A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
-
@marius.firtonea când ai renume regional că lucrezi calitate și livrezi nu doar la timp, ci și înainte, nu poți decât să crești. Vorbesc ca om care a mers pe drumurile făcute de ei prin mai multe județe. Inclusiv pe celebrul pod de la Luțca, făcut după ce l-au prăbușit ceilalți. Normal că mai sunt și dedesubturi, dar dacă e vreo firmă similară care nu le are să ridice mâna.
-
Danlin mai are o bază identică și la Tupilați, poate nu au experiență pe autostrăzi dar sunt muncitori și serioși din ce îmi povestește cineva de la ei. Au și oarece binecuvântare, dar la fel are și UMB. Hai sa-i vedem la treabă, apoi să tragem concluzii.
-
@MihaiD eu nu am acuzat nimic. Eram doar curios, pt ca la ce am vazut in video arata a logistică serioasa si eram curios cum de nu au prins nimic pana acum si cum au putut să întrețină asa flotă.
-
@marius.firtonea scuze dacă ai înțeles că am bătut vreun apropo, m-am exprimat la modul general și m-am referit la firmele din domeniu, nu la persoane. Au fost discuțiile alea cu contestațiile pe care le făcuseră la atribuirile pentru UMB, dar asta e legea, e dreptul tău să contești dacă te consideri nedreptățit la evaluare. Au și pierdut recent execuția unui contract de vreo 50-60 mil euro, după atribuire, pentru că o autoritate nu a depus Cererea de Finanțare în termen. Nu-s bani puțini. Au și ei dealuri care fug, pe de altă parte, asta e, se intervine, se consolidează etc..
-
Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit, astăzi, Asocierii de firme de inginerie din România și Slovacia, VENTURO INVESTMENT S.R.L. (Lider)-Ae Dozoring sro, contractul pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție pe lotul 2B Grințieș-Pipirig (31,5km) al Autostrăzii A8 Târgu Mureș-Târgu Neamț.
Asocierea a fost desemnată câștigătoare cu o ofertă de 46,9 milioane lei (fără TVA), iar contractul poate fi semnat dacă în termen de zece zile nu se depun contestații. Durata contractului finanțat din fonduri europene este de 118 luni (din care 54 de luni pentru proiectare și execuție, respectiv 60 de luni pentru garanție).
Link aici.
-
Sub 500 de angajați la Danlin nu pare mult cand construiești o autostradă. Speram ca totusi sa lucreze cu subcontractori, să angajeze serios ( desi aici este mai greu ca de ce unde nu-i...) si sa nu prea mai prindă alte contracte in următorii doi ani.
-
@Iulian Nu uita ca momentan au sigur doar un contract, la celelalte sunt contestatii. Iar inainte de executie au de facut proiectare serioasa, deci va mai dura un an sau doi pana intra in actiune. Cum sa ceri unei firme sa nu mai ia alte contracte intre timp? :)
-
@Iulian lucrează și cu prestatori.
-
Estimari bune legate de loturile montane din A8 de la Adrian Covasnianu, in articol:

In scenariul optimist prezentat si presupunand ca nu vor fi probleme cu banii rezulta 2032 pentru finalizarea integrala a A8, poate 2033.
Personal cred ca ne vom duce spre 2035 pe loturile 2B si 2C, dar ca in 2031-2032 portiuni importante vor fi gata, poate chiar tot restul in afara de 2B si 2C.
-
Mai exact, care e partea din CV ul domnului care îl face "expert în infrastructură rutieră" (așa cum e creditat în articol) și care din concluziile sale nu ar putea fi formulate de 90% din cei care urmăresc cât de cât ce se întâmplă? A mai dat el niște termene pe vremea când era secretar de stat și a mai emis niște concluzii sărite din bandă, m-am lămurit demult. Eu zic că A8 nu are nevoie de dovezi de ireversibilitate, așa cum lasă de înțeles. Va intra într-un grafic de predictibilitate când se vor elibera resurse bugetare, după A7 mai ales (dincolo de Sabaoani). Nu ai cum să vorbești de execuție decât pe 1 lot din A8 în 2026, oricum. În rest, mobilizare, dar strict pentru frontul disponibil.
-
@MihaiD Te daii expert tu față de Covaseanu, dar ești ignorant. Deja sunt 2 loturi în execuție din A8 (cele din PNRR), plus podul Ungheni. Iar de la anul cel mai probabil este lotul Danlin care e mai scurt, depresionar, deci mai simplu de proiectat și pornit execuția.