A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
-
@casio tocmai ma gandeam ca va fi o premiera in Romania folosirea unui TBM de 12m diametru. Cele de metrou au 6.5m, iar cele folosite de Aktor la tunelurile feroviare sunt de 9m.
-
@mihai
Sa vedem, asadar cum il aduc, asambleaza etc.
De LEA parca nu va fi o problema in zona Poiana.
As mai zice ca DJ703H a fost "ranforsat" si latit binisor, toamna asta, aflat din postarea unui fan local infra.
Si nu suspectez CJ Arges cu minunea asta ( ca au si ei in plan) ci pe WeBuild.
Si nu doar latit sa se poata "petrece" doua basculante, dar si trailerele cu TBM.
Ranforsarea ar fi de 60 cm de balast, piatra sparta.Probabil ca basculantele s-ar multumi cu mai putin ( spre deloc), dar cu trailerele cu TBM it may be a diferrent story . -
Imagini de astazi de pe A1 Sibiu - PItesti Lot 3, unde WeBuild efectueaza lucrari pregatitoare pentru inceperea forajelor la portalurile viitorului tunel de 1.7km.
-
@mihai Frumos! Mulțumim!
-
@mihai
Multumim frumos, inclusiv sursei !
Imi induce buna dispozitie inainte de 1 Decembrie -
@mihai
Drumul cu stratul de balast (de) compactat, e DJ 703H ( fost DN7D) in zona Salatrucu -Poiana, presupun, deci amenajarea e inca in toi. -
Wow super imagini de pe viitoarea A1 lot 3.
-
@vancouver Da, se vede luminița de la capătul tunelului. Loturile 4 și 5, fără emoții, în următorii 2 ani, să zicem. A0 sud se inchide la anul sigur.
Dacă începe și aici, deja încep să visez la Constanța - Nădlac, chiar și cu o mică „gaură” pe lotul 2.
De unde credeți că va veni TBM-ul (bănuiesc că îl aduc de la altă lucrare)? Există șanse să vedem bucățile TBM sosind în primăvara lui 2025? -
Infrastructura Romania
30 NOI 2024 Autostrada A0 nord lot 3 descarcare in DN2 Afumati CCECC.
-
Nodul A1/A13 de la Boita prezentat intr-o animatie a CNAIR.
-
@mihai Fain. Sper sa mai fiu in viata cand se termina A13 pana la Bacau. Acum am 49 si perspectiva finantarii proiectelor nu prea e roz.
-
Ca sa prindem in viata cat mai multe orase legate intre ele trebuie sa nu mai facem proiecte aberante si faraonice, ci sa revenim cu picioarele pe pamant. Nu de alta, dar pe langa rutier mai exista si feroviar si alte domenii in care trebuie investit masiv si nu putem baga parti importante din PIB la infinit in autostrazi.
Ma refer chiar aici la A13, pentru ca dupa parerea mea nu ar trebui facut si A8 si A13 montan. Da ok, A13 Sibiu-Brasov-Tg. Secuiesc DA. La fel DA Onesti-Adjud. Dar nu aberatia desenata in acest moment cu urcare de 300m de la Onesti pe niste dealuri, cu mega tunel apoi si coborare inapoi in albia Siretului si intersectie cu A7, ci doar o autostrada simpla, clara, dreapta, la campie, intre Adjud si Onesti. Ideal intr-un proiect comun cu reabilitarea caii ferate Adjud-Onesti, care poate fi facuta si ea de 160 si in unele locuri mutat amplasamentul usor, ca sa incapa si autostrada, sa nu fie nevoie de poduri inutile.
-
@mihai
Toare bune si frumoase dar eu unul nu cred ca au alde CNAIR in organigrama asa ceva ( poate CNIR sa coaca ceva): un colectiv de randari video. Daca analizam un pic clipul, vedem logoul Makyol in stanga, dar si unul Mega in dreapta.
Dar pentru ca toate aceste detalii trebuiau reunite, s-a realizat asta sub egida CNAIR. -
Randarea in mod cert nu este facuta de CNAIR, nici macar de Makyol. Dar este platita de Makyol, care la randul lui este platit de CNAIR. Deci produsul final este al CNAIR.
-
@vancouver Este facuta de cei care trebuiau sa semneze pentru SF-ul pe Lugoj-Caransebes si ne-au dat mare teapa ca a asteptat CNAIR 1 an degeaba dupa ei sa semneze.
-
Infrastructura Romania
[01 DEC 2024] Autostrada A0 sud lot 3 Pasaj apeduct Ogrezeni-DJ601 Ciorogarla-relocare DJ401A Aktor
-
Lui Aktor parca iar "ii patineaza ambreiajul". Pare ca au redus din nou ritmul de lucru. Adica ok, mai sunt 5 luni pana la finalul noii extensii de timp, dar sper sa nu rateze finalizarea in Aprilie 2025.
-
Irinel Ionel Scriosteanu :
-
Dacă legenda acestei hărți după siteul WeBuild este la zi, nu o să vedem prea curând TBM la Poiana.
Si oricum pică presupunerea câ ar putea fi luat din altâ parte[]
-
Nu stiu exact cat dureza constructia unui TBM, dar as estima intre 6 si 10 luni. Dupa care vreo 6 luni dureaza demontarea, transportul si reasamblarea in teren.
Deci presupunand ca "To be ordered" inseamna in Q1/2025, ar inseamna ca ar urma sa vedem TBM la Poiana prin Mai 2026.
Pe de alta parte poate totusi e deja "Ordered and in the assembly phase", pentru ca WeBuild stie de mai bine de 2 ani de contractul in cauza.