A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@vm75 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Sau poate nu s-a fortat, ca sa existe motiv de amanare a termenului de finalizare...
Vezi ca-ti sar ultrasii in cap daca mai zici din astea :))
-
@vm75 corect, am sesizat ca parca e o concentrare mai mare si un stadiu mai avansat pe Tisita - Adjud.
Insa nici Tisita - Adjud nu se poate deschide fara relocarea uneia din cele trei linii, respectiv cea peste breteaua de intrare in A7 spre Bacau. Cablurile electrice sunt mult prea jos pentru a deschide traficul pe sub ele. Contextul este similar cu cele doua linii de inalta tensiune care au cauzat ultima dintre intarzierile deschiderii A0 Sud Lot 3.
De altfel se si observa ca nu s-a putut finaliza iluminatul pe sub linia de inalta tensiune, din acelasi motiv ca nu se pot inalta macarele care sa ridice stalpii.
La aceasta liniei e vorba chiar de relocarea a 3 stalpi, pentru ca linia traverseaza breteaua de doua ori. Si chiar daca la prima traversare inaltimea e suficienta (se vede iluminatul finalizat sub linia de tensiune), stalpul nu respecta distanta minima de siguranta fata de drum.
Doar ca referinta, celelate doua linii de relocat in Nodul Tisita sunt aceastea:
-
stalpul dintre A7 si breteaua nodului
-
linia paralela cu DN2L
-
-
Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [19.08.2025] [Ep. 14 - 55%]
Ștef
-
Pentru spațiile comerciale de pe A7 va trebui să se organizeze licitații?
Se prevede ceva pentru anul viitor, când probabil vom avea în jur de 200 de kilometri de A7? -
-
@ncb nu se vedea nicio mișcare pe langa Podul peste Sărata. Să sperăm că se lucrează și toți oamenii erau sub el si sa avem reparațiile făcute cât mai bine si cât se poate de repede.
-
AUTOSTRADA A7 Focșani - Bacău LOT 1 | Montare balize antiorbire Zona Călimănești 21.08.2025
Raducu P Drum
-
@Romulus lucrarea la Sarata este in interiorul podului
-
@Romulus a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@ncb nu se vedea nicio mișcare pe langa Podul peste Sărata. Să sperăm că se lucrează și toți oamenii erau sub el si sa avem reparațiile făcute cât mai bine si cât se poate de repede.
Ce se vede in schimb de pe luna, ca lucrarea de fapt este 100% gata si cu certitudine nu era nici o problema daca dadeau deja drumul la autoturisme MMTA < 3,50 tone.
Mai ales ca pana si oficial Scriosteanu a recunoscut ca intaririle se fac numai pentru "durabilitate", adica sa nu apara probleme in timp, dupa ani si ani.
Cum a scazut presiunea politica, cum a intervenit minutiozitatea exagerata a functionarului de stat, a fost numit expert, consultantul a devenit si el exagerat de atent si intransigent, etc...
Mortii si ranitii si pagubele materiale de pe DN1B cine le contabilizeaza? Alea le ignoram pur si simplu?
-
@vancouver sunt 100% de acord. S-ar fi evitat cu siguranta multe victime si pagube materiale produse atat pe DN1B cat si DN2 (E85).
-
Cristian Pistol :
Am verificat astăzi lucrările pe tronsonul Focșani - Bacău al Autostrăzii Moldova (A7), împreună cu primul-ministru, Ilie Bolojan și cu ministrul Transportirilor, Ciprian Serban!
Stadiile fizice sunt de aproximatix 80% pe primele două loturi (Focșani-Domnești Târg și Domnești Tărg -Răcăciuni), iar pe lotul Răcăciuni-Bacău stadiul fizic este de aproximativ 60%.
În acest ritm sunt șanse reale ca anul acesta să deschidem circulația cel puțin până la Adjud (50 km).
Finalizarea în termen a lucrărilor pe acest tronson de autostradă (96 km) ca și pe tronsonul vecin (Bacău - Pașcani) este foarte importantă atât pentru asigurarea continuității pe coridorul 9 Pan-european cât și pentru dezvoltarea economică a Moldovei.
Lucrările pe cele 6 loturi dintre Focșani și Pașcani, comtractate de constructoriul român UMB, sunt finanțate prin PNRR.
Potrivit graficelor de lucrări, anul viitor (2026) se va circula pe autostradă de la București la Pașcani, pe o distanță de aproximativ 390 km (A7-A3). -
Daca primele 2 loturi sunt la 80% inseamna ca lotul celor de la Nurol a depasit 110%