@vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Si acum care a fost solutia? Solutia a fost sa compenseze din asfalt, din primul strat, burtile in sus ramase dupa betonare. Asta inseamna ca PE REAZEME, unde structura era la locul ei, s-a turnat ceva mai mult asfalt.
@vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Recapitulez pe scurt pentru cine nu are rabdare sa citeasca tot, legat de pod Buzau, cu referinte la postarea lui horatiu cosma:
- nu s-a turnat DIN GRESEALA beton in plus; s-a pus controlat asfalt in plus
@
Uitati-va unde e desenat manual cu verde la calea din spate fata de barele alea de fier ce se vad la calea din fata (vedeti cumva intre sensuri). Acolo se vede beton in plus, ca sa iasa drept la final. La data aia nu era asfalt, deci cum au pus atunci controlat asfalt?
Iar aici este un loc unde se vede ca nu este in dreptul reazemelor si implica beton in plus.
Are cineva o explicatie?