Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    303 Mesaje 21 Posters 106.1k Vizualizări 4 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • S Deconectat
      sts @chapo
      ultima editare de

      @chapo Bravo. Asa ne trebuie,... pentru ca inloc sa facem un inel in jurul Romaniei de Autostrada , noi facem pe bucati prin mijlocul Romaniei....
      Dar na eu sunt pro UMB , Erbasu....,

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • M Conectat
        mihai @sts
        ultima editare de

        @sts eu unul nu stiam ca tu esti pro sau anti UMB. Si nu am vazut pe nimeni sa spuna ca "sa nu facem A3 Cluj - Oradea". Discutia era doar pe termen scurt, daca in urmatoarele 6 luni merita prioritizat A3 Nadaselu - Biharia sau A7 Focsani - Pascani.

        Iar concluzia in contextul dat (lipsa Nod Poarta Salajului, lipsa viaducte Ozaltin) este ca pe termen scurt are sens prioritizarea A7, urmand ca A3 sa fie finalizata ulterior. Asta oricum e doar o parere, ca nu e ca si cand UMB face ce zicem noi aici sau pe PUM.

        De asta cred ca e putin cam dur sa zicem ca meritam ca DN6 sa fie blocat pentru ca nu facem A3.

        S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • S Deconectat
          sts @mihai
          ultima editare de

          @mihai Nu , eu cred ca trebuia facut un inel exact ca la Bucuresti...
          Ca sa facut pe criterii politice , stiti si voi.... asta e. Tot noi avem de suferit.Mihai ai fost cu masina pe Tr. Severin -Lugoj ? Frate cant treci pe langa un card de TIR- ri de 12 -13 bucati , stai si gandesti..., ca pe politicieni ii doare in cur de noi.
          Scuze. O zi buna.

          vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Cred ca acesta a fost accidentul:

            Accident cu circulatie oprita pe DN6 la Baile Herculane

            Pare ca isi da drumul treptat. In caz ca nu s-au mai tamponat si altii la capatul cozii de asteptare.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • C Deconectat
              chapo
              ultima editare de

              Cred ca au dat drumul doar la un sens. Pe waze arata ca se merge bara la bara de la orsova pana langa simian 😂.

              Incredibil cat de repede se face o coada de 30km+

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver @sts
                ultima editare de vancouver

                @sts a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:

                @mihai Nu , eu cred ca trebuia facut un inel exact ca la Bucuresti...
                Ca sa facut pe criterii politice , stiti si voi.... asta e. Tot noi avem de suferit.Mihai ai fost cu masina pe Tr. Severin -Lugoj ? Frate cant treci pe langa un card de TIR- ri de 12 -13 bucati , stai si gandesti..., ca pe politicieni ii doare in cur de noi.
                Scuze. O zi buna.

                Aici nu pot fi de acord cu tine. (asa cum am fost la capitolul amenzi). Ma refer si primul tau mesaj, cu inelul in jurul Romaniei.

                1. Cu cat o autostrada este mai in centrul unei tari, cu atat este de mai mare ajutor pentru un numar mai mare de oameni ai acelei tari.
                2. Nu curge cu lapte si miere nicaieri in lume si nu e asa usor de facut autostrazi, dureaza zeci de ani. Tarile din vest au facut grosul in 1950-1990. Asa ca injura-l in primul rand pe Ceausescu, care este efectiv cel care a nenorocit tarisoara asta, oprind orice constructie de autostrazi - a vrut sa opreasca si Bucuresti - Pitesti, inceputa inainte sa vina el, dar cu chiu cu vai au reusit sa-l convinga sa dea totusi banii necesari finalizarii. Si daca vrei neaparat injura si politicienii din anii 1990-2000, care nu au facut nici un metru de autostrada si nici nu au facut vreun studiu sau proiect, ca sa inceapa ceva.
                3. In Romania s-au inaugurat in ultimii 10 ani aproape 1000 km autostrada si DX - in UE doar Polonia a inaugurat mai multi in acesti 10 ani
                4. In acest moment in Romania se afla IN LUCRU ca. 800 km de autostrada. Plus alti 600km in diverse faze de pregatire. Asa ceva nu mai exista in nici o alta tara din UE !!!

