Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A0 centura București la nivel de autostradă

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    752 Mesaje 42 Posters 186.7k Vizualizări 5 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mike_us
      ultima editare de

      @vancover Știi cumva dacă acolo le trebuie vreo autorizație? Sau vreo expropriere suplimentară?
      M-aș fi așteptat măcar, timid, să văd niște foreze acolo până la sfârșit de an.
      Sper să nu fie cazul, dar dacă da, ar putea fi un motiv de întârziere.

      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • vancouverV Deconectat
        vancouver @mike_us
        ultima editare de vancouver

        @mike_us E pe ultima suta. Sunt la devieri de utilitati si deja au pregatit devierea DN3. Ca sa bage forezele trebuie intai sa devieze drumul, ca pasajul e fix pe locatia drumului existent. Sa vedem daca fac devierea anul asta, dar daca nu, cum le va permite vremea o sa o faca imediat la anu'

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
        • ncbN Deconectat
          ncb
          ultima editare de

          [10 DEC 2025] AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB CERNICA!!
          Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • Duta CD Deconectat
            Duta C @ncb
            ultima editare de

            @ncb Ritm bun......Ce buna va fi bucata asta cu a chinezilor.....

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              A0 Nord Lot 1 - 11 decembrie 2025

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • ncbN Deconectat
                ncb
                ultima editare de

                11 DEC 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 3 COMPLET CCECC!!
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  In zona asta un lucreaza chinezii si UMB, A0 chiar e aproape de DNCB si va prelua in mai mare masura traficul de pe DNCB. Mai ales ca DNCB va intra si el in reabilitare...

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • C Deconectat
                    catalinus66 @vancouver
                    ultima editare de

                    Au scapat de teava de gaze de la Buftea si au pus in lucru si ultimii 300 m neatacati. Arata promitator.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • M Conectat
                      mihai
                      ultima editare de

                      12 DEC 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB CERNICA!!
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                      • ncbN Deconectat
                        ncb
                        ultima editare de

                        Retter Group a turnat grinzile zincate la SW Umwelttechn. Grinzile zincate sunt utilizate pe A0 Nord
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • M Conectat
                          MARIVS
                          ultima editare de

                          De la Retter:

                          Nu am luat pauză nici măcar duminică și am bifat încă o etapă importantă a misiunii noastre pe lotul 1 al A0 Nord.
                          Ne-am mobilizat și astăzi pe șantier și am montat grinzile zincate la două dintre pasajele peste autostradă (structurile 9 și 10). Aceste grinzi au 40,5 m și reprezintă o noutate pentru infrastructura rutieră din România, datorită soluției de aditivare a stratului de zinc ce îmbracă elementul de metal, astfel încât priza dintre acesta și structura de beton a grinzii să fie optimă.
                          Acest tip de grindă are avantajul unor costuri reduse de mentenanță pentru beneficiar (structura nu necesită instalarea aparatelor de reazem și a rosturilor de dilatare), în timp ce protecția de zinc oferă o durată de viață a metalului de minim 50 ani, față de un sistem clasic de metal protejat prin vopsea.
                          În plus, eliminarea pilei centrale pentru acest tip de pasaje peste autostradă reduce riscul unor accidente rutiere grave, pentru că, datorită acestui sistem mix de metal/beton, grinzile pot atinge lungimi de peste 40 m, ceea ce permite eliminarea pasajelor cu dublă deschidere.
                          Autostrada Bucureștiului (A0) are o importanță strategică pentru economia acestei regiuni și suntem focusați în șantier pentru a da în trafic segmentul dintre DN1A (Mogoșoaia – Buftea) și DN1 (Corbeanca) în mai 2026, așa cum ne-am asumat, cu aproape un an mai devreme față de termenul din contract (aprilie 2027).

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • I Deconectat
                            Iulian
                            ultima editare de

                            Nu înțeleg eu bine sau grinzile alea sunt galvanizate la rece? Daca este așa, atunci este doar bla bla. O grinda galvanizata la rece are o rezistență la coroziune mult mai redusa decat una din otel carbon cu rețeta adecvata de vopsire .
                            Si costurile sunt mult reduse pt o zincare la rece.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • First post
                              Last post