Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.6k Mesaje 58 Posters 551.8k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mike_us
      ultima editare de

      Să sperăm că se rezolvă și că revin săptămâna viitoare la muncă.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • ncbN Deconectat
        ncb
        ultima editare de

        Autostrada A7 | Ploiești-Buzău Lot 3 | Segment DJ203D-DN2B | Pasaj peste CF702 | 12.08.2025 | Nurol
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • I Deconectat
          Iulian
          ultima editare de

          Auto

          Guvernul mizează pe Autostrada Moldovei: A7 intră pe componenta de grant a PNRR după ce fusese eliminată în august

          Guvernul mizează pe Autostrada Moldovei: A7 intră pe componenta de grant a PNRR după ce fusese eliminată în august

          Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, a anunţat că România a reuşit introducerea Autostrăzii Moldovei în componenta nerambursabilă a PNRR,...

          Pe langa titlul triumfalist citind printre rânduri înțelegem că sursele de finanțare nu sunt acolo pt perioada următoare. Nici pt ce sa construit până acum și este gratuit n trafic, nici pentru ce urmează. Se caută surse până intra programul in Ecofin.
          Cam nașpa....

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • M Conectat
            mike_us @Iulian
            ultima editare de

            @Iulian a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

            Guvernul mizează pe Autostrada Moldovei: A7 intră pe componenta de grant a PNRR după ce fusese eliminată în august

            Între timp, unii fac o întreagă gimnastică intelectuală ca să arate că, de fapt, UMB nu e neplătit.
            O diferență de 20% la plată e, chipurile, un mizilic — nu înțelegem noi că e „OK” așa.

            P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
            • P Deconectat
              PaulS @mike_us
              ultima editare de

              @mike_us Pe toate tronsoanele din A7 a celor de la UMB e procentul de 20% ?
              Cei de la Nurol cu cat % sunt in urma cu platile ?

              I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • I Deconectat
                Iulian @PaulS
                ultima editare de Iulian

                @PaulS
                Diferența este intre 16% și 32%. De pe Cestrin adunate.
                De ex tronsonul 1 Focșani - Bacău financiar este la 26.61 % iar fizic la 60%

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • M Conectat
                  mike_us
                  ultima editare de

                  Am zis că, în medie, pe tot A7 este ceva peste 20%.
                  Dacă nu se rezolvă până luni, o să fac în Excel calculul și voi pune un screenshot.
                  Asta fără să luăm în considerare faptul că, în general, UMB declară târziu ce lucrează, deci e posibil să fie cu lucrările la un 5–10% peste ce apare în CESTRIN.
                  Prin urmare, diferența ar putea fi chiar mai mare.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • M Conectat
                    mike_us
                    ultima editare de

                    Economica.net anunță că muncitorii UMB revin pe șantierele de autostrăzi începând de luni, 18 august.

                    Anemona Andone  /  aug. 13  /  Investiţii

                    Veste bună! Muncitorii UMB revin pe șantierele de autostrăzi din 18 august - Economica.net

                    Veste bună! Muncitorii UMB revin pe șantierele de autostrăzi din 18 august - Economica.net

                    UMB, cel mai mare constructor român de drumuri, va relua activitatea începând de luni, 18 august, pe șantierele de autostrăzi, au confirmat pentru ECONOMICA.NET reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Amintim că săptămâna aceasta angajații UMB de pe A7...

                    Hai să ajungem la Adjud și apoi la Bacău.
                    Un drum Bacău–București pe autostradă l-am așteptat de 30 de ani.
                    Cu puțin noroc, ar putea fi gata chiar la începutul lui 2026.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                    • F Deconectat
                      fulgernc
                      ultima editare de

                      Ministrul de Finanțe, despre fondurile pentru Autostrada Moldovei: Sunt discuții foarte complicate
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • I Deconectat
                        Iulian
                        ultima editare de

                        Deci până la urmă a fost vorba de o mica vacanta . Că nu cred că au fost făcute plăți în astea 3 zile.
                        Oricum, gaura in buget există și nu cred că se va rezolva curând. Vedem din Octombrie.

                        F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • F Deconectat
                          fulgernc @Iulian
                          ultima editare de fulgernc

                          @Iulian
                          E suficient să existe un dialog. Eu sunt de părere că majoritatea constructorilor au informații mai "la zi" decât avem noi aici pe forum. Sau presa. Ptr că sunt în relație directă cu autoritatea.
                          Eu am mai spus ..cine interpretează realitatea exclusiv pe baza termenelor și cifrelor înțelege puțin domeniul.
                          Sunt multe resurse care se mișcă progresiv , până se ajunge la o capacitate susținută. E ceea ce numim mobilizare. Dar mulți o interpretează abstract și punctual. Ca și cum s-ar produce de pe azi pe mâine.

