Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    DEx4, DEx16, A10 - Autostrazi si DX secundare zona Transilvania

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    68 Mesaje 7 Posters 3.3k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      MihaiD @mihai
      ultima editare de

      @mihai "Cluj Capitala", de acolo entuziasmul.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • P Deconectat
        PaulS @mihai
        ultima editare de

        @mihai Da , e centura pentru Turda care o sa ajute destul de mult sa fluidize traficul din Turda.
        Din pacate Cluj-Napoca e blocat cam pe toate intrarile-iesirile.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • P Deconectat
          PaulS
          ultima editare de

          Irinel Ionel Scriosteanu :
          𝗗𝗲 𝗮𝗰𝘂𝗺, 𝗔𝟯 𝘀̦𝗶 𝗗𝗡𝟭 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝗰𝗼𝗻𝗲𝗰𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗻 𝗗𝗫 4
          𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺
          În aceste momente, tocmai am dat în trafic un nou drum de legătură în Transilvania, care ne va scuti de traficul din zona Municipiului Turda.
          Este vorba de 5 km ai Drumului Expres #DeX4 din zona localității Tureni din județul Cluj, care vor face legătura rutieră între Autostrada #A3 și DN1.
          Pe traseul acestuia au fost contruite 7 poduri și viaducte, iar la km 4 este construit viaductul peste Valea Racilor, care are 6 deschideri și o lungime totală de 258 m.
          Valoarea contractului este de 562,61 milioane lei (fără TVA), iar finanțarea este asigurată prin Programul Transport 2021-2027.
          🤝 Mulțumesc tuturor celor care au format o echipă și au contribuit la realizarea acestuia: antreprenorului, subcontractorilor, inginerilor, echipelor de muncitori, dulgheri, fierari, operatori de utilaje, colegilor de la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și CNAIR, DRDP Cluj, membrii comisiei de recepție, reprezentanților autorităților locale, membrilor Unității de Implementare a Proiectului și, pentru că și acest proiect este finanțat din 𝗳𝗼𝗻𝗱𝘂𝗿𝗶 𝗲𝘂𝗿𝗼𝗽𝗲𝗻𝗲, îi mulțumesc direcției de specialitate din cadrul MTI.
          𝗦𝗮 𝗰𝗶𝗿𝗰𝘂𝗹𝗮𝗺 𝘀𝗮𝗻𝗮𝘁𝗼𝘀𝗶!

          1.5K views · 102 reactions | 𝗗𝗲 𝗮𝗰𝘂𝗺, 𝗔𝟯 𝘀̦𝗶 𝗗𝗡𝟭 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝗰𝗼𝗻𝗲𝗰𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗻...

          1.5K views · 102 reactions | 𝗗𝗲 𝗮𝗰𝘂𝗺, 𝗔𝟯 𝘀̦𝗶 𝗗𝗡𝟭 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝗰𝗼𝗻𝗲𝗰𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗻...

          𝗗𝗲 𝗮𝗰𝘂𝗺, 𝗔𝟯 𝘀̦𝗶 𝗗𝗡𝟭 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝗰𝗼𝗻𝗲𝗰𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗻 𝗗𝗫 4 𝑷𝒓𝒐𝒊𝒆𝒄𝒕 𝒄𝒐𝒇𝒊𝒏𝒂𝒏𝒕̦𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊 𝒆𝒖𝒓𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆 🇷🇴🇪🇺 În aceste momente, tocmai am dat în trafic un nou drum de legătură în Transilvania, care ne va scuti de...

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Si de pe youtube acelasi lucru:

            Irinel Scriosteanu-𝗗𝗲 𝗮𝗰𝘂𝗺, 𝗔𝟯 𝘀̦𝗶 𝗗𝗡𝟭 𝘀𝘂𝗻𝘁 𝗰𝗼𝗻𝗲𝗰𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗻 𝗗𝗫 4

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Via Cluj TV:

              Cum arată Drumul Expres A3 - Tureni, deschis circulației de acum înainte

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • M Conectat
                mihai
                ultima editare de

                DEx 4 Legătura A3 - DN1 (Tureni) 21.07.2025 Filmare completă
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • ncbN Conectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  Drumul Expres DEx16 Centura Oradea catre Vama Bors II DEx16 Autostrada Transilvania A3

                  Drumul Expres DEx16 Centura Oradea catre Vama Bors II DEx16 Autostrada Transilvania A3

                  Filmari din Oradea

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • C Deconectat
                    chapo
                    ultima editare de

                    A fost desemnat Nurol pe lotul 3, dupa cum era de asteptat. Sa vedem daca contesta selina.
                    Cel mai lung lot 47 km+ 13 km centura TM platforma 22m

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                    • P Deconectat
                      PaulS
                      ultima editare de

                      Drum Expres Oradea-Arad lot1, DEx16 Oradea-Salonta | pregătiri pentru începerea lucrărilor
                      marin marian

                      Drum Expres Oradea-Arad lot1, DEx16 Oradea-Salonta | pregătiri pentru începerea lucrărilor
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • P Deconectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        Cristian Pistol :
                        Am desemnat astăzi constructorii pentru lotul 2 (39,7 km) al Drumului Expres Arad-Oradea!

