Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.6k Mesaje 57 Posters 550.2k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • R Deconectat
      Romulus @Iulian
      ultima editare de Romulus

      @Iulian ok, dar CNAIR AR trebui să iasă cu niste comunicate clare pentru a explica situația așa cum este ea, pentru a înțelege cât de gravă e și de ce nu e bine sa se pună presiune.

      Presiunea e o consecință a lipsei de transparență a autorităților.

      Cu toate astea, în ziua de azi e cam greu sa lucrezi și pe bani multi și fără presiune (mă rog, în afara parlamentarilor noștri). Dacă nu vor presiune, inginerii care sunt in măsură sa ia decizia ar trebui sa se angajeze ca paznici pe șantier că e mai liniște acolo.

      Mergând pe logica asta a presiunii care face rău, responsabilii care ar trebui să repare (bine) ce s-a greșit se pot întinde la infinit dacă nu găsesc soluția pe care ei o considera pretabilă.

      Tot pe logica asta, mai bine dărâmă podul și îl construiesc din nou pentru că s-ar lucra fără presiunea unor soluții complicate de reparație. S-ar deschide și mai rapid lotul de autostradă și s-ar evita multe inconveniente date de actualul muzeu. Cel mai important beneficiu fiind evitarea pierderilor de vieți omenești pe E85.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • S Deconectat
        spyros.manias
        ultima editare de

        spunea domnul scriosteanu acum aproximativ 10 zile ca o sa iasa cu vesti dupa sedinta pe care trebuia sa o aiba referitor la lotul 2 A3 Buzau. intru zilnic pe facebook la dansul, dar inca nu e postat nimic.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
        • P Deconectat
          PaulS
          ultima editare de

          Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 1&2 | Nod Rutier Pufești | Pasaj peste DN2&CF500 | 11.08.2025, UMB
          SkyScraper Ro

          Autostrada A7 | Focșani-Bacău Lot 1&2 | Nod Rutier Pufești | Pasaj peste DN2&CF500 | 11.08.2025, UMB
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • M Deconectat
            mike_us
            ultima editare de

            Să sperăm că se rezolvă și că revin săptămâna viitoare la muncă.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              Autostrada A7 | Ploiești-Buzău Lot 3 | Segment DJ203D-DN2B | Pasaj peste CF702 | 12.08.2025 | Nurol
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • I Deconectat
                Iulian
                ultima editare de

                Auto

                Guvernul mizează pe Autostrada Moldovei: A7 intră pe componenta de grant a PNRR după ce fusese eliminată în august

                Guvernul mizează pe Autostrada Moldovei: A7 intră pe componenta de grant a PNRR după ce fusese eliminată în august

                Ministrul Finanţelor, Alexandru Nazare, a anunţat că România a reuşit introducerea Autostrăzii Moldovei în componenta nerambursabilă a PNRR,...

                Pe langa titlul triumfalist citind printre rânduri înțelegem că sursele de finanțare nu sunt acolo pt perioada următoare. Nici pt ce sa construit până acum și este gratuit n trafic, nici pentru ce urmează. Se caută surse până intra programul in Ecofin.
                Cam nașpa....

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • M Deconectat
                  mike_us @Iulian
                  ultima editare de

                  @Iulian a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                  Guvernul mizează pe Autostrada Moldovei: A7 intră pe componenta de grant a PNRR după ce fusese eliminată în august

                  Între timp, unii fac o întreagă gimnastică intelectuală ca să arate că, de fapt, UMB nu e neplătit.
                  O diferență de 20% la plată e, chipurile, un mizilic — nu înțelegem noi că e „OK” așa.

                  P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • P Deconectat
                    PaulS @mike_us
                    ultima editare de

                    @mike_us Pe toate tronsoanele din A7 a celor de la UMB e procentul de 20% ?
                    Cei de la Nurol cu cat % sunt in urma cu platile ?

                    I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • I Deconectat
                      Iulian @PaulS
                      ultima editare de Iulian

                      @PaulS
                      Diferența este intre 16% și 32%. De pe Cestrin adunate.
                      De ex tronsonul 1 Focșani - Bacău financiar este la 26.61 % iar fizic la 60%

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Deconectat
                        mike_us
                        ultima editare de

                        Am zis că, în medie, pe tot A7 este ceva peste 20%.
                        Dacă nu se rezolvă până luni, o să fac în Excel calculul și voi pune un screenshot.
                        Asta fără să luăm în considerare faptul că, în general, UMB declară târziu ce lucrează, deci e posibil să fie cu lucrările la un 5–10% peste ce apare în CESTRIN.
                        Prin urmare, diferența ar putea fi chiar mai mare.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post