                          La fel e și în caz contrar. Scăderea resurselor duce la o demobilizare progresivă. UMB era în plin proces susținut. Și unii(inclusiv API ca să înțelegeți de unde și ipocrizia lor în comunicate) cer o mobilizare superioară(au lucrat și noapte anul trecut) , dar cu facturi foarte mari ..restante la plată(asta în timp ce s-a anunțat scoaterea respectivelor tronsoane de pe finanțare) , cu un orizont incert de finanțare(deși aprobat planul PNRR ptr trecerea pe grant , devine efectiv după Ecofin în octombrie. Mă refer la plăți).
                          Asta , în timp ce se cere imperativ această mobilizare ptr încadrarea în termen ptr anul ce vine.
                          Adică , dacă UMB ar lucra după stilul Aktor , We build , îngheață șantierele până în octombrie ...încep să încălzească motoarele în octombrie , sunt mobilizați în noiembrie ..și când sunt la capacitate e decembrie. Moment în care reduc activitatea și o raționalizează în funcție de timp și șantiere.

                          Vi se pare ok ? Eu am spus de multe ori că radicalizarea asta a API și interpretarea după bunul plac a unor cifre , termene , nu ajută. Nu se mai face o interpretare obiectivă a ceea ce aflăm. Corelat cu ce se vede. Cu ceea ce știm.

                          UMB mișcă niște șantiere foarte mari. Au nevoie de siguranță și predictibilitate. Nu e ca și cum mișc un lot de 10 km ..și am resurse disponibile în alte părți. Cât mișcă ei e suficient să bage în faliment nume mari.

                          T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                          • P Deconectat
                            PaulS
                            ultima editare de

                            Autostrada Moldovei A7 Focsani-Bacau/ Podul Rutier Trotuș - Adjud
                            Ovidiu Imbrea

                            Autostrada Moldovei A7 Focsani-Bacau/ Podul Rutier Trotuș - Adjud
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                            • T Deconectat
                              trismegistul @fulgernc
                              ultima editare de

                              @fulgernc Din pacate, prea mult timp API a corespuns crizelor si ifoselor acestui Ciurea, respectiv intereselor politice ale unor tipi care dupa ce au fost la minister ca ministri sau secretari de stat, au scuipat de sus si cu bolta, plini de aroganta, pe tot ce nu era de acord cu ei.
                              Eu unul am fost interzis pe acel forum dupa ce am intrebat de dublul standard pe care il aplica acel individ autointitulat Monarch care jigneste fara discernamant pe oricine nu este de acord cu el.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                              • M Conectat
                                mihai
                                ultima editare de mihai

                                Stimati domni, asa cum am mai spus, inteleg foarte bine ca nu suntem toti de acord unii cu altii. Si cred ca e foarte bine sa fie asa.

                                De asta inteleg cand unii dintre voi sunt deranjati si vor sa-si exprime frustrarea fata de o luare de pozitie sau o actiune a unei asociatii sau alteia.

                                Dar, in acelasi timp, nu este deloc de dorit ca acest forum sa devina "forumul anti-API". Avem mult mai multe lucruri pozitive prin care ne putem identifica si pe care le putem discuta.

                                Nici noi, ASCORO, nu suntem intotdeauna de acord cu luarile de pozitie sau cu actiunile API, dar in acelasi timp asta nu inseamna ca nu recunoastem si nu respectam valoarea comunitatii si a contributiilor la "viata cetatii" aduse de API de-a lungul timpului.

                                Nu ne dorim sa transformam "API" intr-un subiect tabu, dar ar fi extraordinar daca am reusi sa rarim referintele negative la adresa lor.

                                Imi pare rau ca - din ceea ce inteleg, pentru ca nu sunt activ acolo - pe forumul lor nu sunt cei mai receptivi la critici la adresa lor. Dar chiar si asa, forumul peundemerg.ro este cel mai potrivit loc unde sa va exprimati nemultumirile fata de pozitiile si actiunile API.

                                Pe acest forum sunteti in schimb bineveniti sa criticati activitatea ASCORO 🙂

                                I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 12
                                • S Deconectat
                                  SwatKat
                                  ultima editare de

                                  Inteleg ca a postat pe Fb d; Scriosteanu ca se spera ca la final de septembrie sa se dea in trafic lotul 2. Deci inca 1 luna jumate si doar sperante....

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • I Deconectat
                                    Iulian @mihai
                                    ultima editare de Iulian

                                    @mihai
                                    Pai daca critica acolo primesc ban instant ( daca nu l-au primit deja) așa că se descarcă unde pot și ei. Dar înțeleg problema, mai bine sa ne construim comunitatea noastră aici, sa ne menținem o poziție echilibrata și să creștem...

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                    • F Deconectat
                                      fulgernc
                                      ultima editare de

                                      Vina mea. Îmi cer scuze , eu am deschis subiectul. Și am greșit de două ori. Ptr că în grabă am zis API. Și comunicatele API sunt mai echilibrate. Sunt câțiva oameni pe acolo pe care îi apreciez. În general problema era pe forum. Dar ai dreptate @Iulian .

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • First post
                                        Last post