                A injura politicienii actuali este o imensa prostie. Sunt de departe cei mai buni ani ai Romaniei ever ever din multe puncte de vedere, nu doar la constructia de autostrazi. Adica ii injuri pe cei care chiar au facut tot posibilul sa avem cat mai multe autostrazi, inclusiv pornind lucrari care inseamna de trei ori banii disponibili, numai numai sa se faca ceva - adica si daca or fi blocaje pe o parte din proiecte, tot se va construi mai mult decat este permis de finantele pe care le avem la dispozitie in conditii normale.

                Inclusiv pe A6 avem contracte pentru studii de fezabilitate semnate cap coada, mult mai mult nu se poate face azi!

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Si ca sa continu mesajul anterior, inca un aspect important: ordinea constructie de autostrazi trebuie sa fie dupa locul cu cele mai grave ambuteiaje:

                  • Cred ca stii ce jale era la Sibiu pana sa se faca A1 centura Sibiu. Sau la Pitesti.
                  • Apoi zona Deva-Orastie
                  • Apoi in 2008-2010 Sebesul era blocat, cu timpi de trecere de 1-2 ore !!! In 2011 in sfarsit a venit autostrada acolo.
                  • Arad, centura, vai vai
                  • cum era la Bacau sau Bals inainte sa se face A / DX?
                  • cum era zona Campia Turzii - Turda inainte sa apara A3?
                  • cum e pe DNCB?
                  • cum era pe Cernavoda-Medgidia? DN22C = drumul cu 22 de morti pe an! Acum zero sau maxim 1-2 morti pe an dupa ce in 2011 s-a dat drumul la A2!

                  Suntem la cateva saptamani sa avem DX12 gata, dispare si problema Albota.
                  La fel A0 prin sud in cateva saptamani e gata, dispare problema A0, cel putin pe sud si evident se va reduce presiunea si pe nord.

                  Si tu vorbesti ca pe DN6 treci in mod neplacut pe langa o coloana de 12 tiruri. Intelegi diferenta? TRECI, deci te misti!

                  Sa nu uitam, DN6 Timisoara-Drobeta NU TRECE PRIN NICI UN ORAS mare! Avem centuri Lugoj, Caransebes, Orsova, Drobeta (plus Mehadia si Domasnea).

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • O Deconectat
                    OvidiuPetru84 @vancouver
                    ultima editare de

                    @vancouver a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:

                    Si ca sa continu mesajul anterior, inca un aspect important: ordinea constructie de autostrazi trebuie sa fie dupa locul cu cele mai grave ambuteiaje:

                    • Cred ca stii ce jale era la Sibiu pana sa se faca A1 centura Sibiu. Sau la Pitesti.
                    • Apoi zona Deva-Orastie
                    • Apoi in 2008-2010 Sebesul era blocat, cu timpi de trecere de 1-2 ore !!! In 2011 in sfarsit a venit autostrada acolo.
                    • Arad, centura, vai vai
                    • cum era la Bacau sau Bals inainte sa se face A / DX?
                    • cum era zona Campia Turzii - Turda inainte sa apara A3?
                    • cum e pe DNCB?
                    • cum era pe Cernavoda-Medgidia? DN22C = drumul cu 22 de morti pe an! Acum zero sau maxim 1-2 morti pe an dupa ce in 2011 s-a dat drumul la A2!

                    Suntem la cateva saptamani sa avem DX12 gata, dispare si problema Albota.
                    La fel A0 prin sud in cateva saptamani e gata, dispare problema A0, cel putin pe sud si evident se va reduce presiunea si pe nord.

                    Si tu vorbesti ca pe DN6 treci in mod neplacut pe langa o coloana de 12 tiruri. Intelegi diferenta? TRECI, deci te misti!

