Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    870 Mesaje 23 Posters 324.7k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • C Deconectat
      casio @mihai
      ultima editare de casio

      @mihai
      Sa vedem, asadar cum il aduc, asambleaza etc.
      De LEA parca nu va fi o problema in zona Poiana.
      As mai zice ca DJ703H a fost "ranforsat" si latit binisor, toamna asta, aflat din postarea unui fan local infra.
      Si nu suspectez CJ Arges cu minunea asta ( ca au si ei in plan) ci pe WeBuild.
      Si nu doar latit sa se poata "petrece" doua basculante, dar si trailerele cu TBM.
      Ranforsarea ar fi de 60 cm de balast, piatra sparta.Probabil ca basculantele s-ar multumi cu mai putin ( spre deloc), dar cu trailerele cu TBM it may be a diferrent story .

      Drumuri spre izvoare

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • M Conectat
        mihai @casio
        ultima editare de

        Imagini de astazi de pe A1 Sibiu - PItesti Lot 3, unde WeBuild efectueaza lucrari pregatitoare pentru inceperea forajelor la portalurile viitorului tunel de 1.7km.

        photo_17_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_16_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_15_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_14_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_13_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_12_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_11_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_10_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_9_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_8_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_7_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_6_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_5_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_4_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_3_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_2_2024-11-30_16-51-48.jpg

        photo_1_2024-11-30_16-51-48.jpg

        C C 3 Replies Last reply Răspunde Citează 5
        • C Deconectat
          chapo @mihai
          ultima editare de

          @mihai Frumos! Mulțumim!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • C Deconectat
            casio @mihai
            ultima editare de

            @mihai
            Multumim frumos, inclusiv sursei ! 👍
            Imi induce buna dispozitie inainte de 1 Decembrie 🙂

            Drumuri spre izvoare

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • C Deconectat
              casio @mihai
              ultima editare de casio

              @mihai
              Drumul cu stratul de balast (de) compactat, e DJ 703H ( fost DN7D) in zona Salatrucu -Poiana, presupun, deci amenajarea e inca in toi.

              Drumuri spre izvoare

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Wow super imagini de pe viitoarea A1 lot 3.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Deconectat
                  mike_us @vancouver
                  ultima editare de mike_us

                  @vancouver Da, se vede luminița de la capătul tunelului. Loturile 4 și 5, fără emoții, în următorii 2 ani, să zicem. A0 sud se inchide la anul sigur.
                  Dacă începe și aici, deja încep să visez la Constanța - Nădlac, chiar și cu o mică „gaură” pe lotul 2.
                  De unde credeți că va veni TBM-ul (bănuiesc că îl aduc de la altă lucrare)? Există șanse să vedem bucățile TBM sosind în primăvara lui 2025?

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Infrastructura Romania
                    30 NOI 2024 Autostrada A0 nord lot 3 descarcare in DN2 Afumati CCECC.

                    30 NOI 2024 Autostrada A0 nord lot 3 descarcare in DN2 Afumati CCECC.
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • M Conectat
                      mihai
                      ultima editare de mihai

                      Nodul A1/A13 de la Boita prezentat intr-o animatie a CNAIR.

                      🟠Cel mai complex nod rutier din România se va construi lângă #Sibiu, la #Boița.
                      D C M 3 Replies Last reply Răspunde Citează 2
                      • D Conectat
                        daniel22_22 @mihai
                        ultima editare de daniel22_22

                        @mihai Fain. Sper sa mai fiu in viata cand se termina A13 pana la Bacau. Acum am 49 si perspectiva finantarii proiectelor nu prea e roz.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de vancouver

                          Ca sa prindem in viata cat mai multe orase legate intre ele trebuie sa nu mai facem proiecte aberante si faraonice, ci sa revenim cu picioarele pe pamant. Nu de alta, dar pe langa rutier mai exista si feroviar si alte domenii in care trebuie investit masiv si nu putem baga parti importante din PIB la infinit in autostrazi.

