Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    705 Mesaje 20 Posters 126.9k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • D Deconectat
      daniel22_22 @mihai
      ultima editare de daniel22_22

      @mihai Fain. Sper sa mai fiu in viata cand se termina A13 pana la Bacau. Acum am 49 si perspectiva finantarii proiectelor nu prea e roz.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de vancouver

        Ca sa prindem in viata cat mai multe orase legate intre ele trebuie sa nu mai facem proiecte aberante si faraonice, ci sa revenim cu picioarele pe pamant. Nu de alta, dar pe langa rutier mai exista si feroviar si alte domenii in care trebuie investit masiv si nu putem baga parti importante din PIB la infinit in autostrazi.

        Ma refer chiar aici la A13, pentru ca dupa parerea mea nu ar trebui facut si A8 si A13 montan. Da ok, A13 Sibiu-Brasov-Tg. Secuiesc DA. La fel DA Onesti-Adjud. Dar nu aberatia desenata in acest moment cu urcare de 300m de la Onesti pe niste dealuri, cu mega tunel apoi si coborare inapoi in albia Siretului si intersectie cu A7, ci doar o autostrada simpla, clara, dreapta, la campie, intre Adjud si Onesti. Ideal intr-un proiect comun cu reabilitarea caii ferate Adjud-Onesti, care poate fi facuta si ea de 160 si in unele locuri mutat amplasamentul usor, ca sa incapa si autostrada, sa nu fie nevoie de poduri inutile.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • C Deconectat
          casio @mihai
          ultima editare de casio

          @mihai
          Toare bune si frumoase dar eu unul nu cred ca au alde CNAIR in organigrama asa ceva ( poate CNIR sa coaca ceva): un colectiv de randari video. Daca analizam un pic clipul, vedem logoul Makyol in stanga, dar si unul Mega in dreapta.
          Dar pentru ca toate aceste detalii trebuiau reunite, s-a realizat asta sub egida CNAIR.🙂

          Drumuri spre izvoare

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Randarea in mod cert nu este facuta de CNAIR, nici macar de Makyol. Dar este platita de Makyol, care la randul lui este platit de CNAIR. Deci produsul final este al CNAIR.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • C Deconectat
              chapo @vancouver
              ultima editare de

              @vancouver Este facuta de cei care trebuiau sa semneze pentru SF-ul pe Lugoj-Caransebes si ne-au dat mare teapa ca a asteptat CNAIR 1 an degeaba dupa ei sa semneze.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • P Deconectat
                PaulS
                ultima editare de

                Infrastructura Romania
                [01 DEC 2024] Autostrada A0 sud lot 3 Pasaj apeduct Ogrezeni-DJ601 Ciorogarla-relocare DJ401A Aktor
                https://www.youtube.com/watch?v=76aEBKgUGlc

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • M Deconectat
                  mihai @PaulS
                  ultima editare de

                  Lui Aktor parca iar "ii patineaza ambreiajul". Pare ca au redus din nou ritmul de lucru. Adica ok, mai sunt 5 luni pana la finalul noii extensii de timp, dar sper sa nu rateze finalizarea in Aprilie 2025.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Irinel Ionel Scriosteanu :

                    Irinel Ionel Scriosteanu

                    Irinel Ionel Scriosteanu

                    𝗣𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹 𝘁𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱 - 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 𝘀𝗲 𝗽𝗿𝗲𝗴𝗮𝘁𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝗱𝗮𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 Am fost pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱, împreună cu domnul primar al localității Afumați,...

                    C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • C Deconectat
                      casio @PaulS
                      ultima editare de

                      Dacă legenda acestei hărți după siteul WeBuild este la zi, nu o să vedem prea curând TBM la Poiana.
                      Si oricum pică presupunerea câ ar putea fi luat din altâ parte

                      [d0008511-0949-4ea6-86f2-0cf14117a96b-image.png]

                      link text

                      Drumuri spre izvoare

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Deconectat
                        mihai @casio
                        ultima editare de mihai

                        @casio

                        Nu stiu exact cat dureza constructia unui TBM, dar as estima intre 6 si 10 luni. Dupa care vreo 6 luni dureaza demontarea, transportul si reasamblarea in teren.

                        Deci presupunand ca "To be ordered" inseamna in Q1/2025, ar inseamna ca ar urma sa vedem TBM la Poiana prin Mai 2026.

                        Pe de alta parte poate totusi e deja "Ordered and in the assembly phase", pentru ca WeBuild stie de mai bine de 2 ani de contractul in cauza.

                        C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • C Deconectat
                          casio @mihai
                          ultima editare de casio

                          @mihai pe de alta parte nu am prea vazut TBM de 12 m. Cel putin nu la ei pe sait. Si nu doar ca n-am vazut , dar in alea sapte poze nu sunt decat feroviare. Sigur trebuie sa aiba si pe rutier. Cel mai aproape ar fi sa vedem in Polonia

                          Drumuri spre izvoare

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • D Deconectat
                            daniel22_22
                            ultima editare de

                            Scriosteanu scrie pe FB ca joi se deschide descarcarea temporara a A0 pe DN2.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              https://www.youtube.com/watch?v=74aHkkBNP4k

                              Deschiderea joi la ora 12.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                              • M Deconectat
                                mike_us
                                ultima editare de

                                Cu acești 10 kilometri, trecem de jumătate din A0 dată în folosință. Să sperăm că se mai adaugă și cei 18 kilometri ai Aktor până la mijlocul anului viitor.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • C Deconectat
                                  casio
                                  ultima editare de

                                  Eventual si clipul asta pentru animatie: eu l-am urmarit fara sunet

                                  https://www.youtube.com/watch?v=OGCO9Tbr_Vk

                                  Drumuri spre izvoare

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • C Deconectat
                                    casio
                                    ultima editare de casio

                                    A1 PiSi, Secțiunea 2, viaduct Boița, Mapa & Cengiz, Cristian Pistol (CNAIR), 3 dec.

