Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.0k Mesaje 30 Posters 156.3k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      PaulS
      ultima editare de

      AUTOSTRADA A7 #345 Bacau-Roman Nord Stadiu lucrari 21-22.05.2025 | Maraton nr. 9
      Raducu P Drum

      AUTOSTRADA A7 #345 Bacau-Roman Nord Stadiu lucrari 21-22.05.2025 | Maraton nr. 9
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • M Deconectat
        mihai
        ultima editare de

        AUTOSTRADA A7 Roman-Pascani | Stadiu lucrari 23.05.2025
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • M Deconectat
          mihai
          ultima editare de

          DRDP Buzău - se lucrează la descărcarea A7 în DN2B, la ieșirea din municipiul Buzău spre Brăila #UMB
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • M Deconectat
            mihai
            ultima editare de

            AUTOSTRADA A7 #347 | Pod peste raul Buzau | Stadiu lucrari 24.05.2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • M Deconectat
              mike_us
              ultima editare de mike_us

              Update procente pe CESTRIN

              Focșani – Bacău

              • Lotul 1 (Focșani – Adjud): 47%
              • Lotul 2 (Adjud – Bacău): 47%
              • Lotul 3 (Săucești – Trifești): 27%

              Bacău – Pașcani

              • Lotul 1 (Bacău – Trifești): 33%
              • Lotul 2 (Trifești – Gherăești): 30%
              • Lotul 3 (Gherăești – Pașcani): 31,5%

              Așa cum s-a mai discutat, se pare că focusul este pe loturile 1 și 2 ale tronsonului Focșani – Bacău.
              Dacă se deschid amândouă, ar însemna încă 70 de kilometri inaugurați anul acesta pe A7.

              D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • M Deconectat
                MihaiD
                ultima editare de

                Maryus Cantaragiu

                Maryus Cantaragiu

                #DISTRIBUIE si #URMARESTE‼️ ‼️‼️ NU S-A REUȘIT EXPROPRIEREA ‼️‼️ 📢 EXPROPRIERE ILEGALĂ, DOCUMENTE LIPSĂ ȘI AGRESIUNE DIN PARTEA UNEI ANGAJATE CNAIR – TOTUL FILMAT! Astăzi am fost chemat(ă) la o...

                nu am toate datele, nu mă pronunț, dar niște oameni de la CNAIR au de dat explicații.

                I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • D Deconectat
                  daniel22_22 @mike_us
                  ultima editare de

                  @mike_us Mi se pare ingrijorator stadiul financiar pentru cele doua loturi mai inaintate:

                  Lotul 1 - 19%
                  Lotul 2 - 17%
                  Adica UMB a facut 30% din lucrari pe banii lor. Mai sus, spre Pascani diferenta dintre stadiul fizic si cel financiar este intre 15% si 20%.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • I Deconectat
                    Iulian @MihaiD
                    ultima editare de

                    @MihaiD
                    Sa dea dracu daca am priceput ceva.

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • M Deconectat
                      MihaiD @Iulian
                      ultima editare de

                      @Iulian un cetățean susține că traseul A7 e la 1 km și ceva de unde e expropriat el, nu zice nimeni de ce, zici că e secret de stat (posibil groapă de împrumut, speculație), iar executorul îl întreabă pe omul cu geacă UMB unde e terenul, ca delimitare, nu pe ăia de la Cnair / drdp, care-s și foarte nervoși, de altfel. Adică omul cu geacă UMB e zeu acolo (ceea ce e foarte plauzibil)

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • F Deconectat
                        fulgernc
                        ultima editare de fulgernc

                        O chestie exagerată. Cine spune că măsurătorile de cadastru nu pot fi făcute de cei de la UMB?

                        Ei se leagă de faptul că relația e între DRDP/CNAIR și partea afectată. Ca să împiedice măsurătorile în momentul acela. Al filmării.

