O sa pun si poze mai tarziu, cand le recupezez, nu-s pe telefonul meu, dar situatia parcarilor pe Buzau-Focsani e urmatoarea: la fiecare se lucra cate un pic, erau 1-2 microbuze, la prima de langa Focsani pare a fi aproape gata, incarcatoarele EV erau montate, cladirea arata ok, la a doua mai e de lucru, a treia e undeva intre ele ca progres, parca incarcatoarele erau toate montate si cladirea pare a fi gata pe dinafara. Astea sunt cele de pe partea dreapta spre Bucuresti, pe stanga nu am apucat la 100 km/h sa vad mare lucru, ploua si vizibilitatea nu era grozava.
In alta ordine de idei, am plecat dimineata la 8 spre Bucuresti, Waze zicea ca ajung la 3:30. La 11 eram la Roman, la minut dupa Waze. De la Roman la intrarea in Bucuresti am facut 5 ore si jumatate, de la intarea in Bucuresti pana acasa inca 1 ora si 50 de minute. In total 10 ore 20 de minute pe mai putin de 600 km, din care mai mult de un sfert autostrada si restul DN. Si nu am prins blocaje nici in Gura Humorului, nici in Roman, doar un pic in Adjud.
La intrarea pe autostrada la giratoriul Bacau nord se lucra, refacere asfalt, am stat ceva timp. La Garoafa am stat iarasi pentru ca se asfalta conexiunea intre DN2 si pod jos de tot pe partea dinspre Focsani, cea dinspre Bacau pare a fi gata. Se asfalta pe o ploaie medie. La Buzau de la pod pana la urcarea pe A7 la Spataru am facut 25 de minute. Autostrada intre Focsani si joctiunea cu A3 era in general destul de libera, se mergea fluent, in schimb A3 era aglomerat, in special de la A0 spre Bucuresti unde era foarte aglomerat. Cu A0 complet cred ca situatia ar fi diferita, eu as fi mers pe A0 si probabil multi altii.
Sagetile se calculeaza pentru ca dilatarea si contractia sunt foarte importante, nu ai marja de manevra, daca vrei linia mai sus pui stalpi mai inalti. Ca sa maresti tensiunea oricum nu o faci din stalpii de linie, cei care au izolatorii verticali (suport vertical), ci din cei de colt, unde izolatorii sunt in unghi, fortele trag de consola si partial se compenseaza cu segmentul urmator, iar sarcina care nu se compenseaza are vectorul spre stalp sau dinspre stalp, in functie daca e consola interioara sau exterioara. Fizica de clasa a 9-a cu o gramada de detalii ingineresti.
