Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    870 Mesaje 23 Posters 324.7k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mihai @chapo
      ultima editare de

      @chapo a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:

      @mihai Da, dar doar un singur TBM care va fora ambele fire.

      Nu e neaparat un calcul gresit. La o viteza de 10-12m/zi, tinand cont ca e mult nisip in acele dealuri, in cam 4-6 luni pot fora un tub, daca terenul nu le cauzeaza probleme. Plus 3-4 luni de dezasamblat si reasamblat TBM-ul pentru tubul 2, practic pot avea ambele tuburi gata intr-un an jumate - doi.

      Plus vreo 6 luni de echipare cu sistemul rutier, asa ca se pot incadra bine in 48 de luni de executie.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Da, diferenta majora intre NATM si TBM: toate operatiile pe care le descrie acum Scriosteanu in tunel, la TBM pica. Se foreaza si se aplica imediat structura de rezistenta. Raman doar radierul si asfaltul.

        Pe de alta parte TBM dureaza cam un an sa-l construiasca si sa construiasca santierul de prefabricate necesar. Si necesita LEA speciala, la cat curent consuma.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • C Deconectat
          casio @vancouver
          ultima editare de casio

          Au cca 60 de TBM, raspandite pe glob.De adus va dura ceva, dar nu un an.
          Cred ca prin primavara s-ar putea sa ne trezim cu el deja.

          Drumuri spre izvoare

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • M Conectat
            mihai @casio
            ultima editare de

            @casio tocmai ma gandeam ca va fi o premiera in Romania folosirea unui TBM de 12m diametru. Cele de metrou au 6.5m, iar cele folosite de Aktor la tunelurile feroviare sunt de 9m.

            C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • C Deconectat
              casio @mihai
              ultima editare de casio

              @mihai
              Sa vedem, asadar cum il aduc, asambleaza etc.
              De LEA parca nu va fi o problema in zona Poiana.
              As mai zice ca DJ703H a fost "ranforsat" si latit binisor, toamna asta, aflat din postarea unui fan local infra.
              Si nu suspectez CJ Arges cu minunea asta ( ca au si ei in plan) ci pe WeBuild.
              Si nu doar latit sa se poata "petrece" doua basculante, dar si trailerele cu TBM.
              Ranforsarea ar fi de 60 cm de balast, piatra sparta.Probabil ca basculantele s-ar multumi cu mai putin ( spre deloc), dar cu trailerele cu TBM it may be a diferrent story .

              Drumuri spre izvoare

              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • M Conectat
                mihai @casio
                ultima editare de

                Imagini de astazi de pe A1 Sibiu - PItesti Lot 3, unde WeBuild efectueaza lucrari pregatitoare pentru inceperea forajelor la portalurile viitorului tunel de 1.7km.

                photo_17_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_16_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_15_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_14_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_13_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_12_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_11_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_10_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_9_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_8_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_7_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_6_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_5_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_4_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_3_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_2_2024-11-30_16-51-48.jpg

                photo_1_2024-11-30_16-51-48.jpg

                C C 3 Replies Last reply Răspunde Citează 5
                • C Deconectat
                  chapo @mihai
                  ultima editare de

                  @mihai Frumos! Mulțumim!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • C Deconectat
                    casio @mihai
                    ultima editare de

                    @mihai
                    Multumim frumos, inclusiv sursei ! 👍
                    Imi induce buna dispozitie inainte de 1 Decembrie 🙂

                    Drumuri spre izvoare

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • C Deconectat
                      casio @mihai
                      ultima editare de casio

                      @mihai
                      Drumul cu stratul de balast (de) compactat, e DJ 703H ( fost DN7D) in zona Salatrucu -Poiana, presupun, deci amenajarea e inca in toi.

                      Drumuri spre izvoare

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Wow super imagini de pe viitoarea A1 lot 3.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • M Deconectat
                          mike_us @vancouver
                          ultima editare de mike_us

                          @vancouver Da, se vede luminița de la capătul tunelului. Loturile 4 și 5, fără emoții, în următorii 2 ani, să zicem. A0 sud se inchide la anul sigur.
                          Dacă începe și aici, deja încep să visez la Constanța - Nădlac, chiar și cu o mică „gaură” pe lotul 2.
                          De unde credeți că va veni TBM-ul (bănuiesc că îl aduc de la altă lucrare)? Există șanse să vedem bucățile TBM sosind în primăvara lui 2025?

