Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Autostrăzi

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    125 Mesaje 22 Posters 25.0k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • C Deconectat
      chapo
      ultima editare de

      Pai nu ai avea pe ce sa cheltui decat Dx16. Si din cate stiu deja s-a depus cererea de finantare pe POT.

      Iar A6 nu este niciun SF macar aproape de a fi finalizat, Buc Giurgiu nu cred ca are contract semnat inca.

      Chiar nu am idee, ma uitam din plictiseala la conferinta, iar acum astept sa vad daca pune un destept intrebarea magica care sunt coridoarele finantate😂

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • C Deconectat
        chapo
        ultima editare de

        A8 Pascani Ungheni
        A7 Pascani Siret

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
        • D Deconectat
          DoubleOG
          ultima editare de

          A spus ca este vorba de A7 Pascani - Siret si A8 Pascani - Ungheni.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • M Deconectat
            mihai
            ultima editare de mihai

            Interesant. E mai degraba o solutie alternativa pentru PNRR, cu scopul finalizarii A7 si A8, decat o prioritate miltara.

            Coridorul nord-sud Polonia - Grecia, care pe teritoriul Romaniei este Bors - Calafat, are importanta militara majora pentru miscarea trupelor in spatele frontului.

            daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • daniel22_22D Conectat
              daniel22_22 @mihai
              ultima editare de daniel22_22

              More or less, UE vrea alinierea retelei TEN-T cu NATO.
              Asta face ca A7 si A8 sa fie pretabile.

              Military Mobility

              Military Mobility

              Military mobility

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • W Deconectat
                WSrc1
                ultima editare de

                Emisiunea Drumurile Noastre - Autostrada Bucureștiului - Zona de Nord, Lotul 1
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • P Deconectat
                  PaulS
                  ultima editare de

                  Ciprian Serban :
                  Guvernul accelerează marile șantiere de infrastructură și ajustează tarifele de drum
                  ✅ Guvernul a aprobat astăzi, la propunerea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, un pachet de acte normative care vizează atât accelerarea marilor proiecte de investiții, cât și actualizarea legislației în domeniul rutier și feroviar.
                  🚧 Printre cele mai importante decizii se numără aprobarea exproprierilor pentru aproape 1.750 de imobile necesare construcției tronsonului 2 al Autostrăzii Sibiu – Făgăraș, pe raza localităților Avrig, Cârța și Porumbacu de Jos. Măsura permite deschiderea șantierelor pe terenurile indispensabile realizării acestui obiectiv de investiții.
                  🏗 Tot în zona de mari proiecte rutiere, Guvernul a avizat extinderea coridorului de expropriere pentru Lotul 4 al Centurii București Nord, în zona Pantelimon, dar și suplimentarea despăgubirilor și actualizarea documentațiilor cadastrale pentru secțiunea Mihăiești – Suplacu de Barcău a Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea.
                  💰 Fondurile alocate pentru aceste măsuri se ridică la peste 1,36 milioane lei, sursa de finanțare fiind asigurată din fonduri europene.
                  ✈️ În plan regional, o parte din terenul administrat de Aeroclubul României trece în domeniul public al județului Dolj, pentru amenajarea unui parc aeronautic, investiție care trebuie realizată în termen de cinci ani.
                  🚗 Executivul a aprobat, totodată, modificarea Ordonanței nr. 15/2002 privind tarifele de utilizare a drumurilor naționale. Documentul actualizează nivelul rovinietei și al amenzilor contravenționale aplicate șoferilor care circulă fără taxă. Impactul financiar estimat al măsurilor se ridică la circa 130 de milioane de euro, fonduri care vor contribui la întreținerea și modernizarea rețelei rutiere.
                  🚂 În paralel, Guvernul a aprobat și o ordonanță care vizează domeniul feroviar. Actul normativ introduce reguli clare privind testarea personalului cu atribuții de siguranță la consumul de alcool și substanțe psihoactive, stabilește cadrul legal pentru recoltarea și analiza probelor biologice și definește transportul de tip „tram-train”, oferind Ministerului Transporturilor și Infrastructurii competența de a emite reglementări pentru acest nou tip de mobilitate. Suplimentar, sunt corectate erori tehnice și se aliniază legislația națională la directivele europene.
                  👉 Prin aceste măsuri, Guvernul, prin Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, își reafirmă angajamentul pentru finalizarea marilor obiective de infrastructură, reiterând preocuparea constantă pentru finanțarea întreținerii drumurilor și modernizarea transportului feroviar printr-un cadru legal clar și adaptat realităților europene.

                  Ciprian Serban

                  Ciprian Serban

                  Guvernul accelerează marile șantiere de infrastructură și ajustează tarifele de drum ✅ Guvernul a aprobat astăzi, la propunerea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, un pachet de acte...

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    #1 Stirile din Infrastructura. AUTOSTRAZILE si Viziunea Guvernului pentru Infrastructura. Sept 2025
                    BabaDog
                    https://www.youtube.com/watch?v=UCsqJj1tQhY

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Mădălina Podaru  /  sept. 25  /  Rutier

                      Autostrada Nordului. Ministerul Transporturilor trimite Guvernului noul proiect pentru Centura Gura Humorului / Viaductul „mamut” de 5 kilometri, realizat tot în sistem half-profile

                      Autostrada Nordului. Ministerul Transporturilor trimite Guvernului noul proiect pentru Centura Gura Humorului / Viaductul „mamut” de 5 kilometri, realizat tot în sistem half-profile

                      Ministerul Transporturilor a avizat Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru Centura Gura Humorului, parte a proiectului „Autostrada Nordului”, soluția de

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • JohnDoeJ Deconectat
                        JohnDoe @vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        Bine ca nu au gandit-o ca DEx si sa o faca autostrada mai incolo asa cum minteau pesedeii in legatura cu DEx12.
                        Nu ca i-ar fi crezut cineva, dar am observat ca imediat cum cineva intra in pesedeu se instaleaza si retardul mental.