                          Ma refer chiar aici la A13, pentru ca dupa parerea mea nu ar trebui facut si A8 si A13 montan. Da ok, A13 Sibiu-Brasov-Tg. Secuiesc DA. La fel DA Onesti-Adjud. Dar nu aberatia desenata in acest moment cu urcare de 300m de la Onesti pe niste dealuri, cu mega tunel apoi si coborare inapoi in albia Siretului si intersectie cu A7, ci doar o autostrada simpla, clara, dreapta, la campie, intre Adjud si Onesti. Ideal intr-un proiect comun cu reabilitarea caii ferate Adjud-Onesti, care poate fi facuta si ea de 160 si in unele locuri mutat amplasamentul usor, ca sa incapa si autostrada, sa nu fie nevoie de poduri inutile.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                          • C Deconectat
                            casio @mihai
                            ultima editare de casio

                            @mihai
                            Toare bune si frumoase dar eu unul nu cred ca au alde CNAIR in organigrama asa ceva ( poate CNIR sa coaca ceva): un colectiv de randari video. Daca analizam un pic clipul, vedem logoul Makyol in stanga, dar si unul Mega in dreapta.
                            Dar pentru ca toate aceste detalii trebuiau reunite, s-a realizat asta sub egida CNAIR.🙂

                            Drumuri spre izvoare

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              Randarea in mod cert nu este facuta de CNAIR, nici macar de Makyol. Dar este platita de Makyol, care la randul lui este platit de CNAIR. Deci produsul final este al CNAIR.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • C Deconectat
                                chapo @vancouver
                                ultima editare de

                                @vancouver Este facuta de cei care trebuiau sa semneze pentru SF-ul pe Lugoj-Caransebes si ne-au dat mare teapa ca a asteptat CNAIR 1 an degeaba dupa ei sa semneze.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • P Deconectat
                                  PaulS
                                  ultima editare de

                                  Infrastructura Romania
                                  [01 DEC 2024] Autostrada A0 sud lot 3 Pasaj apeduct Ogrezeni-DJ601 Ciorogarla-relocare DJ401A Aktor
                                  https://www.youtube.com/watch?v=76aEBKgUGlc

                                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • M Conectat
                                    mihai @PaulS
                                    ultima editare de

                                    Lui Aktor parca iar "ii patineaza ambreiajul". Pare ca au redus din nou ritmul de lucru. Adica ok, mai sunt 5 luni pana la finalul noii extensii de timp, dar sper sa nu rateze finalizarea in Aprilie 2025.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • P Deconectat
                                      PaulS
                                      ultima editare de

                                      Irinel Ionel Scriosteanu :

                                      Irinel Ionel Scriosteanu

                                      Irinel Ionel Scriosteanu

                                      𝗣𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹 𝘁𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱 - 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 𝘀𝗲 𝗽𝗿𝗲𝗴𝗮𝘁𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗱𝗲 𝗱𝗮𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 Am fost pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱, împreună cu domnul primar al localității Afumați,...

                                      C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                      • C Deconectat
                                        casio @PaulS
                                        ultima editare de

                                        Dacă legenda acestei hărți după siteul WeBuild este la zi, nu o să vedem prea curând TBM la Poiana.
                                        Si oricum pică presupunerea câ ar putea fi luat din altâ parte

                                        [d0008511-0949-4ea6-86f2-0cf14117a96b-image.png]

                                        link text

                                        Drumuri spre izvoare

                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                        • M Conectat
                                          mihai @casio
                                          ultima editare de mihai

                                          @casio

                                          Nu stiu exact cat dureza constructia unui TBM, dar as estima intre 6 si 10 luni. Dupa care vreo 6 luni dureaza demontarea, transportul si reasamblarea in teren.

                                          Deci presupunand ca "To be ordered" inseamna in Q1/2025, ar inseamna ca ar urma sa vedem TBM la Poiana prin Mai 2026.

                                          Pe de alta parte poate totusi e deja "Ordered and in the assembly phase", pentru ca WeBuild stie de mai bine de 2 ani de contractul in cauza.

                                          C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • C Deconectat
                                            casio @mihai
                                            ultima editare de casio

                                            @mihai pe de alta parte nu am prea vazut TBM de 12 m. Cel putin nu la ei pe sait. Si nu doar ca n-am vazut , dar in alea sapte poze nu sunt decat feroviare. Sigur trebuie sa aiba si pe rutier. Cel mai aproape ar fi sa vedem in Polonia

                                            Drumuri spre izvoare

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post