Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    DEx4, DEx16, A10 - Autostrazi si DX secundare zona Transilvania

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    68 Mesaje 7 Posters 3.3k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • C Deconectat
      chapo
      ultima editare de

      A fost desemnat Nurol pe lotul 3, dupa cum era de asteptat. Sa vedem daca contesta selina.
      Cel mai lung lot 47 km+ 13 km centura TM platforma 22m

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • P Conectat
        PaulS
        ultima editare de

        Drum Expres Oradea-Arad lot1, DEx16 Oradea-Salonta | pregătiri pentru începerea lucrărilor
        marin marian

        Drum Expres Oradea-Arad lot1, DEx16 Oradea-Salonta | pregătiri pentru începerea lucrărilor
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • P Conectat
          PaulS
          ultima editare de

          Cristian Pistol :
          Am desemnat astăzi constructorii pentru lotul 2 (39,7 km) al Drumului Expres Arad-Oradea!

          După semnarea contractului, Asocierea româno -turcă (ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI A.S - STRACO HOLDING S.R.L) va avea la dispoziție 2,76 miliarde lei (fărăTVA) și 24 de luni pentru finalizarea lucrărilor.

          Contractul de execuție (FIDIC Roșu), finanțat prin Programul Transport 2021-2027, prevede inclusiv construcția pe traseul a 26 de structuri, printre care un pod în lungime de 1.091 m.

          În cadrul constractului se va construi și un drum de legatura cu Ungaria, in lungime de 10 km, care cuprimde punctul de trecere a frontierei.

          Drumul Expres Arad - Oradea are o lungime totală de 120,47 km și este compus din 3 loturi:

          • Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură la DN 79 – Salonta (5,3 km).
          • Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km).
          • Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă Drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km).

          Semnarea contractului va fi posibilă peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații

          https://www.facebook.com/photo/?fbid=721746814106796&set=a.131249316489885
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • D Deconectat
            daniel22_22
            ultima editare de

            Straco is back.

            Fidic Rosu + Straco = claimuri cerute pentru intarzieri la utilitati, deminare, arheologie, exproprieri, neconformitati la gropi de imprumut, etc.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
            • P Conectat
              PaulS
              ultima editare de

              Dex16 Oradea - Arad lotul 1 | traseul filmat complet
              marin marian

              Dex16 Oradea - Arad lotul 1 | traseul filmat complet
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • P Conectat
                PaulS
                ultima editare de

                Istoric Dosare - CNSC
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Ioana Oprean  /  aug. 30

                  VIDEO | Care sunt cauzele deteriorării și ce soluție va fi folosită la nodul rutier Sebeș pentru remedierea și consolidarea culeei de pe breteaua 2. Traficul este închis până în luna noiembrie 2025

                  VIDEO | Care sunt cauzele deteriorării și ce soluție va fi folosită la nodul rutier Sebeș pentru remedierea și consolidarea culeei de pe breteaua 2. Traficul este închis până în luna noiembrie 2025

                  Care sunt cauzele deteriorării și ce soluție va fi folosită la nodul rutier Sebeș pentru remedierea și consolidarea culeei de pe breteaua 2. Traficul, închis până în luna noiembrie 2025 Pe breteaua numărul 2 a nodului rutier Sebeș, care face legătura dintre autostrăzile A1 și A10, pe direcția de...

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • P Conectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    A10 - Probleme la pasajul peste autostrada A1 02.09.2025
                    AlexCDrone

                    A10 - Probleme la pasajul peste autostrada A1 02.09.2025
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • D Deconectat
                      daniel22_22
                      ultima editare de daniel22_22

                      As paria ca Precon va da in judecata CNAIR.

                      Anemona Andone  /  sept. 4  /  Investiţii

                      EXCLUSIV Lipsa banilor lovește deja în construcția autostrăzilor: Guvernul cere constructorilor să amâne lucrările. Primul proiect afectat e chiar la Bolojan acasă - Economica.net

                      EXCLUSIV Lipsa banilor lovește deja în construcția autostrăzilor: Guvernul cere constructorilor să amâne lucrările. Primul proiect afectat e chiar la Bolojan acasă - Economica.net

                      Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis ordin de începere a lucrărilor pe lotul 1 al Drumului Expres Arad - Oradea începând abia cu data de 1 martie 2027. Decizia este argumentată în principal prin limitările bugetare. Și alte proiecte de autostrăzi și...

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        Foarte bine. Si in Germania se procedeaza la fel. Se stie cu 5-7 ani inainte (uneori si mai mult) ce si cand incepe si cum sunt alocati banii, se fac licitatiile in liniste si uneori firmele castiga cu 2-3 ani inainte de data la care este programata inceperea lucrarilor. Dar din motive de esalonare a banilor demareaza doar la data stabilita.

                        Si asa este si cel mai bine: proiectele deja mature, semnate, sa stea la coada sa astepte sursa de finantare. Cand apar banii se intra imediat. Nu cum am facut noi in 2007, cand am intrat in UE si am avut brusc 4 miliarde pentru autostrazi, si ne-am apucat abia in 2007-2008 sa facem studii de fezabilitate. Evident ca pana in 2015 nu am reusit sa atragem toti banii si am pierdut 1 miliard, cu toate zbaterile din anii 2011-2015.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • First post
                          Last post