                                    ” Stadiul lucrărilor executate este de 50% din #piloțiiforați și peste 30% din #radiere.
                                    Viaductul de la Boița va avea o lungime totală de 650 m, din care 140 m #deschiderea centrală.
                                    În paralel Asocierea de constructori turci (Mapa- Cengiz) desfășoară activități pentru operaționalizarea fabricii în care se vor confecționa #tabliere metalice și #grinzi de beton.
                                    Până la finalul anului, în această #fabrică vor fi produse primele elemente necesare structurilor de pe secțiunea 2 (#Boița - #Cornetu) a autostrăzii Sibiu - Pitești.” -Cristian Pistol

                                    www.youtube.com/watch?v=9nr4Z16K8X0)

                                    Drumuri spre izvoare

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • M Deconectat
                                      mihai @mihai
                                      ultima editare de mihai

                                      @mihai a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:

                                      Nodul A1/A13 de la Boita prezentat intr-o animatie a CNAIR.

                                      https://www.youtube.com/watch?v=Puhw-xb9mfw

                                      Uitandu-ma cu atentie la animatie remarc ca proiectul prevede la nodurile de autostrada aceleasi benzi de separare/decelerare scurte de 250m, specifice iesirilor din autostrazi spre drumuri de categorie inferioara, nu ramificatiilor de autostrazi.

                                      Folosirea unei separatii atat de scurte pentru ramificatiile de autostrazi creeaza un scenariu periculos pentru viitor, cand traficul pe autostrada va fi la valori mari. 250m sunt insuficienti pentru inscrierea pe banda corecta la 90-130km/h.

                                      Asta pus mai ales in contextul nodurilor de autostrazi din Europa unde ramificatiile de autostrazi au zone de separare de 0.5-3 km lungime, adica de pana la de 12 ori mai lungi decat ce se foloseste in Romania. Iar obisnuita cu autostrazile europene va crea o asteptare similara soferilor pe autostrazile din Romania, ceea ce va spori confuzia si riscul de accident la nodurile de autostrada cu zone de separare atat de scurte.

                                      E clar ca standardul romanesc de autostrazi este imatur din acest punct de vedere.

                                      Culmea, primul nod de autostrazi din Romania, A2/A4 a fost construit pe directia Agigea - Bucuresti cu zona de separatie de 500m, semn ca ceva-ceva pricepe si CNAIR. Da' nu suficient.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • M Deconectat
                                        mihai
                                        ultima editare de

                                        Asfalt pe podul A0 peste magistrala CF 100.

                                        https://www.youtube.com/watch?v=rvYh51cA8gE&t=183s&ab_channel=InfrastructuraRomania

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • M Deconectat
                                          mihai
                                          ultima editare de mihai

                                          Irinel Scriosteanu afirma ca A1 Pitesti - Sibiu Lot 4 (Curtea de Arges - Tigveni) poate fi deschis traficului cel mai devreme in toamna lui 2024 (!!) si cel mai tarziu in primavara lui 2026 (minutul 2:34)

                                          Aceasta confirma previziunea pe care o faceam anterior despre acest lot pe baza graficului de lucrari al PORR in martie 2024, precum si pe baza calculelor fata de stadiul actual de executie a lucrarii.

                                          98K views · 1.9K reactions | 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭 | 𝗜𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗶 𝗰𝘂 𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮...

                                          98K views · 1.9K reactions | 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶 #𝗔𝟭 | 𝗜𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗶 𝗰𝘂 𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮...

                                          𝗜𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗶 𝗰𝘂 𝗳𝗼𝗿𝗺𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗮 𝗮 𝗧𝘂𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗗𝗮𝗻𝗶𝗲𝗹𝗮 Vă prezint în acest video stadiul lucrărilor de pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟰: 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 - 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 a...

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • C Deconectat
                                            casio
                                            ultima editare de casio

                                            A1 Secțiunea 5, două filmări de la bord, sector Bascov și nod Băiculești DN7C, 1 și 3 dec.

                                            Poate nu aș fi postat aceste filmări dacă nu mi-ar fi atras atenția comentariul autorului, că - pe tot sectorul din A1 S5 Bascov-Băiculești - pe 3 dec. toate luminile au fost aprinse in premieră, semn binevenit că a început numărătoarea inversă până la apropiata inaugurare

                                            https://www.youtube.com/watch?v=TJy106io0EY&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.skyscrapercity.com%2F
                                            https://www.youtube.com/watch?v=XDM7FAQEMj4&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.skyscrapercity.com%2F

                                            ([Răvan S YT channel])

                                            Drumuri spre izvoare

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post