Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    303 Mesaje 21 Posters 106.1k Vizualizări 4 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • O Deconectat
      OvidiuPetru84 @vancouver
      ultima editare de

      @vancouver a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:

      Si ca sa continu mesajul anterior, inca un aspect important: ordinea constructie de autostrazi trebuie sa fie dupa locul cu cele mai grave ambuteiaje:

      • Cred ca stii ce jale era la Sibiu pana sa se faca A1 centura Sibiu. Sau la Pitesti.
      • Apoi zona Deva-Orastie
      • Apoi in 2008-2010 Sebesul era blocat, cu timpi de trecere de 1-2 ore !!! In 2011 in sfarsit a venit autostrada acolo.
      • Arad, centura, vai vai
      • cum era la Bacau sau Bals inainte sa se face A / DX?
      • cum era zona Campia Turzii - Turda inainte sa apara A3?
      • cum e pe DNCB?
      • cum era pe Cernavoda-Medgidia? DN22C = drumul cu 22 de morti pe an! Acum zero sau maxim 1-2 morti pe an dupa ce in 2011 s-a dat drumul la A2!

      Suntem la cateva saptamani sa avem DX12 gata, dispare si problema Albota.
      La fel A0 prin sud in cateva saptamani e gata, dispare problema A0, cel putin pe sud si evident se va reduce presiunea si pe nord.

      Si tu vorbesti ca pe DN6 treci in mod neplacut pe langa o coloana de 12 tiruri. Intelegi diferenta? TRECI, deci te misti!

      Sa nu uitam, DN6 Timisoara-Drobeta NU TRECE PRIN NICI UN ORAS mare! Avem centuri Lugoj, Caransebes, Orsova, Drobeta (plus Mehadia si Domasnea).

      vancouver, cand ai fost ultima data pe DN6 ? portiune Caransebes-Orsova e cumplita, toate tirurile de bulgaria sau turcia pe acolo circula spre calafat sau giurgiu, nu exista saptamana fara accidente acolo si rar de tot sa nu fie mort/morti pe saptamana !!! Eu sunt din Caras si stiu situatia. E nevoie foarte mare de A/DX pe Caransebes-Drobeta.

      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • C Deconectat
        chapo
        ultima editare de chapo

        Din pacate asta este realitatea. Cei mai multi nu stiu cum se circula aici, iar cum am mai spus accidentele nu sunt mediatizate/anuntate pe platforme etc ( nici macar de CNAIR ) si astfel nu stiu cat de pacatos este acest drum si cate vieti a luat. La televizor vezi doar cum se sta pe valea prahovei, nu o sa vezi cum a fost coada azi de la Plugova pana pe centura Severinului.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • vancouverV Deconectat
          vancouver @OvidiuPetru84
          ultima editare de vancouver

          @OvidiuPetru84 N-am spus niciodata ca nu e nevoie. M-am si certat mai demult cu frunzaverde, cand si eu si el activam pe pum, el sustinand ca nu e nevoie de autostrada pe acolo, si eu insistam si am argumentat de ce trebuia pornita proiectarea. Asta prin 2014-2015-2016. Daca se pornea atunci, acum eram mai departe. Mai ales partea usoara Caransebes - Lugoj putea sa fie deja gata.

          Poate insa nu am fost suficient de clar: ORDINEA in care s-au facut autostrazile in Romania pana acum a fost cea CORECTA. Adica nu trebuie sa injuram pe nimeni din cei care au decis ce sa se faca in ultimii 20 de ani. Dar repet, asta nu inseamna ca e bine pe DN6.

          Si da, merg si eu uneori pe acolo (ce-i drept dimineata sau noaptea si nu am prins niciodata ambuteiaj) si nu e placut sa stai sa inhalezi noxe pe urcarea de la Plugova de ex, in coloana cu 20 km/h, fara posibilitati de depasire. Si nici depasirile de pe Caransebes - Lugoj cu 140-150 la ora nu sunt ok.

