Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. nykonn
    N
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 1
    • Mesaje 5
    • Grupuri 0

    nykonn

    @nykonn

    7
    Reputație
    2
    Vizualizări
    5
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    nykonn Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by nykonn

    • RE: A2+A4 Bucuresti - Constanța - Mangalia și drumuri express in Dobrogea

      Salutare! A inceput constructia ”nodului mic” de la Cumpăna. Se lucreaza de o săptămână.

      01.jpg 02.jpg 03.jpg 04.jpg 05.jpg 06.jpg 07.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI
      N
      nykonn
    • Brasov - Focșani

      Re: A13 Sibiu-Brașov-Bacău

      Salutare tuturor!

      Dacă tot ne-am apucat de construit tuneluri pe autostrăzi, oare nu ar fi mai bine dpv al conectivității Estului și S-Estului României cu centrul și V-estul + conectivitatea militară (Poligon Cincu, Brașov - Poligon Smârdan, Galați o autostradă Brașov - Focșani?

      Ceva de gemul desenat de mine... undeva din zona Târgu Secuiesc A13 să meargă fie pe lângă Ojdula fie pe lângă Ghelnița ( pe unde e mai scurt și mai bine) ca să ajungă la râul Putna (altitudine cca 900 m) prin tunel de 3-4-5 km (în funcție de varianta aleasă), și apoi să meargă paralel cu râul Putna, pe lângă Lepșa, Vrancea cu nod descărcare, apoi Vidra, nod descărcare și să se descarce lângă Garofa, la N de Focșani în A7.
      Ar avea cca 100 km din zona Târgu Secuiesc spre Focșani.
      Ar fi de construit câțiva km de tuneluri, cel mai mare în jur de 3-5 km ca să treacă spre valea Putnei și apoi punctual câteva tuneluri mai mici.

      Screenshot 2025-11-17 172642.png

      Acest traseu ar favoriza o axă Est - Vest... de la Brăila-Galați la Brașov și mai departe.
      Nu ar lua trafic de la A8, ar favoriza, cum am spus, mobilitatea militară, ar deveni o rută alternativă serioasă pentru litoral (când se va construi DX Brăila - Tulcea - Constanța).

      PS: Menționez că nu am fost niciodată pe acest traseu și nu cunosc zona.

      postat în AUTOSTRĂZI
      N
      nykonn
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @vancouver salutare si ma bucur ca v-am gasit!
      Propunerea ta e f interesanta... cunosc destul de bine zona, merg anual pe Ceahlau... cred ca e un Petrom pe DN 17B, cam in zona unde ai propus sensul giratoriu de Nord.

      De ce nu s-ar face o descarcare chiar la viaduct?
      2 noi sensuri giratorii in capetele viaductului existent si descarcarea direct pe DN15?

      ceva de genul cum am ”desenat” in imagine :blush: !

      Untitled.png

      postat în AUTOSTRĂZI
      N
      nykonn
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @vancouver multumesc pentru clarificari... nu am luat in considerare inaltimile viaductelor + cel mai important... largirea viaductului existent.

      postat în AUTOSTRĂZI
      N
      nykonn

    Latest posts made by nykonn

    • RE: Brasov - Focșani

      @JohnDoe mă gândeam ca asta să fie noua A13... să nu mai meargă spre Răcăciuni ci spre Focșani :flushed:

      postat în AUTOSTRĂZI
      N
      nykonn
    • Brasov - Focșani

      Re: A13 Sibiu-Brașov-Bacău

      Salutare tuturor!

      Dacă tot ne-am apucat de construit tuneluri pe autostrăzi, oare nu ar fi mai bine dpv al conectivității Estului și S-Estului României cu centrul și V-estul + conectivitatea militară (Poligon Cincu, Brașov - Poligon Smârdan, Galați o autostradă Brașov - Focșani?

      Ceva de gemul desenat de mine... undeva din zona Târgu Secuiesc A13 să meargă fie pe lângă Ojdula fie pe lângă Ghelnița ( pe unde e mai scurt și mai bine) ca să ajungă la râul Putna (altitudine cca 900 m) prin tunel de 3-4-5 km (în funcție de varianta aleasă), și apoi să meargă paralel cu râul Putna, pe lângă Lepșa, Vrancea cu nod descărcare, apoi Vidra, nod descărcare și să se descarce lângă Garofa, la N de Focșani în A7.
      Ar avea cca 100 km din zona Târgu Secuiesc spre Focșani.
      Ar fi de construit câțiva km de tuneluri, cel mai mare în jur de 3-5 km ca să treacă spre valea Putnei și apoi punctual câteva tuneluri mai mici.

      Screenshot 2025-11-17 172642.png

      Acest traseu ar favoriza o axă Est - Vest... de la Brăila-Galați la Brașov și mai departe.
      Nu ar lua trafic de la A8, ar favoriza, cum am spus, mobilitatea militară, ar deveni o rută alternativă serioasă pentru litoral (când se va construi DX Brăila - Tulcea - Constanța).

      PS: Menționez că nu am fost niciodată pe acest traseu și nu cunosc zona.

      postat în AUTOSTRĂZI
      N
      nykonn
    • RE: A2+A4 Bucuresti - Constanța - Mangalia și drumuri express in Dobrogea

      Salutare! A inceput constructia ”nodului mic” de la Cumpăna. Se lucreaza de o săptămână.

      01.jpg 02.jpg 03.jpg 04.jpg 05.jpg 06.jpg 07.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI
      N
      nykonn
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @vancouver multumesc pentru clarificari... nu am luat in considerare inaltimile viaductelor + cel mai important... largirea viaductului existent.

      postat în AUTOSTRĂZI
      N
      nykonn
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @vancouver salutare si ma bucur ca v-am gasit!
      Propunerea ta e f interesanta... cunosc destul de bine zona, merg anual pe Ceahlau... cred ca e un Petrom pe DN 17B, cam in zona unde ai propus sensul giratoriu de Nord.

      De ce nu s-ar face o descarcare chiar la viaduct?
      2 noi sensuri giratorii in capetele viaductului existent si descarcarea direct pe DN15?

      ceva de genul cum am ”desenat” in imagine :blush: !

      Untitled.png

      postat în AUTOSTRĂZI
      N
      nykonn