Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    DEx4, DEx16 - DX-uri zona Transilvania

    Scheduled Pinned Închis Moved DRUMURI EXPRESS
    71 Mesaje 8 Posters 5.6k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      PaulS
      ultima editare de

      Drum Expres Oradea-Arad lot1, DEx16 Oradea-Salonta | pregătiri pentru începerea lucrărilor
      marin marian
      https://www.youtube.com/watch?v=F3cCgYWsJR0

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • P Deconectat
        PaulS
        ultima editare de

        Cristian Pistol :
        Am desemnat astăzi constructorii pentru lotul 2 (39,7 km) al Drumului Expres Arad-Oradea!

        După semnarea contractului, Asocierea româno -turcă (ONUR TAAHHUT TASIMACILIK INSAAT TICARET VE SANAYI A.S - STRACO HOLDING S.R.L) va avea la dispoziție 2,76 miliarde lei (fărăTVA) și 24 de luni pentru finalizarea lucrărilor.

        Contractul de execuție (FIDIC Roșu), finanțat prin Programul Transport 2021-2027, prevede inclusiv construcția pe traseul a 26 de structuri, printre care un pod în lungime de 1.091 m.

        În cadrul constractului se va construi și un drum de legatura cu Ungaria, in lungime de 10 km, care cuprimde punctul de trecere a frontierei.

        Drumul Expres Arad - Oradea are o lungime totală de 120,47 km și este compus din 3 loturi:

        • Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură la DN 79 – Salonta (5,3 km).
        • Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km).
        • Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă Drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km).

        Semnarea contractului va fi posibilă peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații

        https://www.facebook.com/photo/?fbid=721746814106796&set=a.131249316489885
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • daniel22_22D Deconectat
          daniel22_22
          ultima editare de

          Straco is back.

          Fidic Rosu + Straco = claimuri cerute pentru intarzieri la utilitati, deminare, arheologie, exproprieri, neconformitati la gropi de imprumut, etc.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de

            Dex16 Oradea - Arad lotul 1 | traseul filmat complet
            marin marian
            https://www.youtube.com/watch?v=URdS6b8UiIE

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              Istoric Dosare - CNSC
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • daniel22_22D Deconectat
                daniel22_22
                ultima editare de daniel22_22

                As paria ca Precon va da in judecata CNAIR.

                Anemona Andone  /  sept. 4  /  Investiţii

                EXCLUSIV Lipsa banilor lovește deja în construcția autostrăzilor: Guvernul cere constructorilor să amâne lucrările. Primul proiect afectat e chiar la Bolojan acasă - Economica.net

                EXCLUSIV Lipsa banilor lovește deja în construcția autostrăzilor: Guvernul cere constructorilor să amâne lucrările. Primul proiect afectat e chiar la Bolojan acasă - Economica.net

                Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis ordin de începere a lucrărilor pe lotul 1 al Drumului Expres Arad - Oradea începând abia cu data de 1 martie 2027. Decizia este argumentată în principal prin limitările bugetare. Și alte proiecte de autostrăzi și...

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  Foarte bine. Si in Germania se procedeaza la fel. Se stie cu 5-7 ani inainte (uneori si mai mult) ce si cand incepe si cum sunt alocati banii, se fac licitatiile in liniste si uneori firmele castiga cu 2-3 ani inainte de data la care este programata inceperea lucrarilor. Dar din motive de esalonare a banilor demareaza doar la data stabilita.

                  Si asa este si cel mai bine: proiectele deja mature, semnate, sa stea la coada sa astepte sursa de finantare. Cand apar banii se intra imediat. Nu cum am facut noi in 2007, cand am intrat in UE si am avut brusc 4 miliarde pentru autostrazi, si ne-am apucat abia in 2007-2008 sa facem studii de fezabilitate. Evident ca pana in 2015 nu am reusit sa atragem toti banii si am pierdut 1 miliard, cu toate zbaterile din anii 2011-2015.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Cristian Pistol :
                    Un nou pas important pentru dezvoltarea infrastructurii din vestul țării!
                    Astăzi am semnat contractul pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad – Oradea.
                    Asocierea Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret VE Sanayi AS (Turcia) - Straco Holding SRL (România) are la dispoziție 24 de luni și 2,76 miliarde de lei (fără TVA) pentru a finaliza cei 39,7 km de la Salonta la Chișineu Cris.
                    Proiectul include 26 de lucrări de artă, dintre care un pod de 1.091 m peste Crișul Alb, un drum de legătură cu infrastructura din Ungaria (10 km) și punctul de trecere a frontierei la Salonta.
                    Întregul proiect al Drumului Expres Arad – Oradea însumează 120,47 km și este compus din 3 loturi:

                    • Lotul 1 (Oradea – Salonta): 33,7 km, la care se adaugă drumul de legatură la DN79 (5,3 km) - semnat în data de 29.05.2025;
                    • Lotul 2 (Salonta - Chișineu Cris): 39,7 km, la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km) – semnat astăzi;
                    • Lotul 3 (Chișineu Criș– Arad): 47,07 km, la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km) - în prezent există o contestație în curs de soluționare la CNSC.
                      Acest nou drum de mare viteză face parte din coridorul strategic care va asigura legătura între Marea Baltică, Marea Neagră și Marea Mediderană, urmând a constitui de asemenea si un pol de atracție pentru traficul de tranzit.
                      România continuă, prin aceste investiții majore, să își consolideze atractivitatea economică și dezvoltarea regională în context european.

                    Cristian Pistol

                    Cristian Pistol

                    Un nou pas important pentru dezvoltarea infrastructurii din vestul țării! Astăzi am semnat contractul pentru construcția lotului 2 al Drumului Expres Arad – Oradea. Asocierea Onur Taahhut...

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      DX4:

                      https://www.youtube.com/watch?v=Tbg4IaQuMmc

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • vancouverV vancouver moved this topic from AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI on
                      • G Deconectat
                        gruia88
                        ultima editare de

                        Se pare ca o sa fie cam toate drumurile afectate de declaratia de mai jos :
                        "Premierul Ilie Bolojan: Lucrările de infrastructură care nu sunt începute astăzi vor începe în 2027. Spațiul fiscal este complet ocupat de lucrări începute / Unii constructori vor să înceapă lucrările mai repede pe cheltuiala lor"

                        Mădălina Podaru  /  dec. 12  /  Rutier

                        Premierul Ilie Bolojan: Lucrările de infrastructură care nu sunt începute astăzi vor începe în 2027. Spațiul fiscal este complet ocupat de lucrări începute / Unii constructori vor să înceapă...

                        Premierul Ilie Bolojan: Lucrările de infrastructură care nu sunt începute astăzi vor începe în 2027. Spațiul fiscal este complet ocupat de lucrări începute / Unii constructori vor să înceapă...

                        Premierul Ilie Bolojan a declarat vineri, într-o vizită pe șantierul Autostrăzii A3, că a convenit ca lucrările de infrastructură care nu sunt începute în

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de

                          Este si bine asa. In Germania se fac programari de bani si peste 7-10 ani. Se fac licitatiile in liniste, apoi lucrarea incepe la un moment dat cand sunt programati banii. Evident toata lumea are timp sa se pregateasca, autoritatile, constructorii, mutate utilitati etc. De aia dupa ce intra in teren termina repede si noi, privitori din afara, zicem: uau ce eficient lucreaza nemtii! Nu au intarzieri etc..

                          Asadar trebuie semnate toate contractele si dat ordin de incepere undeva in viitor, cand sunt banii disponibili. Dar licitatiile pot merge inainte.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • G Deconectat
                            gruia88 @vancouver
                            ultima editare de

                            @vancouver Da si eu asa vad adica pe A6 - Craiova - Tg Jiu ai licitatii dai castigatori - OIL 2027 , A4 - OIL 2027 ... Dex Bacau - Piatra Neamt - OIL 2027 , A8 - Pascani - Iasi OIL 2027 , etc

                            Restu construiesc , constructorii se pregatesc ,se documenteaza, incepe OIL baga proiectare si avem continuitate.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • First post
                              Last post