          Dar hai sa vedem lucrurile realist si sa comparam:

          • inca nu avem AC complet nici pe Valea Oltului; si cum e traficul acolo? Facem autostrada intai pentru tirurile romanesti, sau prioritar pentru alea bulgaresti?
          • pe CoBra suntem blocati complet la faza forajelor geo; A6 are toate sansele sa depaseasca A3 Co-Bra, unde nu doar ca avem camioane la greu, ci mai stam si cate 2-7 ore in ambuteiaj: 2 ore in zilele bune de miercuri. Care trebuie facuta prima?
          • cum e la Podu Iloaei sau Targu Frumos. Cat timp se pierde si pe acolo? Asadar hai cu A8 Iasi - Pascani. Iasi-ul e totusi capitala Moldovei de la dreapta Prutului.
          • cum e cu Cluj-Oradea? E bine pe DN1? Cum se circula si pe acolo?
          • cum e pe DNCB? Dar la tunelurile pentru ursi de la Holdea?

          Toate astea pe care le-am numit sunt prioritare clar fata de A6. Si asa se si fac. Trebuie si A6 evident, dar hai sa fim cu picioarele pe pamant si sa scoatem maxim din banii pe care-i avem si in ordinea corecta.

          Si da, sunt de acord ca sunt si proiecte lipsite de prioritate, care au fost bagate in fata aiurea si sper sa fie trecute la "rezerva", sau in orice caz dupa A6 ca prioritate:

          • Focsani - Braila + Braila - Tulcea + Buzau - Braila. Astea mai pot astepta 10-15 ani.
          • Filiasi - Tg. Jiu - come on!
          • Bacau - Piatra Neamt - toti vrem drumuri rapide, dar hai sa ne vedem in lungul nasului
          • Tulcea - Constanta, mai ales cu propunerea actuala de tunel de 8 km la Babadag - oh my f. god!
          • A13 Brasov - Bacau, autostrada nordului si altele; nu putem face totul deodata.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de

            ❗Atenție, șoferi

            Începând de sâmbătă, 14.06.2025, se instituie restricții de circulație pe A1, zona km 104+350, necesare pentru realizarea pasajului peste A1 din cadrul Drumului Expres Craiova – Pitești, Tronson 4.

            Restricțiile constă în închiderea circulației pe Calea 1 (sensul de deplasare București - Pitești ) pe sectorul de autostradă cuprins între km 104+090 – km 104+610, acesta urmând să se desfășoare deviat pe Calea 2 (sensul Pitești – București) în ambele direcții.

            https://www.facebook.com/photo?fbid=1177989901037710&set=a.468832798620094
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Bataia de joc cu limitare la o banda a unei autostrazi care striga dupa largire la 3 benzi continua! Rusine celor care nu gandesc din CNAIR si de la Politia Circulatie care accepta asa ceva. In loc sa faca cate 2 benzi ingustate si limitate la 80 km/h...

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • C Deconectat
                chapo
                ultima editare de chapo

                Se inchide si lotul 1 DEx 12 pt reasfaltari 14-15 Iunie orele 8-18

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • I Deconectat
                  Iulian @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver
                  Sa sperăm că sa max două săptămâni se termină cu restricțiile. Au tot timpul să facă lucrările pe pod în timpul asta in siguranță. Si să vedem lotul asta gata undeva in Iulie.

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • M Deconectat
                    mike_us @Iulian
                    ultima editare de

                    @Iulian Pe celălalt sens, cred că a durat puțin peste două săptămâni, deci e foarte probabil să dureze cam la fel.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • M Conectat
                      mihai
                      ultima editare de mihai

                      Restricțiile sunt necesare pentru desfășurarea lucrărilor de remediere a îmbrăcăminții asfaltice, în vederea asigurării condițiilor optime de siguranță rutieră.

