A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@ncb nu se vedea nicio mișcare pe langa Podul peste Sărata. Să sperăm că se lucrează și toți oamenii erau sub el si sa avem reparațiile făcute cât mai bine si cât se poate de repede.
-
AUTOSTRADA A7 Focșani - Bacău LOT 1 | Montare balize antiorbire Zona Călimănești 21.08.2025
Raducu P Drum
-
@Romulus lucrarea la Sarata este in interiorul podului
-
@Romulus a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@ncb nu se vedea nicio mișcare pe langa Podul peste Sărata. Să sperăm că se lucrează și toți oamenii erau sub el si sa avem reparațiile făcute cât mai bine si cât se poate de repede.
Ce se vede in schimb de pe luna, ca lucrarea de fapt este 100% gata si cu certitudine nu era nici o problema daca dadeau deja drumul la autoturisme MMTA < 3,50 tone.
Mai ales ca pana si oficial Scriosteanu a recunoscut ca intaririle se fac numai pentru "durabilitate", adica sa nu apara probleme in timp, dupa ani si ani.
Cum a scazut presiunea politica, cum a intervenit minutiozitatea exagerata a functionarului de stat, a fost numit expert, consultantul a devenit si el exagerat de atent si intransigent, etc...
Mortii si ranitii si pagubele materiale de pe DN1B cine le contabilizeaza? Alea le ignoram pur si simplu?
-
@vancouver sunt 100% de acord. S-ar fi evitat cu siguranta multe victime si pagube materiale produse atat pe DN1B cat si DN2 (E85).
-
Cristian Pistol :
Am verificat astăzi lucrările pe tronsonul Focșani - Bacău al Autostrăzii Moldova (A7), împreună cu primul-ministru, Ilie Bolojan și cu ministrul Transportirilor, Ciprian Serban!
Stadiile fizice sunt de aproximatix 80% pe primele două loturi (Focșani-Domnești Târg și Domnești Tărg -Răcăciuni), iar pe lotul Răcăciuni-Bacău stadiul fizic este de aproximativ 60%.
În acest ritm sunt șanse reale ca anul acesta să deschidem circulația cel puțin până la Adjud (50 km).
Finalizarea în termen a lucrărilor pe acest tronson de autostradă (96 km) ca și pe tronsonul vecin (Bacău - Pașcani) este foarte importantă atât pentru asigurarea continuității pe coridorul 9 Pan-european cât și pentru dezvoltarea economică a Moldovei.
Lucrările pe cele 6 loturi dintre Focșani și Pașcani, comtractate de constructoriul român UMB, sunt finanțate prin PNRR.
Potrivit graficelor de lucrări, anul viitor (2026) se va circula pe autostradă de la București la Pașcani, pe o distanță de aproximativ 390 km (A7-A3). -
Daca primele 2 loturi sunt la 80% inseamna ca lotul celor de la Nurol a depasit 110%
-
Sunt cateva puncte critice pe Focsani - Adjud Nord. Pe langa niste relocari de LEA, care in fine sa zicem ca poate se rezolva repede si in 2-3 luni punctele respective se aduc la zi, mai sunt insa structuri mari: podul peste Trotus inca nu a vazut nici o predala, pasajul DN2 peste A7 la Garoafa abia au venit forezele ieri pe santier si probabil azi fac devierea, deci suntem in punctul zero. Chiar la Adjudu Vechi e un sens giratoriu de facut peste autostrada, nu prea vad mare lucru acolo. Si alte probleme punctuale.
Deci chiar trebuie sa bage carbuni la maxim.
Pe de alta parte ar fi important sa ajunga macar la 90-95% pe Focsani - Racaciuni pana la final de an, ca apoi in 2026 muncitorii sa se concentreze pe Racaciuni - Bacau si la nord de Bacau.
-
-
Interesant este ca Umbrarescu a decis sa nu se mai dea saptamani libere pana la final de an. Vor fi doar week-enduri prelungite cu diverse sarbatori lipite luni-marti sau vineri-sambata. Urmatoarea astfel de situatie: 29-30-31 august (31 fiind duminica). Apoi 7-8 septembrie (8 este Sf. Marie mica, luni). Dupa care taman 12-13-14 oct. mai au liber (14 marti e Parascheva).
-