Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.5k Mesaje 56 Posters 534.7k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • D Deconectat
      daniel22_22 @vancouver
      ultima editare de

      @vancouver : Deci rămâne pentru septembrie ca să scadă temperatura. Nu îmi imaginez ca vor lucra noaptea.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • S Deconectat
        SAVU
        ultima editare de

        Pana in aprilie constructorii nu au miscat un deget, desi stiau ca podul nu e ok. Apoi din mai daca il daramau si il construiau de la capat era gata pana acum. Este tare frustrant pentru noi, platitorii de taxe. Daca s-ar lua decizia sa se darame si apoi sa se construiasca de la capat, tinand cont ca structura de beton pare buna, cred ca pana la 30 septembrie ar fi gata.

        D S 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
        • D Deconectat
          daniel22_22 @SAVU
          ultima editare de daniel22_22

          @SAVU Nu e așa simplu cu dărâmarea. Proiectarea e cu structură metalică. Sigur nu se reface proiectul cu grinzi de beton pentru ca asa cum este sta la baza autorizației de construcție. Ar trebui să stăm iar după grinzile metalice, suduri and stuff. Și nimeni nu garantează ca dacă mai băgăm o fisa or să iasă sudurile perfect.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • S Deconectat
            SwatKat @SAVU
            ultima editare de

            @SAVU Eu inteleg ca pot exista greseli in santiere, si e nevoie de conlucrare intre toti pentru remedieri. Si, desi as vrea ca Trace sa nu mai participe la nicio lucrare, as vrea sa vad o asumare si de la minister/Cnair. Caci ei STIAU mai mult ca sigur si au dat inainte degeaba, ca acum sa vina la final si sa zic "pardon, nu semnam, noi nu stiam si alte scuze penibile".
            Toate astea pe timpul si nervii soferilor si locuitorilor din Mizil si nu numai.
            @vancouver Multumim pentru informatii si orizontul de timp oferit, macar stim sa nu mai speram 🙂

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • C Deconectat
              calulcelviteaz
              ultima editare de calulcelviteaz

              52E6062E-EA9F-4307-B68B-69C058590051_4_5005_c.jpeg

              Cica s-ar duce saptamana viitoare pe lotul 2, sa speram ca ne va comunica vestile de la fata locului.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
              • G Deconectat
                george302
                ultima editare de

                nu inteleg o chestiuni le gata de proiectari:

                de ce pentru un parau aproape inexistent a fost nevoie sa fie construit un asemenea pod? in ideea in care breteaua de coborare de pe A0 pe A1 sensul spre Pitesti este ingusta si de doar 150 metri? ( vom vedea din pacate acolo multe accidente )

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • R Deconectat
                  rockband
                  ultima editare de

                  S-a discutat mai sus despre acest subiect si am ajuns cu totii la concluzia ca este o aberatie. Cativa km mai in amonte peste acelasi parau CF500 si DN1B au niste podete amarâte de 5-10m deschidere si direct la nivelul solului si niciodata nu au fost probleme.

                  Explicatia se numeste Consitrans, care au facut proiectul aici si pentru ca a fost FIDIC ROSU executantii nu au avut voie sa modifice nimic din proiect. Aceeasi Consitrans vroiau sa faca tunel de 13 km sub raul Prahova la Campina - Breaza pentru autostrada A3 ... in conditiile in care la suprafata intre rau si calea ferata sunt ca. 100m liberi cam peste tot si in conditiile in care in Europa cel mai lung tunel dublu de autostrada existent are 10km!

                  Pur si simplu bataie de joc la adresa banului public si situatie complicata iata inutil. Dupa parerea mea trebuie cercetare penala pentru asa ceva, sa vada procurorii daca nu exista elemente ilegale. Nu mi se pare normal sa supradimensionezi asa dupa bunul plac.

                  G S 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
                  • G Deconectat
                    george302 @rockband
                    ultima editare de

                    @rockband inteleg ca un astfel de pot reprezinta cea mai scumpa solutie tehnica pentru traversarea acelei ape insa parca este prea multa baiate de joc.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • S Deconectat
                      SwatKat @rockband
                      ultima editare de

                      @rockband a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                      Explicatia se numeste Consitrans, care au facut proiectul aici si pentru ca a fost FIDIC ROSU executantii nu au avut voie sa modifice nimic din proiect.

                      Si proiectul asta nu a fost aprobat de beneficiar, adica Cnair/minister etc.? Aia nu au ingineri acolo care sa le fi zis ca e o aberatie? De acolo trebuie plecat cu analiza/cercetarea legata de oportunitate/cheltuire judicioasa bani publici.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • D Deconectat
                        daniel22_22
                        ultima editare de daniel22_22

                        Acest SF la pachet cu proiectare a fost făcut pe repede înainte. La vremea aceea a fost prezentat ca o mare realizare care va duce la intrarea constructorului rapid în teren. Nu mai trebuie să reamintesc cine era ministrul transporturilor atunci.
                        Ca punct forte:

                        • a putut fi prezentat ca proiect matur și inclus în PNRR
                        • constructorul a știut ce i se cere și a putut oferta în cunoștință de cauză
                        • lucrările au pornit rapid după semnare

                        Ca punct slab:

                        • acum vedem limitările. Pentru orice șaibă în plus trebuie stat după proiectant.
                        • realitatea din teren uneori nu a coincis cu proiectul (vezi lotul Pizza - pânza freatica, gropi de împrumut insuficiente și neconforme)
                        • viaducte peste pârâiașe secate
                        • structuri metalice cu capacitate limitată de a se executa în țară
                          Judecați voi cum ar fi fost mai bine. Cert este ca varianta asta nu a mai fost folosita ulterior in nici un alt proiect.
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • First post
                          Last post