                        Se duce la reprezentantul UMB ptr că sunt cei ce au aparatele topometrice. Că doar nu fac măsurătorile la picior. Și , din câte știu eu , aceste măsurători nu sunt "atributul" unei părți. Trebuie doar să fie o entitate autorizată să facă aceste măsurători.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • G Deconectat
                          geodin10
                          ultima editare de

                          Stie cineva cand o sa redeschida macar bucata asta? https://economedia.ro/circulatia-rutiera-pe-o-portiune-din-autostrada-a7-se-inchide-pana-in-25-mai.html

                          D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • D Deconectat
                            daniel22_22 @geodin10
                            ultima editare de

                            @geodin10 : Nu este nici o informare oficială, dar ar putea fi deschis săptămâna viitoare dacă vremea va permite finalizarea pasajului de la Fulga. E deja betonat. In zona vor fi ploi zilnice pana sâmbătă inclusiv, dar reduse cantitativ și de scurtă durată. Cred ca putem vedea izolația săptămâna asta și asfaltul săptămâna viitoare.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • M Deconectat
                              mihai
                              ultima editare de

                              AUTOSTRADA A7 #348 170 km in 7 min | De la Focsani la Pascani (2) 19-23.05.2025
                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver
                                ultima editare de vancouver

                                A7 Ploiesti-Buzau lot 2 Coni-Trace, pasaj km20:

                                1.jpg

                                2.jpg

                                3.jpg

                                4.jpg

                                Pe scurt, nu-i a buna. Presiunea politica a scazut si e de inteles, ca dupa ce au fost problemele grave cu sudurile nimeni nu mai vrea sa faca presiune, sa nu cumva sa se intample o nenorocire si sa fie apoi acuzat ca e din cauza lui.

                                Asa ca intra in scena functionarii publici, care cauta acum cu lumânarea orice problema, zgarma orice rahat. Ca atunci cand a stat 3 luni nedeschisa A1 Holdea-Ilia respectiv A10 autostrada alunecoasa.

                                Vom vedea partea cea mai scarboasa a statului roman, oamenii din esalonul doi, care fiecare isi face meandrele si se crede destept (cautand doar sa arate cat de destepti sunt ei, nu sa gaseasca rezolvari) - motivul pentru care exista de altfel atitudinea de ura a multor oameni din Romania si care a adus voturi celor care au promis ca vor taia si spanzura.

                                Asa ca mai dureaza. Nu stim cat...

                                PS. Intre altele, pare ca si aici la km20 sunt cateva suduri neconforme...

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                                • M Deconectat
                                  MihaiD @vancouver
                                  ultima editare de MihaiD

                                  @vancouver din păcate, sunt situații în care dai cu subsemnatul după Curtea de Conturi sau DNA și nimeni nu-ți mai dă înapoi anii pierduți pentru dreptatea câștigată în final în instanță, că ai fost constructiv și ai încercat să găsești soluții la un moment dat, mai ales că ești și suspendat de la locul de muncă, deci trăiești cu aer, că așa spune legea. Știu destule cazuri. Mergi în teren, vezi că e toată investiția acolo, vezi că funcționează, vezi că e conform normelor, dar sunt oameni care dau cu subsemnatul pentru că unul de la Curtea de Conturi sau DNA apreciază altfel decât mine, de ex, găsirea asta de soluții pentru deblocarea unui proiect. Nu vorbesc de mită și lucruri de genul ăsta, ci strict de implementare.

                                  S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                  • D Deconectat
                                    daniel22_22
                                    ultima editare de daniel22_22

                                    Din ce înțeleg din poze e tot la stadiul de beton. La ce ploi au fost zilele astea nu cred ca puteau înainta cu ceva. Pe de altă parte istoria sudurilor subcontractorului Trace justifica scurmatul în …
                                    E ca la auditul financiar: Dacă într-o speță s-au găsit probleme in trecut, investigatea acelui tip de spete se face mai aprofundat sau chiar pentru toate cazurile. Nu cred ca aici e vorba de cunoscuta pasivitate a funcționarului român. Dacă și la Fulga (km 20) dă cu virgulă la suduri înseamnă ca cei care le-au făcut au o problemă structurală, nu doar de greșelii umane și presiune politică.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • S Deconectat
                                      SwatKat @MihaiD
                                      ultima editare de

