Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.1k Mesaje 36 Posters 483.4k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mihai @vancouver
      ultima editare de mihai

      @vancouver avem confirmare ca deschiderea pe pasajul de la Km 20 are loc la 16:30.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • F Conectat
        fulgernc @Iulian
        ultima editare de fulgernc

        @Iulian
        Simulările pe calculator și practica sunt una. Întreabă unul de prin șantiere navale. O mică desaliniere între plăci și un cuplu de strângere la șuruburi pot influența într-un ansamblu așa de lung. Care , pe calculator , îți apare cu mici toleranțe. În practică e puțin diferit. Experiența , aici e valoroasă.
        Cum să afecteze o placă "uscată" cu câțiva cm în plus , static , pe piloni????
        Ăștia sunt oamenii care își fluturau diplomele și afirmau că pilonii podului de la Brăila sunt plini. Și că sunt drepți(perpendicular pe sol). Chiar și atunci când le spuneai că distanța dintre macara și pilon , e vizibil mai mică la bază.
        Ce credibilitate merită??? Merită , ptr clasa primară.

        M I 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
        • M Deconectat
          mud @fulgernc
          ultima editare de mud

          @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

          Si acum care a fost solutia? Solutia a fost sa compenseze din asfalt, din primul strat, burtile in sus ramase dupa betonare. Asta inseamna ca PE REAZEME, unde structura era la locul ei, s-a turnat ceva mai mult asfalt.

          @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

          Recapitulez pe scurt pentru cine nu are rabdare sa citeasca tot, legat de pod Buzau, cu referinte la postarea lui horatiu cosma:

          • nu s-a turnat DIN GRESEALA beton in plus; s-a pus controlat asfalt in plus

          @
          G2vRGQH.jpeg

          aRMcJfN.jpeg

          Uitati-va unde e desenat manual cu verde la calea din spate fata de barele alea de fier ce se vad la calea din fata (vedeti cumva intre sensuri). Acolo se vede beton in plus, ca sa iasa drept la final. La data aia nu era asfalt, deci cum au pus atunci controlat asfalt?

          Iar aici este un loc unde se vede ca nu este in dreptul reazemelor si implica beton in plus.
          hckOLs7.png

          Are cineva o explicatie?

          F S S 3 Replies Last reply Răspunde Citează 1
          • I Deconectat
            Iulian @fulgernc
            ultima editare de

            @fulgernc
            Lucrez de 25 de ani in engineering pe structuri offshore flotante (FPSO- uri) și știu cu ce se mănâncă. Un pod pe grinzi metalice este joaca de copil. Nu se face nimic fara computer pt că este mult prea complicat in domeniul meu.

            F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • D Deconectat
              daniel22_22
              ultima editare de

              Pentru mine explicatia este una singura: PUM va face spume la orice ministru al Transporturilor in afara de "Cutter" si la orice santier UMB. Probabil ca se platesc polite de pe vremea cand Umbrarescu nu a pupat papucul Sultanului.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • D Deconectat
                daniel22_22 @vancouver
                ultima editare de daniel22_22

                @vancouver : Doamne ajuta sa dea drumul pana duminica. Am un drum la Onesti de facut saptamana viitoare.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • F Conectat
                  fulgernc @Iulian
                  ultima editare de fulgernc

                  @Iulian
                  Nu eram "acid" față de tine. Dacă asta s-a înțeles. Ci față de lansatorii teoriei.

                  Acum , masa betonului în plus(uscat) e o fracție din masa plăcii de suprabetonare(lucrează ca un întreg ptr cazul dat) . În "sens invers" masa în plus , redistribuită pe fiecare pilon e infima. Nu calculați vât cântărește o betonieră , câte au intrat , etc. Una e volumul în mc. Alta e masa betonului umed. Alta e masa betonului uscat. Până în momentul betonării , greutatea acționează punctual(fiecare pilon afectat)(placa nu redistribuie masele , ptr că nu există ca structură)(cea a secțiunilor respective). În momentul în care placa se usucă masele se redistribuie. În primă fază pe structura imediat de dedesubt(structura metalică). Și de aici pe piloni. Așa că încărcarea suplimentară rezultată e infimă.

                  În plus , asfaltul cred să fie mai greu decât betonul uscat. La același volum ocupat.

                  I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • F Conectat
                    fulgernc @mud
                    ultima editare de

                    @mud
                    Scuză-mă , dar 15-20 cm în plus de beton pe o asemenea structură , e fix zero barat. Eu am placă la casă , 12-15 cm , cât e standardul . Faptul că aș fi pus 5 cm în plus nu ar fi afectat cu nimic. Și așa , șapa și restul ce vine peste nu afectează.