                        Calafat - Severin - Lugoj

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • vancouverV vancouver moved this topic from AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI on
                        • A Deconectat
                          Azzl
                          ultima editare de

                          New Times Media  /  oct. 30

                          Președintele Șoldan îl presează pe Bolojan pentru centura Gura Humorului după ce acesta a lăsat să se înțeleagă că nu sunt bani pentru județul Suceava: Nu e un moft, e al treilea blocaj rutier din...

                          Președintele Șoldan îl presează pe Bolojan pentru centura Gura Humorului după ce acesta a lăsat să se înțeleagă că nu sunt bani pentru județul Suceava: Nu e un moft, e al treilea blocaj rutier din...

                          Centura Gura Humorului blocată de premierul Bolojan care consideră proiectul prea scump pentru județul Suceava. Președintele Șoldan arată că este al 3-lea punct critic de blocaj din România, proiectul are finanțare europeană și și-a pus demisia pe masa lui Bolojan dacă asta îl va determina să...

                          https://www.obiectivdesuceava.ro/stiri-din-suceava/discutii-aspre-privind-centura-humorului-soldan-a-spus-premierului-bolojan-ca-demisioneaza-si-ca-nu-exclude-un-protest-al-transportatorilor/

                          Șoldan a spus că în data de 24 octombrie, în ziua când a împlinit un an de la preluarea mandatului, a fost în biroul premierului unde alături de reprezentanți ai Direcției de Drumuri și Poduri, CNAIR, Ministerul Transporturilor, proiectanți- aceeași care au proiectat și centura Oradea- a purtat discuții cu Ilie Bolojan pentru a-l determina pe acesta să fie de acord cu aprobarea indicatorilor tehnico-economici ceea ce va permite lansarea licitației pentru proiectare și execuție.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de

                            DRUMURILE NOASTRE. DIR.GEN. CNIR ÎN STUDIOUL B1TV.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              Dl. Scriosteanu spera ca A1 PiSi vom avea complet AC si acord de mediu in primavara. In video si despre alte autostrazi:

                              Viitorul se construiește azi: Ritm tot mai alert pe marile coridoare de infrastructură rutieră

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              N 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                              • N Deconectat
                                nykonn @vancouver
                                ultima editare de nykonn

                                Dacă în 2050 am avea aceasta retea de autostrăzi & drumuri expres eu aș fi... cum să o spun... extra fericit!!!

                                Am urmărit ca toate reședințele de județ să fie conectate la rețea.

                                1000020782.png

                                JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • JohnDoeJ Deconectat
                                  JohnDoe @nykonn
                                  ultima editare de JohnDoe

                                  @nykonn Ploiesti Brasov nu cred.
                                  Dar toate celelalte sunt fezabile.

                                  P.S. ca si drumuri express 4Fun ar mai fi Severin - Tg Jiu - Rm Valcea.

                                  Calafat - Severin - Lugoj

                                  N 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • N Deconectat
                                    nykonn @JohnDoe
                                    ultima editare de

                                    @JohnDoe îmi place ideea

                                    1000020787.png

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de vancouver

                                      • Focsani - Tg. Secuiesc cam exclus (mai ales geografic, ar fi mai scump decat CoBra si DN-ul e gol)
                                      • Tg. Secuiesc - Miercurea Ciuc: relief greu, extrem de improbabil sa se faca asa ceva vreodata, un upgrade la DN, asa cum e planificat acum (drum trans-regio), e perfect
                                      • Slatina - Caracal si mai departe - inutil zic eu
                                      • Brasov - Tg. Mures da, dar nu cred pana in 2050 - poate va fi in lucru
                                      • Braila - Calarasi: nu cred, este planificat upgrade la trans-regio (cu centuri + largire drum actual)
                                      • Caransebes - Resita (relieful !!! si ce sens are, cand capitala regiunii este la Timisoara si mult mai facil si mai usor de facut ar fi o legatura Resita la A9
                                      • Suceava - Baia Mare: parti din A nordului ar putea fi gata in 2050, mai ales Deja-Bistrita arde, Gura Humorului - Suceava foarte utila; dar mai mult nu prea cred; poate in lucru Dej-Baia Mare

                                      In schimb vad mai degraba probabile si posibile:

                                      • Tg. Mures - Reghin
                                      • Blaj - A10
                                      • parti din Rasnov-Mioveni, mai ales centura pentru Bran, Campulung si primii 20km de langa Pitesti
                                      • Bucuresti - Targoviste va fi gata in 2050
                                      • Ploiesti - Valenii de Munte

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      N daniel22_22D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                                      • N Deconectat
                                        nykonn @vancouver
                                        ultima editare de

                                        @vancouver ok... poate fi viziunea pe 50 ani... clar nu mai apucăm noi să conducem...

                                        Oricum, cred că o rețea de cca 5000-6000 km pt o țară ca România ar fi suficient pentru ca toată lumea să fie mulțumită.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          Eu zic ca ar fi bine sa ne limitam la ca. 4000 km. Orice este in plus inseamna si intretinere in plus. Bine pot sa mai existe drumuri cu aspect de autostrada peste cei 4000, gen centura Brasov, care nu va face parte din reteaua de A / DX.

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • daniel22_22D Conectat
                                            daniel22_22 @vancouver
                                            ultima editare de

                                            @vancouver
                                            Așa e, Focsani-Secuime nu se va face niciodată.
                                            La capitolul niciodată aș adăuga Barlad-Vaslui--Iasi prin dealurile Crasnei, mai degrabă legătură între Vaslui și DX Tișița-Albita.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post