                    Sa nu uitam, DN6 Timisoara-Drobeta NU TRECE PRIN NICI UN ORAS mare! Avem centuri Lugoj, Caransebes, Orsova, Drobeta (plus Mehadia si Domasnea).

                    vancouver, cand ai fost ultima data pe DN6 ? portiune Caransebes-Orsova e cumplita, toate tirurile de bulgaria sau turcia pe acolo circula spre calafat sau giurgiu, nu exista saptamana fara accidente acolo si rar de tot sa nu fie mort/morti pe saptamana !!! Eu sunt din Caras si stiu situatia. E nevoie foarte mare de A/DX pe Caransebes-Drobeta.

                    vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • C Deconectat
                      chapo
                      ultima editare de chapo

                      Din pacate asta este realitatea. Cei mai multi nu stiu cum se circula aici, iar cum am mai spus accidentele nu sunt mediatizate/anuntate pe platforme etc ( nici macar de CNAIR ) si astfel nu stiu cat de pacatos este acest drum si cate vieti a luat. La televizor vezi doar cum se sta pe valea prahovei, nu o sa vezi cum a fost coada azi de la Plugova pana pe centura Severinului.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver @OvidiuPetru84
                        ultima editare de vancouver

                        @OvidiuPetru84 N-am spus niciodata ca nu e nevoie. M-am si certat mai demult cu frunzaverde, cand si eu si el activam pe pum, el sustinand ca nu e nevoie de autostrada pe acolo, si eu insistam si am argumentat de ce trebuia pornita proiectarea. Asta prin 2014-2015-2016. Daca se pornea atunci, acum eram mai departe. Mai ales partea usoara Caransebes - Lugoj putea sa fie deja gata.

                        Poate insa nu am fost suficient de clar: ORDINEA in care s-au facut autostrazile in Romania pana acum a fost cea CORECTA. Adica nu trebuie sa injuram pe nimeni din cei care au decis ce sa se faca in ultimii 20 de ani. Dar repet, asta nu inseamna ca e bine pe DN6.

                        Si da, merg si eu uneori pe acolo (ce-i drept dimineata sau noaptea si nu am prins niciodata ambuteiaj) si nu e placut sa stai sa inhalezi noxe pe urcarea de la Plugova de ex, in coloana cu 20 km/h, fara posibilitati de depasire. Si nici depasirile de pe Caransebes - Lugoj cu 140-150 la ora nu sunt ok.

                        Dar hai sa vedem lucrurile realist si sa comparam:

                        • inca nu avem AC complet nici pe Valea Oltului; si cum e traficul acolo? Facem autostrada intai pentru tirurile romanesti, sau prioritar pentru alea bulgaresti?
                        • pe CoBra suntem blocati complet la faza forajelor geo; A6 are toate sansele sa depaseasca A3 Co-Bra, unde nu doar ca avem camioane la greu, ci mai stam si cate 2-7 ore in ambuteiaj: 2 ore in zilele bune de miercuri. Care trebuie facuta prima?
                        • cum e la Podu Iloaei sau Targu Frumos. Cat timp se pierde si pe acolo? Asadar hai cu A8 Iasi - Pascani. Iasi-ul e totusi capitala Moldovei de la dreapta Prutului.
                        • cum e cu Cluj-Oradea? E bine pe DN1? Cum se circula si pe acolo?
                        • cum e pe DNCB? Dar la tunelurile pentru ursi de la Holdea?

                        Toate astea pe care le-am numit sunt prioritare clar fata de A6. Si asa se si fac. Trebuie si A6 evident, dar hai sa fim cu picioarele pe pamant si sa scoatem maxim din banii pe care-i avem si in ordinea corecta.

                        Si da, sunt de acord ca sunt si proiecte lipsite de prioritate, care au fost bagate in fata aiurea si sper sa fie trecute la "rezerva", sau in orice caz dupa A6 ca prioritate:

                        • Focsani - Braila + Braila - Tulcea + Buzau - Braila. Astea mai pot astepta 10-15 ani.
                        • Filiasi - Tg. Jiu - come on!
                        • Bacau - Piatra Neamt - toti vrem drumuri rapide, dar hai sa ne vedem in lungul nasului
                        • Tulcea - Constanta, mai ales cu propunerea actuala de tunel de 8 km la Babadag - oh my f. god!
                        • A13 Brasov - Bacau, autostrada nordului si altele; nu putem face totul deodata.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • P Deconectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          ❗Atenție, șoferi

                          Începând de sâmbătă, 14.06.2025, se instituie restricții de circulație pe A1, zona km 104+350, necesare pentru realizarea pasajului peste A1 din cadrul Drumului Expres Craiova – Pitești, Tronson 4.

