Salutare! A inceput constructia ”nodului mic” de la Cumpăna. Se lucreaza de o săptămână.

Salutare! A inceput constructia ”nodului mic” de la Cumpăna. Se lucreaza de o săptămână.

@JohnDoe am revenit cu o viziune actualizată.
Ce e diferit?
Cu albastru sunt autostrăzi / drumuri expres.
Cu roșu închis ( sau cum s-o numi culoarea) update TransRegio cu centuri localități și 2x2 sau alternativ 2×1.

Salutare tuturor!
Dacă tot ne-am apucat de construit tuneluri pe autostrăzi, oare nu ar fi mai bine dpv al conectivității Estului și S-Estului României cu centrul și V-estul + conectivitatea militară (Poligon Cincu, Brașov - Poligon Smârdan, Galați o autostradă Brașov - Focșani?
Ceva de gemul desenat de mine... undeva din zona Târgu Secuiesc A13 să meargă fie pe lângă Ojdula fie pe lângă Ghelnița ( pe unde e mai scurt și mai bine) ca să ajungă la râul Putna (altitudine cca 900 m) prin tunel de 3-4-5 km (în funcție de varianta aleasă), și apoi să meargă paralel cu râul Putna, pe lângă Lepșa, Vrancea cu nod descărcare, apoi Vidra, nod descărcare și să se descarce lângă Garofa, la N de Focșani în A7.
Ar avea cca 100 km din zona Târgu Secuiesc spre Focșani.
Ar fi de construit câțiva km de tuneluri, cel mai mare în jur de 3-5 km ca să treacă spre valea Putnei și apoi punctual câteva tuneluri mai mici.

Acest traseu ar favoriza o axă Est - Vest... de la Brăila-Galați la Brașov și mai departe.
Nu ar lua trafic de la A8, ar favoriza, cum am spus, mobilitatea militară, ar deveni o rută alternativă serioasă pentru litoral (când se va construi DX Brăila - Tulcea - Constanța).
PS: Menționez că nu am fost niciodată pe acest traseu și nu cunosc zona.
@Flo87 să știi că am avut intenția să desenez un TransRegio Iași - Huși - Murgeni - Galați... dar nu știu de ce nu am făcut-o.
E o idee bună!
@JohnDoe aș vedea conexiunea Bucuresti - Sofia - Atena ca făcând parte dintr-un viitor coridor european Berlin - Varșovia - Liov - Suceava - Bacău - București
Sau, de ce nu, cum ai spus tu, iar coridorul descris de mine să aiba punct terminus la Istanbul.
@vancouver salutare si ma bucur ca v-am gasit!
Propunerea ta e f interesanta... cunosc destul de bine zona, merg anual pe Ceahlau... cred ca e un Petrom pe DN 17B, cam in zona unde ai propus sensul giratoriu de Nord.
De ce nu s-ar face o descarcare chiar la viaduct?
2 noi sensuri giratorii in capetele viaductului existent si descarcarea direct pe DN15?
ceva de genul cum am ”desenat” in imagine :blush: !

@vancouver multumesc pentru clarificari... nu am luat in considerare inaltimile viaductelor + cel mai important... largirea viaductului existent.
Dacă în 2050 am avea aceasta retea de autostrăzi & drumuri expres eu aș fi... cum să o spun... extra fericit!!!
Am urmărit ca toate reședințele de județ să fie conectate la rețea.

@JohnDoe aș vedea conexiunea Bucuresti - Sofia - Atena ca făcând parte dintr-un viitor coridor european Berlin - Varșovia - Liov - Suceava - Bacău - București
Sau, de ce nu, cum ai spus tu, iar coridorul descris de mine să aiba punct terminus la Istanbul.
Așa aș vedea eu România în 2050-2060 cu linii de mare viteză... sau măcar 160 km/h îmbunătățit (cele desenate cu negru)
Cu 2 linii HSR principale:

@Flo87 să știi că am avut intenția să desenez un TransRegio Iași - Huși - Murgeni - Galați... dar nu știu de ce nu am făcut-o.
E o idee bună!
@JohnDoe am revenit cu o viziune actualizată.
Ce e diferit?
Cu albastru sunt autostrăzi / drumuri expres.
Cu roșu închis ( sau cum s-o numi culoarea) update TransRegio cu centuri localități și 2x2 sau alternativ 2×1.

@vancouver ok... poate fi viziunea pe 50 ani... clar nu mai apucăm noi să conducem...
Oricum, cred că o rețea de cca 5000-6000 km pt o țară ca România ar fi suficient pentru ca toată lumea să fie mulțumită.
Dacă în 2050 am avea aceasta retea de autostrăzi & drumuri expres eu aș fi... cum să o spun... extra fericit!!!
Am urmărit ca toate reședințele de județ să fie conectate la rețea.

@JohnDoe mă gândeam ca asta să fie noua A13... să nu mai meargă spre Răcăciuni ci spre Focșani :flushed:
Salutare tuturor!
Dacă tot ne-am apucat de construit tuneluri pe autostrăzi, oare nu ar fi mai bine dpv al conectivității Estului și S-Estului României cu centrul și V-estul + conectivitatea militară (Poligon Cincu, Brașov - Poligon Smârdan, Galați o autostradă Brașov - Focșani?
Ceva de gemul desenat de mine... undeva din zona Târgu Secuiesc A13 să meargă fie pe lângă Ojdula fie pe lângă Ghelnița ( pe unde e mai scurt și mai bine) ca să ajungă la râul Putna (altitudine cca 900 m) prin tunel de 3-4-5 km (în funcție de varianta aleasă), și apoi să meargă paralel cu râul Putna, pe lângă Lepșa, Vrancea cu nod descărcare, apoi Vidra, nod descărcare și să se descarce lângă Garofa, la N de Focșani în A7.
Ar avea cca 100 km din zona Târgu Secuiesc spre Focșani.
Ar fi de construit câțiva km de tuneluri, cel mai mare în jur de 3-5 km ca să treacă spre valea Putnei și apoi punctual câteva tuneluri mai mici.

Acest traseu ar favoriza o axă Est - Vest... de la Brăila-Galați la Brașov și mai departe.
Nu ar lua trafic de la A8, ar favoriza, cum am spus, mobilitatea militară, ar deveni o rută alternativă serioasă pentru litoral (când se va construi DX Brăila - Tulcea - Constanța).
PS: Menționez că nu am fost niciodată pe acest traseu și nu cunosc zona.
Salutare! A inceput constructia ”nodului mic” de la Cumpăna. Se lucreaza de o săptămână.