                      Andreea Ioana Vișa  /  iun. 13  /  Auto

                      Se închide complet DEx12 Craiova – Pitești! Trafic blocat în

                      Se închide complet DEx12 Craiova – Pitești! Trafic blocat în

                      Se închide complet DEx12 Craiova – Pitești! Trafic blocat în weekendul 14-15 iunie Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță instituirea

                      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver @mihai
                        ultima editare de vancouver

                        @mihai a scris deja @chapo de închideri mai sus. Titlul articolului pus de tine induce în eroare. Se închide doar lotul 1, câte o zi fiecare cale și doar 8-18. Pentru reasfaltari.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • P Deconectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          Au inceput ridicarea grinzilor si pe celalat sens.
                          https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02YN37UooXqgQL7G2hLFKKUsvB5fyHcRPbPiZWGgHDS4PB6UPxgJqdm4YN8jJy1Yhsl&id=100068876783332&rdid=xJbLnPP9q5jOr4Xv

                          vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver @PaulS
                            ultima editare de

                            @PaulS pun si 2 poze din linkul postat de tine:

                            508397901_1019806003658616_4659551086556471347_n.jpg

                            508531253_1019806100325273_4227635398438670438_n.jpg

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                            • P Deconectat
                              PaulS
                              ultima editare de PaulS

                              Toate grinzile si predalele au fost puse pe pozitie.
                              DRDP Craiova :
                              A fost finalizată montarea grinzilor pasajului rutier al DEx12 peste A1.
                              În prezent la pasaj se lucrează la montarea predalelor și betonare placă. În șantier se mai execută lucrări de aplicare marcaje rutiere, montare parapete, asigurare scurgere ape și diverse lucrări în afara părții carosabile.
                              În șantier sunt mobilizați peste 550 de persoane și activează aproximativ 180 de echipamente, utilaje și autocamioane.
                              Circulația rutieră pe A1 se desfășoară restricționat, semnalizată corespunzător. Vă rugăm circulați cu atenție.

                              Facebook Live
                              S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                              • S Deconectat
                                snake69fast @PaulS
                                ultima editare de

                                @PaulS S-au miscat foarte bine aici 👏 👏 👏

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • I Deconectat
                                  Iulian
                                  ultima editare de

                                  Sunt curios daca o să facă asfaltarea cu restricțiile ridicate? Bănuiesc că riscurile de accident sunt foarte mici după ce termină suprabetonarea daca muncitorii sunt un pic atenți. Dar nu știi niciodată.

                                  R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • R Deconectat
                                    rockband @Iulian
                                    ultima editare de

                                    @Iulian Hai sa facem deosebirea intre restrictii de viteza si limitarea numarului de benzi. Oriunde in Europa, cand e santier langa carosabil si evident si peste carosabil se pun restrictii de viteza. Pentru a fi clare, se limiteaza si latimea benzilor, se traseaza benzi mai ingustate, se pun balize. Astea CLAR trebuie sa ramana.

                                    Ceea ce insa toata tara URLA si e enervata, este reducerea numarului de benzi de la 2 la 1. Ceea ce creeaza acel ambuteiaj.

                                    Asadar pot da drumul la trafic sub pasaj si pe partea pe care abia au pus predalele, dupa ce betoneaza. Dar nimeni nu cere cu 130, ci, cum am zis, 2 benzi ingustate si 80 km/h.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • M Deconectat
                                      mike_us
                                      ultima editare de

                                      @PaulS a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:

                                      În șantier sunt mobilizați peste 550 de persoane și activează aproximativ 180 de echipamente, utilaje și autocamioane.

                                      Așadar, încă au destui oameni mobilizați pe DEx12.
                                      În 3–4 săptămâni, când vor termina, această mobilizare ar trebui să se vadă în altă parte, printr-un progres mai bun.
                                      A0? A7? Voi ce credeți?

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • M Deconectat
                                        MihaiD
                                        ultima editare de

                                        A7. S-ar călca unii pe alții pe A0.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • First post
                                          Last post