A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@mihai Deci ne putem aștepta la ceva extensii, mai ales că am mai văzut în filmări și alte relocări care s-au întârziat?
-
@mike_us foarte probabil. In nodul Tisita sunt trei linii electrice de relocat. Fiecare lucrare dureaza 3-4 saptamani, ceea ce inseamna ca raman maxim 3 luni pentru finalizarea lucrarilor in zona dupa relocare.
Cum in zona nu se vede nicio miscare cu relocarea, ne apropiem rapid de momentul la care deschiderea Nodului Tisita in 2025 devine imposibila.
-
@mihai Cred ca pasajul respectiv e inainte de nodul Tisita. Inca se poate deschide A7 intre Tisita si Adjud. Cand am vazut filmarea aseara chiar mi-am imaginat ca inca ar fi posibila deschiderea intre Focsani si Adjud, insa aceasta relocare neinceputa blocheaza practic orice speranta. UMB s-a chinuit mult cu relocarea si pe centura Focsani, asa ca slabe sanse sa se miste mai repede aici. E trist ca se fac in curand 3 ani de la semnarea contractului si relocarea utilitatilor nici macar nu a inceput in aceasta zona. Sau poate nu s-a fortat, ca sa existe motiv de amanare a termenului de finalizare...
-
@vm75 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Sau poate nu s-a fortat, ca sa existe motiv de amanare a termenului de finalizare...
Vezi ca-ti sar ultrasii in cap daca mai zici din astea :))
-
@vm75 corect, am sesizat ca parca e o concentrare mai mare si un stadiu mai avansat pe Tisita - Adjud.
Insa nici Tisita - Adjud nu se poate deschide fara relocarea uneia din cele trei linii, respectiv cea peste breteaua de intrare in A7 spre Bacau. Cablurile electrice sunt mult prea jos pentru a deschide traficul pe sub ele. Contextul este similar cu cele doua linii de inalta tensiune care au cauzat ultima dintre intarzierile deschiderii A0 Sud Lot 3.
De altfel se si observa ca nu s-a putut finaliza iluminatul pe sub linia de inalta tensiune, din acelasi motiv ca nu se pot inalta macarele care sa ridice stalpii.
La aceasta liniei e vorba chiar de relocarea a 3 stalpi, pentru ca linia traverseaza breteaua de doua ori. Si chiar daca la prima traversare inaltimea e suficienta (se vede iluminatul finalizat sub linia de tensiune), stalpul nu respecta distanta minima de siguranta fata de drum.
Doar ca referinta, celelate doua linii de relocat in Nodul Tisita sunt aceastea:
-
stalpul dintre A7 si breteaua nodului
-
linia paralela cu DN2L
-
-
Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [19.08.2025] [Ep. 14 - 55%]
Ștef
-
Pentru spațiile comerciale de pe A7 va trebui să se organizeze licitații?
Se prevede ceva pentru anul viitor, când probabil vom avea în jur de 200 de kilometri de A7? -
-
@ncb nu se vedea nicio mișcare pe langa Podul peste Sărata. Să sperăm că se lucrează și toți oamenii erau sub el si sa avem reparațiile făcute cât mai bine si cât se poate de repede.
-
AUTOSTRADA A7 Focșani - Bacău LOT 1 | Montare balize antiorbire Zona Călimănești 21.08.2025
Raducu P Drum
-
@Romulus lucrarea la Sarata este in interiorul podului
-
@Romulus a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@ncb nu se vedea nicio mișcare pe langa Podul peste Sărata. Să sperăm că se lucrează și toți oamenii erau sub el si sa avem reparațiile făcute cât mai bine si cât se poate de repede.
Ce se vede in schimb de pe luna, ca lucrarea de fapt este 100% gata si cu certitudine nu era nici o problema daca dadeau deja drumul la autoturisme MMTA < 3,50 tone.
Mai ales ca pana si oficial Scriosteanu a recunoscut ca intaririle se fac numai pentru "durabilitate", adica sa nu apara probleme in timp, dupa ani si ani.
Cum a scazut presiunea politica, cum a intervenit minutiozitatea exagerata a functionarului de stat, a fost numit expert, consultantul a devenit si el exagerat de atent si intransigent, etc...
Mortii si ranitii si pagubele materiale de pe DN1B cine le contabilizeaza? Alea le ignoram pur si simplu?