                    Și nu am o structură de susținere dedesubt. Aici , structura inferioară(cea metalică) lucrează conjugat cu structura reprezentată de placă (plăci suprabetonare , placă propriuzisă) , ptr a asigura portanța , atât în plan transversal , cât și longitudinal(suprafața). Eu m-aș fi preocupat dacă vedeam o structură metalică desaliniată în plan longitudinal(din ce se vede în poze nu e cazul). Desalinierile astea sunt grave când sunt "pe înălțime" . Ptr că îți încarcă diferențiat structura(masele se redistribuie). În plan orizontal încărcările suplimentare sunt infime.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • I Deconectat
                      Iulian @fulgernc
                      ultima editare de

                      @fulgernc
                      Scuze și eu sunt stresat, fiică-mea mea este în bac și sunt mai stresat că ea.
                      Este clar din pozele de mai sus că a fost încărcat local in zona de reazeme din motive de săgeată. Pozele de mai sus sunt edificatoare . Am luat un screenshot din filmările lui Răducu(să trăiască și să ne mai dea filmări din astea detaliate) in care se vede cum se face cofrajul mai ridicat in zona de reazeme( doua scânduri in loc de una).

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • S Conectat
                        sonicstorm @mud
                        ultima editare de

                        @mud Pare ca placa de suprabetonare e lasata doar la nivelul la predale, pentru ca tablierul metalic longitudinal e perfect drept, sau poate doar acel mic tablier transversal e putin lasat nu pot sa imi dau seama. Dar cum a mai zis cineva aici greutatea suplimentara e absolut infima raportat la intreaga masa a podului.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • M Deconectat
                          mihai
                          ultima editare de

                          Pregatiri de deschiderea a pasajului DJ100C peste A7 in Nod Mizil, aflat pe A7 la Km 20, la inceputului A7 Ploiesti - Buzau.

                          Lipsesc inca iluminatul si marcajele, care se vor finaliza in zilele urmatoare. Deschiderea este necesara pentru a permite finalizarea parapetelor si marcajelor pe A7 in zona Nodului Mizil si, ulterior, redeschiderea complete a traficului pe A7 Dumbrava - Mizil.

                          ASCORO A7 Mizil 4.jpeg

                          ASCORO A7 Mizil 3.jpeg

                          ASCORO A7 Mizil 2.jpeg

                          ASCORO A7 Mizil 1.jpeg

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • M Deconectat
                            MihaiD
                            ultima editare de

                            La Luțca, expertul e mort. Aici, toată lumea e vie și poate fi întrebată, în asa fel încât să avem toate lămuririle. Există instrumentul interpelarii parlamentare în locul instigarii publice, dl Drula îl putea folosi de atâtea luni în atenția lui Grindeanu și a Cnair, ca și fostul secretar de stat. Ar fi corect și un disclaimer de fiecare dată când deschide gura cu șopârle, că nu-mi dau seama când e vocea politică a USR și vocea lui gigel forumistul, ca mine.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                            • vancouverV Conectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              Deci încă o dată poate nu s-a înțeles: nu s-a turnat nicăieri beton în plus. Fix din acest motiv arată betonul valurit, pentru ca s-au turnat FIX 20cm (cu toleranta specifica la betoane de +/- 1cm) peste predale, predale care urmăreau structura metalică și care AȘA TREBUIA SĂ FIE: VALURITA. Pentru ca are contrasageata.

                              După betonare structura trebuia sa se lase, să ajungă orizontală. Și nu s-a întâmplat. Din vina proiectantului.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • O Conectat
                                oneLess
                                ultima editare de

                                DJ100C. Și UMB a suit sus circulația pe DEx12 la Colonești și acum pe T4 la DJ659A pentru lucrări necesare pe jos, apoi a coborât-o din nou și a terminat complet pasajele respective ! Deci mie nu-mi pare definitivă treaba cu circulația sus pe DJ100C după cum arată în poze!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • S Deconectat
                                  snake69fast @mud
                                  ultima editare de

                                  @mud a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                  @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                  Si acum care a fost solutia? Solutia a fost sa compenseze din asfalt, din primul strat, burtile in sus ramase dupa betonare. Asta inseamna ca PE REAZEME, unde structura era la locul ei, s-a turnat ceva mai mult asfalt.

                                  @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                  Recapitulez pe scurt pentru cine nu are rabdare sa citeasca tot, legat de pod Buzau, cu referinte la postarea lui horatiu cosma:

                                  • nu s-a turnat DIN GRESEALA beton in plus; s-a pus controlat asfalt in plus

                                  @
                                  G2vRGQH.jpeg

                                  aRMcJfN.jpeg

                                  Uitati-va unde e desenat manual cu verde la calea din spate fata de barele alea de fier ce se vad la calea din fata (vedeti cumva intre sensuri). Acolo se vede beton in plus, ca sa iasa drept la final. La data aia nu era asfalt, deci cum au pus atunci controlat asfalt?

                                  Iar aici este un loc unde se vede ca nu este in dreptul reazemelor si implica beton in plus.
                                  hckOLs7.png

                                  Are cineva o explicatie?

                                  Aici in prima poză dacă ne uităm la firul cel mai îndepărtat pe partea din stânga se vede cel mai clar betonul vălurit cam ce tot încearcă să ne explice @vancouver

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • First post
                                    Last post