Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    DEx4, DEx16 - DX-uri zona Transilvania

    Scheduled Pinned Închis Moved DRUMURI EXPRESS
    76 Mesaje 9 Posters 5.8k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      PaulS
      ultima editare de

      Cristian Pistol :
      Un nou pas important pentru dezvoltarea infrastructurii din vestul țării!
      Astăzi am semnat contractul pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad – Oradea.
      Asocierea Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret VE Sanayi AS (Turcia) - Straco Holding SRL (România) are la dispoziție 24 de luni și 2,76 miliarde de lei (fără TVA) pentru a finaliza cei 39,7 km de la Salonta la Chișineu Cris.
      Proiectul include 26 de lucrări de artă, dintre care un pod de 1.091 m peste Crișul Alb, un drum de legătură cu infrastructura din Ungaria (10 km) și punctul de trecere a frontierei la Salonta.
      Întregul proiect al Drumului Expres Arad – Oradea însumează 120,47 km și este compus din 3 loturi:

      • Lotul 1 (Oradea – Salonta): 33,7 km, la care se adaugă drumul de legatură la DN79 (5,3 km) - semnat în data de 29.05.2025;
      • Lotul 2 (Salonta - Chișineu Cris): 39,7 km, la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km) – semnat astăzi;
      • Lotul 3 (Chișineu Criș– Arad): 47,07 km, la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km) - în prezent există o contestație în curs de soluționare la CNSC.
        Acest nou drum de mare viteză face parte din coridorul strategic care va asigura legătura între Marea Baltică, Marea Neagră și Marea Mediderană, urmând a constitui de asemenea si un pol de atracție pentru traficul de tranzit.
        România continuă, prin aceste investiții majore, să își consolideze atractivitatea economică și dezvoltarea regională în context european.

      Cristian Pistol

      Cristian Pistol

      Un nou pas important pentru dezvoltarea infrastructurii din vestul țării! Astăzi am semnat contractul pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad – Oradea. Asocierea Onur Taahhut...

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        DX4:

        https://www.youtube.com/watch?v=Tbg4IaQuMmc

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • vancouverV vancouver moved this topic from AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI on
        • G Deconectat
          gruia88
          ultima editare de

          Se pare ca o sa fie cam toate drumurile afectate de declaratia de mai jos :
          "Premierul Ilie Bolojan: Lucrările de infrastructură care nu sunt începute astăzi vor începe în 2027. Spațiul fiscal este complet ocupat de lucrări începute / Unii constructori vor să înceapă lucrările mai repede pe cheltuiala lor"

          Mădălina Podaru  /  dec. 12  /  Rutier

          Premierul Ilie Bolojan: Lucrările de infrastructură care nu sunt începute astăzi vor începe în 2027. Spațiul fiscal este complet ocupat de lucrări începute / Unii constructori vor să înceapă...

          Premierul Ilie Bolojan: Lucrările de infrastructură care nu sunt începute astăzi vor începe în 2027. Spațiul fiscal este complet ocupat de lucrări începute / Unii constructori vor să înceapă...

          Premierul Ilie Bolojan a declarat vineri, într-o vizită pe șantierul Autostrăzii A3, că a convenit ca lucrările de infrastructură care nu sunt începute în

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Este si bine asa. In Germania se fac programari de bani si peste 7-10 ani. Se fac licitatiile in liniste, apoi lucrarea incepe la un moment dat cand sunt programati banii. Evident toata lumea are timp sa se pregateasca, autoritatile, constructorii, mutate utilitati etc. De aia dupa ce intra in teren termina repede si noi, privitori din afara, zicem: uau ce eficient lucreaza nemtii! Nu au intarzieri etc..

            Asadar trebuie semnate toate contractele si dat ordin de incepere undeva in viitor, cand sunt banii disponibili. Dar licitatiile pot merge inainte.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • G Deconectat
              gruia88 @vancouver
              ultima editare de

              @vancouver Da si eu asa vad adica pe A6 - Craiova - Tg Jiu ai licitatii dai castigatori - OIL 2027 , A4 - OIL 2027 ... Dex Bacau - Piatra Neamt - OIL 2027 , A8 - Pascani - Iasi OIL 2027 , etc

              Restu construiesc , constructorii se pregatesc ,se documenteaza, incepe OIL baga proiectare si avem continuitate.

              JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • JohnDoeJ Deconectat
                JohnDoe @gruia88
                ultima editare de

                @gruia88 astept mai degraba OIL pe Caransebes Severin si Severin Calafat decat pe Filiasi Severin.

                Calafat - Severin - Lugoj

                G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • G Deconectat
                  gruia88 @JohnDoe
                  ultima editare de

                  @JohnDoe Inteleg ce zici dar Calafat - Severin cu toate ca este necesar si face parte din Culoarul de tranzit Vest-Est nu l-am vazut luat in calcul recent pe nici un plan!

                  Eu cred ca o sa fie ceva de genul Lugos- Severin-Craiova - Dex Craiova-Calafat! dar in viitor :)

                  JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • JohnDoeJ Deconectat
                    JohnDoe @gruia88
                    ultima editare de

                    @gruia88 din nefericire, vad "dincolo" o abordare de genul, construim pentru camioanele noastre nu ale strainilor.
                    Ceea ce ma duce cu gandul ca Valea Prahovei e foarte necesara pentru cineva ce transporta din Bucuresti la Brasov, ca sa nu ocoleasca prin Sibiu.
                    Si totusi nu se face niciun demers pentru A3 Ploiesti Brasov !

                    Calafat - Severin - Lugoj

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Mădălina Podaru  /  dec. 18  /  Infrastructură

                      Constructorul turc Nurol a câștigat contractul pentu Lotul 3 din Drumul Expres Arad-Oradea după o victorie definitivă în instanță

                      Constructorul turc Nurol a câștigat contractul pentu Lotul 3 din Drumul Expres Arad-Oradea după o victorie definitivă în instanță

                      Constructorul turc Nurol a câștigat contractul pentru Lotul 3 din Drumul Expres Arad-Oradea după o victorie definitivă în instanță, anunță casa de

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • G Deconectat
                        gruia88 @vancouver
                        ultima editare de

                        @vancouver Daca semneaza cu Nurol si se da OIL 2027 cum a zis Bolojan le vine perfect lotul asta , termina pe A8 si se muta aici .

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • First post
                          Last post