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • P Deconectat
                            PaulS
                            ultima editare de

                            Infrastructura Romania
                            30 NOI 2024 Autostrada A0 nord lot 3 descarcare in DN2 Afumati CCECC.

                            30 NOI 2024 Autostrada A0 nord lot 3 descarcare in DN2 Afumati CCECC.
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                            • M Conectat
                              mihai
                              ultima editare de mihai

                              Nodul A1/A13 de la Boita prezentat intr-o animatie a CNAIR.

                              🟠Cel mai complex nod rutier din România se va construi lângă #Sibiu, la #Boița.
                              D C M 3 Replies Last reply Răspunde Citează 2
                              • D Conectat
                                daniel22_22 @mihai
                                ultima editare de daniel22_22

                                @mihai Fain. Sper sa mai fiu in viata cand se termina A13 pana la Bacau. Acum am 49 si perspectiva finantarii proiectelor nu prea e roz.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • vancouverV Deconectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de vancouver

                                  Ca sa prindem in viata cat mai multe orase legate intre ele trebuie sa nu mai facem proiecte aberante si faraonice, ci sa revenim cu picioarele pe pamant. Nu de alta, dar pe langa rutier mai exista si feroviar si alte domenii in care trebuie investit masiv si nu putem baga parti importante din PIB la infinit in autostrazi.

                                  Ma refer chiar aici la A13, pentru ca dupa parerea mea nu ar trebui facut si A8 si A13 montan. Da ok, A13 Sibiu-Brasov-Tg. Secuiesc DA. La fel DA Onesti-Adjud. Dar nu aberatia desenata in acest moment cu urcare de 300m de la Onesti pe niste dealuri, cu mega tunel apoi si coborare inapoi in albia Siretului si intersectie cu A7, ci doar o autostrada simpla, clara, dreapta, la campie, intre Adjud si Onesti. Ideal intr-un proiect comun cu reabilitarea caii ferate Adjud-Onesti, care poate fi facuta si ea de 160 si in unele locuri mutat amplasamentul usor, ca sa incapa si autostrada, sa nu fie nevoie de poduri inutile.

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • C Deconectat
                                    casio @mihai
                                    ultima editare de casio

                                    @mihai
                                    Toare bune si frumoase dar eu unul nu cred ca au alde CNAIR in organigrama asa ceva ( poate CNIR sa coaca ceva): un colectiv de randari video. Daca analizam un pic clipul, vedem logoul Makyol in stanga, dar si unul Mega in dreapta.
                                    Dar pentru ca toate aceste detalii trebuiau reunite, s-a realizat asta sub egida CNAIR.🙂

                                    Drumuri spre izvoare

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      Randarea in mod cert nu este facuta de CNAIR, nici macar de Makyol. Dar este platita de Makyol, care la randul lui este platit de CNAIR. Deci produsul final este al CNAIR.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      C 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • C Deconectat
                                        chapo @vancouver
                                        ultima editare de

                                        @vancouver Este facuta de cei care trebuiau sa semneze pentru SF-ul pe Lugoj-Caransebes si ne-au dat mare teapa ca a asteptat CNAIR 1 an degeaba dupa ei sa semneze.

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • P Deconectat
                                          PaulS
                                          ultima editare de

                                          Infrastructura Romania
                                          [01 DEC 2024] Autostrada A0 sud lot 3 Pasaj apeduct Ogrezeni-DJ601 Ciorogarla-relocare DJ401A Aktor
                                          https://www.youtube.com/watch?v=76aEBKgUGlc

                                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • M Conectat
                                            mihai @PaulS
                                            ultima editare de

                                            Lui Aktor parca iar "ii patineaza ambreiajul". Pare ca au redus din nou ritmul de lucru. Adica ok, mai sunt 5 luni pana la finalul noii extensii de timp, dar sper sa nu rateze finalizarea in Aprilie 2025.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post