                                      @MihaiD : da, ai perfecta dreptate aici. Problema pe care eu o vad este lipsa de asumare publica a ceea ce se intampla - macar sa se apuna asta e, sunt probleme, mai asteptati putin. Insa nimeni din MT sau Cnair vad ca ni zice ceva…

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • D Deconectat
                                        daniel22_22
                                        ultima editare de

                                        Cei 4 oameni de pe pod sunt cu hidroizolația? Văd ca au multe butelii.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de vancouver

                                          Da, recunosc ca sunt enervat pe situtie.

                                          Treaba e cam asa:

                                          • km 38: desi acum 2 sapt. sperau sa termine in 2 sapt., acum spera sa termine in ... ati ghicit: 2 sapt. Ma refer la eclisare.
                                          • dupa toata povestea cu sudura cineva a cerut teste statice si dinamice la pasaj km 26 - teste care pana acum nu le-am vazut sa se faca la supratraversari de genul. Dar in fine. E, acum altcineva vrea aceleasi teste si la km20. Si de ce nu si la km33 (unde se circula deja). Si desigur si la km38
                                          • la km26 si 20 planul Trace este sa termine complet in aprox. 2 saptamani; dar au stop de la supervizer. De ce? S-au descoperit niste minifisuri pe undeva... (intre timp deja colmatate ca sa nu intre apa). Acuma daca aduc o lupa mai mare poate mai gasesc si microfisuri...
                                          • CNAIR vazand ca muntele de defecte creste cere acum expertiza. Cat dureaza: 2 sapt la prima strigare, dar mai vedem
                                          • Trace nu are in contract sa astepte dupa vreo expertiza, oricum ei raspund asa sau asa pentru tot si vor sa incheie socotelile... sa vedem cine se impune
                                          • Si daca facem expertiza pentru fisuri hai si una pentru eclisari - ca nu stiu ce colt al unei bucati de tabla au trebuit sa o taie cand au eclisat (nu incapea eclisa altfel) asa ca... pam pam, mai tine sau nu mai tine podul?
                                          • colac peste pupaza vine si Cestrin si descopera ca o buna parte a lotului e alunecos ca pe gheata! Patinaj artistic. Trebuie frezata si refacuta uzura.... Si planeitatea...
                                          • suruburile folosite la eclisare nu au fost verificate de .... bine pot fi verificate si ulterior, dar inca nu au trimis mostra (poate iese ca sunt neconforme suruburile hahahaz de necaz)
                                          • nici nu stiu ce la parapeti nu au fost verificat
                                          • pe langa asta mai sunt alte neconformitati mai mari sau mai mici, pe masura ce rezolva unul mai apar 5. Din fericire toate sunt intr-un fel sau altul rezolvabile, dar daca stam dupa expertize si contraexpertize ...

                                          Mai ramane sa faca si Curtea de Conturi o verificare si sa nu se deschida decat peste 5 ani, dupa ce termina.

                                          Si inca o chestie, iesirea provizorie de la Stalpu nu se poate folosi, ca nu a fost prinsa in nu stiu ce proiect, nu e aprobata de nu stiu cine ... deci trebuie asteptat dupa Nurol sa deschida ei spre DN2. Ori asta inseamna sa faca si pasajul DN2 Spataru peste A7, ca altfel nu prea vad cum se poate face acolo.

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          J 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • J Deconectat
                                            jimmyjump @vancouver
                                            ultima editare de

                                            @vancouver La DN2 se pot folosi bretele exterioare pentru iesire de pe A7 spre Bucuresti si intrare pe A7 dinspre Buzau, iar pentru iesirea de pe A7 spre Buzau si intrarea pe A7 dinspre Bucuresti se poate folosi giratoriul temporar de pe deviere.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post