                          Restricțiile constă în închiderea circulației pe Calea 1 (sensul de deplasare București - Pitești ) pe sectorul de autostradă cuprins între km 104+090 – km 104+610, acesta urmând să se desfășoare deviat pe Calea 2 (sensul Pitești – București) în ambele direcții.

                          https://www.facebook.com/photo?fbid=1177989901037710&set=a.468832798620094
                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de

                            Bataia de joc cu limitare la o banda a unei autostrazi care striga dupa largire la 3 benzi continua! Rusine celor care nu gandesc din CNAIR si de la Politia Circulatie care accepta asa ceva. In loc sa faca cate 2 benzi ingustate si limitate la 80 km/h...

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • C Deconectat
                              chapo
                              ultima editare de chapo

                              Se inchide si lotul 1 DEx 12 pt reasfaltari 14-15 Iunie orele 8-18

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • I Deconectat
                                Iulian @vancouver
                                ultima editare de

                                @vancouver
                                Sa sperăm că sa max două săptămâni se termină cu restricțiile. Au tot timpul să facă lucrările pe pod în timpul asta in siguranță. Si să vedem lotul asta gata undeva in Iulie.

                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • M Deconectat
                                  mike_us @Iulian
                                  ultima editare de

                                  @Iulian Pe celălalt sens, cred că a durat puțin peste două săptămâni, deci e foarte probabil să dureze cam la fel.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • M Conectat
                                    mihai
                                    ultima editare de mihai

                                    Restricțiile sunt necesare pentru desfășurarea lucrărilor de remediere a îmbrăcăminții asfaltice, în vederea asigurării condițiilor optime de siguranță rutieră.

                                    Andreea Ioana Vișa  /  iun. 13  /  Auto

                                    Se închide complet DEx12 Craiova – Pitești! Trafic blocat în

                                    Se închide complet DEx12 Craiova – Pitești! Trafic blocat în

                                    Se închide complet DEx12 Craiova – Pitești! Trafic blocat în weekendul 14-15 iunie Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță instituirea

                                    vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver @mihai
                                      ultima editare de vancouver

                                      @mihai a scris deja @chapo de închideri mai sus. Titlul articolului pus de tine induce în eroare. Se închide doar lotul 1, câte o zi fiecare cale și doar 8-18. Pentru reasfaltari.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • P Deconectat
                                        PaulS
                                        ultima editare de

                                        Au inceput ridicarea grinzilor si pe celalat sens.
                                        https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02YN37UooXqgQL7G2hLFKKUsvB5fyHcRPbPiZWGgHDS4PB6UPxgJqdm4YN8jJy1Yhsl&id=100068876783332&rdid=xJbLnPP9q5jOr4Xv

                                        vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver @PaulS
                                          ultima editare de

                                          @PaulS pun si 2 poze din linkul postat de tine:

                                          508397901_1019806003658616_4659551086556471347_n.jpg

                                          508531253_1019806100325273_4227635398438670438_n.jpg

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                          • P Deconectat
                                            PaulS
                                            ultima editare de PaulS

                                            Toate grinzile si predalele au fost puse pe pozitie.
                                            DRDP Craiova :
                                            A fost finalizată montarea grinzilor pasajului rutier al DEx12 peste A1.
                                            În prezent la pasaj se lucrează la montarea predalelor și betonare placă. În șantier se mai execută lucrări de aplicare marcaje rutiere, montare parapete, asigurare scurgere ape și diverse lucrări în afara părții carosabile.
                                            În șantier sunt mobilizați peste 550 de persoane și activează aproximativ 180 de echipamente, utilaje și autocamioane.
                                            Circulația rutieră pe A1 se desfășoară restricționat, semnalizată corespunzător. Vă rugăm circulați cu atenție.

                                            Facebook Live
                                            S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                            • First post
                                              Last post