Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    1.3k Mesaje 44 Posters 482.9k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • G Deconectat
      gruia88
      ultima editare de

      Mi se pare forte interesant pe acest tune la Robesti , se misca foarte bine fara discutii , oamenii au venit au facut portalul au intrat in paine si foreaza . (punct)

      La PORR - tunel minune mare , portaluri facute cu surle si trambite , ceremonii deschidere tuneluri , nume tuneluri , toata lumea la acel tunel ca la o mica Mecca , fiecare pas urmarit , emotii ... tot tacamul

      La UMB - ba ce namol , ce dezorganizare unde sunt bosniecii cand vin cine incepe cine da prima lopata , ca e urat , ca e mai mare, etc .

      Adica la ce discutii erau pe acest Lot 2 , nici o asteptare , si oamenii fac ce stiu , sapa armeaza merg inainte :) .

      I M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 6
      • I Deconectat
        Iulian @gruia88
        ultima editare de

        @gruia88
        Porr are o mașină de publicitate si imagine in spate.
        UMB- ul este total opac, nu are PR, forumul PUM are un bias contra lor, si multi canta in struna leaderului maximus.
        Turcii tac si fac la tunel, mai puțin la viaduct. Nu si-au creat o comunitate contra lor inca.

        G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
        • G Deconectat
          gruia88 @Iulian
          ultima editare de

          @Iulian De asta am fost si placut surprins cand am vazut cat au avansat , imi da incredere ca asa o sa fie bine si la celelate tuneluri .

          Oricum sunt spectaculoase atat lucrarile cat si filmarile!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • ncbN Deconectat
            ncb
            ultima editare de

            AUTOSTRADA CU TUNELURI, gata în 2026? Anul istoric, cu 300 KM noi de autostrăzi
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              DETALIU peste tunelul 2 - A1 Margina-Holdea - 06.12.2025
              Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • M Deconectat
                mike_us @gruia88
                ultima editare de

                @gruia88
                Din ce am citit eu, la UMB lotul ăla nu va fi gata în deceniul ăsta.
                Și tot din ce am citit, când și-au luat ăia echipamentul de foraj, experții ne explicau că o să fim norocoși dacă, la modul dezorganizat în care lucrează UMB, nu o să le cadă galeriile în cap.

                Paradox românesc: specialiști peste tot — toți știu tot, toți vorbesc pe un ton de doctori. Dacă ai dubii, te și iau la înjurături.
                Dar când e să găsim oameni care chiar pot rezolva ceva complicat ...

                G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • Duta CD Deconectat
                  Duta C @ncb
                  ultima editare de

                  @ncb Ce o fi aici oare?

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • G Deconectat
                    gruia88 @mike_us
                    ultima editare de

                    @mike_us a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

                    Dar când e să găsim oameni care chiar pot rezolva ceva complicat ...

                    Da pai propaganda asta anti tuneluri UMB si cimparatia cu altii este cea care induce multa lume in eroare .
                    Intelegem toti lipsa experinta , cum se face experienta ? Simplu lucrand la aceste gen de lucrari , adunand experienta , folosind mentori care au experienta (bosniecii ), dar daca nu le acordam incredere si colac peste pupaza le mai punem si piedici ,dupa ne strangem sa radem cum cad ..... asta o putem numi "mentalitate" romaneasca nu faptul ca ne bucuram ca avem deschideri de km noi .

                    Pana una alta lucrurile evolueaza o sa avem A1 complet , tuneluri facute cu NATM si cu TBM , zone conectate si abia atunci peste ani putem sa vedem avantajele / dezavantaje legate de intretinere , siguranta , etc.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • ncbN Deconectat
                      ncb
                      ultima editare de

                      Autostrada A1 | 09.12.2025 | Sibiu - Pitești Lucrări Boița, Lotul 2 - Boița - Cornetu
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Tot vad pe alte forumuri reiterata ideea ca poate poate UMB termina totusi tunelurile "pentru" ursi pana pe 31.08.2026 sa se incadreze in PNRR.

                        NU se va intampla asta, nici UMB ne este setat in acest sens, nici autoritatile nu iau in calcul aceasta varianta. Lotul a ramas in PNRR, desi se stie sigur ca nu se termina in august 2026, pentru ca asa se pierd cei mai putini bani, adica ce se va deconta pentru lucrari pana in august 2026 o sa fie bun decontat prin PNRR si vom plati in schimb o penalitate (dar mai mica) pentru nefinalizare. Acest lot nu mai este finantabil prin PT.

                        Asa cum arata acum progresul la tuneluri, strapungerea o sa se termina undeva in vara 2026, iar camasuirea probabil undeva in primavara 2027. Adica in primavara 2027 se vor afla unde se afla Porr acum la Momaia.

                        Realist eu zic ca putem spera la o dare in circulatie a autostrazii "pentru ursi" in trim. III-IV 2027!

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • Duta CD Deconectat
                          Duta C @vancouver
                          ultima editare de

                          @vancouver La ce forjă bagă UMB o să se piardă cât mai puțini bani. Ei sunt printre primii interesați să fie finanțare sigură cât mai mult din proiect.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • First post
                            Last post