aceasta (octombrie) ? din acel video pare ca au innaintat destul de bine in tunel... cel putin pe o directie 
- 
 
- 
 
- 
 
- 
 V vancouver moved this topic from AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI V vancouver moved this topic from AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
- 
 Mai multi bani pentru PiSi din imprumut cu dobanda mica: 
- 
 Lucrările la tunelurile de pe sectorul lipsă al autostrăzii #A1, între Margina și Holdea, avansează constant, fiind deschise 11 fronturi de lucru pentru realizarea galeriilor. 
  Se lucrează la excavații și evacuarea materialului din galerii, la montarea umbrelor de protecție și a ancorelor, la montarea cintrelor pentru sprijiniri, a plaselor și la aplicarea straturilor de torcret (beton pulverizat). În paralel, se desfășoară și lucrări de consolidare a terenului din zona tunelurilor. Se lucrează la excavații și evacuarea materialului din galerii, la montarea umbrelor de protecție și a ancorelor, la montarea cintrelor pentru sprijiniri, a plaselor și la aplicarea straturilor de torcret (beton pulverizat). În paralel, se desfășoară și lucrări de consolidare a terenului din zona tunelurilor.
  ️ La tunelul 1, unde prima galerie a fost deja străpunsă, se execută structura de rezistență – în prezent se betonează radierul (partea inferioară a tunelului) și se fac pregătiri pentru montarea hidroizolației. ️ La tunelul 1, unde prima galerie a fost deja străpunsă, se execută structura de rezistență – în prezent se betonează radierul (partea inferioară a tunelului) și se fac pregătiri pentru montarea hidroizolației.
  ️ La a doua galerie a aceluiași tunel, lucrările la structura de rezistență au fost demarate și se toarnă, de asemenea, radierul. ️ La a doua galerie a aceluiași tunel, lucrările la structura de rezistență au fost demarate și se toarnă, de asemenea, radierul.
  În zona celui de-al doilea tunel, acolo unde o parte din galerii se realizează prin metoda „cut & cover” (din săpătură deschisă), sunt aproape finalizate lucrările de protecție executate de la suprafață și au fost demarate lucrările în subteran. În zona celui de-al doilea tunel, acolo unde o parte din galerii se realizează prin metoda „cut & cover” (din săpătură deschisă), sunt aproape finalizate lucrările de protecție executate de la suprafață și au fost demarate lucrările în subteran.
  ️ Pe lângă activitățile de la tuneluri, antreprenorul execută lucrări de terasamente, de scurgere a apelor și la structurile de pe traseu – poduri și pasaje, unde se lucrează la armare, cofrare, rigle, cuzineți și la montarea dispozitivelor antiseismice. ️ Pe lângă activitățile de la tuneluri, antreprenorul execută lucrări de terasamente, de scurgere a apelor și la structurile de pe traseu – poduri și pasaje, unde se lucrează la armare, cofrare, rigle, cuzineți și la montarea dispozitivelor antiseismice.
  La finalul lunii octombrie, stadiul fizic al lucrărilor a depășit 40%. Antreprenorul este mobilizat cu aproximativ 800 de muncitori și peste 200 de utilaje pe șantier. La finalul lunii octombrie, stadiul fizic al lucrărilor a depășit 40%. Antreprenorul este mobilizat cu aproximativ 800 de muncitori și peste 200 de utilaje pe șantier.         
- 
 Comparativ cu cofrajul cu care a turnat Porr structura de rezistenta, acesta verde de la UMB pare cel putin rudimentar. 
- 
 @marius.firtonea Ma gandesc ca este a Bosniacilor. Sa aibe si din carton presat.... sa-si faca treaba cu el in siguranta si corect. Apropo 
 Daca este sa presun ca asta este lotul strapuns de Euro-Asfalt UMB pare ca a strapuns????? Toarna radier la intrrare in foto acesta. Dumperul pe unde iese incarcat ?  
- 
 E doar schela ptr ceice lucrează la armare. La fel a fost și la Porr. După aceea vin cu cofrajul glisant. Singura diferență față de Porr e că această schelă pare mai scurtă. 
- 
 @fulgernc clar totusi ca nu sunt din acelasi film. Bosniacii par asa, un fel de remake de serie B fata de organizarea si calitatea utilajelor de la PORR. 
- 
 
- 
 @mihai 
 De acord. Eu , despre austrieci , așa la modul general , spun că sunt copii răsfățați ai Germaniei. Aristrocrații. E o imagine de ansamblu care se traduce odată ce traversezi Austria înspre Germania.
 E valabil și pe construcții. Nu degeaba au opera și teatrul încă reprezentative în societate. Și în inginerie e vizibilă această afinare.Eu aștept să văd noile achiziții ale UMB pe măsură ce prind experiență. Înclinarea spre latura tehnică a conducerii companiei e vizibilă în toate detaliile. 
 VIDEO Autostrada Sibiu - Pitești A1. Au început operațiunile de dinamitare necesare construcției tunelului Robești, pe secțiunea 2 Boița – Cornetu, anunță șeful CNAIR
VIDEO Autostrada Sibiu - Pitești A1. Au început operațiunile de dinamitare necesare construcției tunelului Robești, pe secțiunea 2 Boița – Cornetu, anunță șeful CNAIR
 

 Autostrada Sibiu – Pitești (A1)  operațiuni de dinamitare necesare construcției tunelului Robesti
Autostrada Sibiu – Pitești (A1)  operațiuni de dinamitare necesare construcției tunelului Robesti
 ȘANTIER. Tunelul Robești pe Autostrada Sibiu - Pitești, tot mai spectaculos
ȘANTIER. Tunelul Robești pe Autostrada Sibiu - Pitești, tot mai spectaculos
 Guvern: 500 milioane de euro pentru susţinerea proiectului autostrăzii Sibiu - Piteşti - Economica.net
Guvern: 500 milioane de euro pentru susţinerea proiectului autostrăzii Sibiu - Piteşti - Economica.net