                        După semnarea contractului, Asocierea româno -turcă (ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI A.S - STRACO HOLDING S.R.L) va avea la dispoziție 2,76 miliarde lei (fărăTVA) și 24 de luni pentru finalizarea lucrărilor.

                        Contractul de execuție (FIDIC Roșu), finanțat prin Programul Transport 2021-2027, prevede inclusiv construcția pe traseul a 26 de structuri, printre care un pod în lungime de 1.091 m.

                        În cadrul constractului se va construi și un drum de legatura cu Ungaria, in lungime de 10 km, care cuprimde punctul de trecere a frontierei.

                        Drumul Expres Arad - Oradea are o lungime totală de 120,47 km și este compus din 3 loturi:

                        • Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură la DN 79 – Salonta (5,3 km).
                        • Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km).
                        • Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă Drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km).

                        Semnarea contractului va fi posibilă peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații

                        https://www.facebook.com/photo/?fbid=721746814106796&set=a.131249316489885
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • D Deconectat
                          daniel22_22
                          ultima editare de

                          Straco is back.

                          Fidic Rosu + Straco = claimuri cerute pentru intarzieri la utilitati, deminare, arheologie, exproprieri, neconformitati la gropi de imprumut, etc.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                          • P Deconectat
                            PaulS
                            ultima editare de

                            Dex16 Oradea - Arad lotul 1 | traseul filmat complet
                            marin marian

                            Dex16 Oradea - Arad lotul 1 | traseul filmat complet
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • P Deconectat
                              PaulS
                              ultima editare de

                              Istoric Dosare - CNSC
                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver
                                ultima editare de

                                Ioana Oprean  /  aug. 30

                                VIDEO | Care sunt cauzele deteriorării și ce soluție va fi folosită la nodul rutier Sebeș pentru remedierea și consolidarea culeei de pe breteaua 2. Traficul este închis până în luna noiembrie 2025

                                VIDEO | Care sunt cauzele deteriorării și ce soluție va fi folosită la nodul rutier Sebeș pentru remedierea și consolidarea culeei de pe breteaua 2. Traficul este închis până în luna noiembrie 2025

                                Care sunt cauzele deteriorării și ce soluție va fi folosită la nodul rutier Sebeș pentru remedierea și consolidarea culeei de pe breteaua 2. Traficul, închis până în luna noiembrie 2025 Pe breteaua numărul 2 a nodului rutier Sebeș, care face legătura dintre autostrăzile A1 și A10, pe direcția de...

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • P Deconectat
                                  PaulS
                                  ultima editare de

                                  A10 - Probleme la pasajul peste autostrada A1 02.09.2025
                                  AlexCDrone

                                  A10 - Probleme la pasajul peste autostrada A1 02.09.2025
                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                  • D Deconectat
                                    daniel22_22
                                    ultima editare de daniel22_22

                                    As paria ca Precon va da in judecata CNAIR.

                                    Anemona Andone  /  sept. 4  /  Investiţii

                                    EXCLUSIV Lipsa banilor lovește deja în construcția autostrăzilor: Guvernul cere constructorilor să amâne lucrările. Primul proiect afectat e chiar la Bolojan acasă - Economica.net

                                    EXCLUSIV Lipsa banilor lovește deja în construcția autostrăzilor: Guvernul cere constructorilor să amâne lucrările. Primul proiect afectat e chiar la Bolojan acasă - Economica.net

                                    Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis ordin de începere a lucrărilor pe lotul 1 al Drumului Expres Arad - Oradea începând abia cu data de 1 martie 2027. Decizia este argumentată în principal prin limitările bugetare. Și alte proiecte de autostrăzi și...

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de vancouver

                                      Foarte bine. Si in Germania se procedeaza la fel. Se stie cu 5-7 ani inainte (uneori si mai mult) ce si cand incepe si cum sunt alocati banii, se fac licitatiile in liniste si uneori firmele castiga cu 2-3 ani inainte de data la care este programata inceperea lucrarilor. Dar din motive de esalonare a banilor demareaza doar la data stabilita.

                                      Si asa este si cel mai bine: proiectele deja mature, semnate, sa stea la coada sa astepte sursa de finantare. Cand apar banii se intra imediat. Nu cum am facut noi in 2007, cand am intrat in UE si am avut brusc 4 miliarde pentru autostrazi, si ne-am apucat abia in 2007-2008 sa facem studii de fezabilitate. Evident ca pana in 2015 nu am reusit sa atragem toti banii si am pierdut 1 miliard, cu toate zbaterile din anii 2011-2015.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • First post
                                        Last post