A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@vancouver nu cred că e cineva care să conteste importanța existenței infrastructurii. Mers la risc e una, agresivitate în trafic cu punerea în pericol a celorlalți e altceva. Dacă exista A7 sigur nu aveam accidentul cu 5 sau 7 morți de acum câțiva ani, o familie intr_un Opel Zafira parcă, mergeau spre mare și șoferul obosit a intrat pe contrasens după Racaciuni. Acum pe zona aia e parapet separator. Sau un bunic și nepoata morți după ce au intrat pe contrasens pe ceață acum zece ani între Sascut și Adjud, eram pe acolo. Și mai am exemple din astea, inclusiv cu prieteni care, dacă aveam infrastructura despre care vorbim (inclusiv rugozitatea caii de rulare, conform Poliției, ca să nu derapeze) ar fi trăit. Dar ce nu suport nici eu e agresivitatea care îi pune în pericol pe ceilalți, un comportament la a cărui amplificare a contribuit prin zonă și DN2, în configurația actuală, cu Poliția care stă la ciupit în stilu-i brevetat.
-
Cam toti aveți dreptate. Se mai adaugă lipsa de răbdare care este o mare problemă. O cursă se programează ținând cont de mai mulți factori : trafic, meteo ,sistem rutier parcurs. O dată plecam in vest. Cum a spus Vancouver , comună după comună șamd. În zona Arad am luat cameră . Simțeam că sunt pe final. Mai este ceva legat de lipsa de răbdare : nebunia care este o mare problemă a șoferimii. Dacă ținem cont de factorii de mai sus am avea ceva mai puține accidente.
-
Toată lumea e indignată că pasajul de la Garoafa nu e 2+2, dar este o altă problemă mult mai gravă și anume lipsa unui trotuar pt pietoni/bicicliști.
-
@Flo87 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Toată lumea e indignată că pasajul de la Garoafa nu e 2+2, dar este o altă problemă mult mai gravă și anume lipsa unui trotuar pt pietoni/bicicliști.
Pe DN 2 nu prea sunt asa ceva. Doar in localitati. Bine nu ar fi stricat sa faca, este adevarat, pt viitor.
-
@Flo87 E in afara localitatii, nu ai de ce sa faci trotuar daca nu te astepti ca oamenii sa mearga pe jos de la Garoafa la Focsani, ceea ce nu e realist. Pentru biciclisti exista acostamentul ala extra-larg care, dupa ce se deschide A2, sper sa nu mai fie circulat deloc de masini.
-
@MihaiD a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Mers la risc e una, agresivitate în trafic cu punerea în pericol a celorlalți e altceva.
Care e diferenta? Cand mergi la risc pui in pericol si pe altii, ca nu esti singurul de pe sosea.
-
-
-
@vancouver Intr-adevar, zero viziune. Posibil sa gresesc, dar celelalte poduri de pe DN2 sunt 2+2.
-
-
@magnumheat99 asa cum se vede din filmari, pasajul DN2 peste A7 propriu-zius (structura de beton) este de doua benzi pe sens full. Se observa clar cum cum carosabilul se lateste inainte de primul rost de diltatatie si se ingusteaza dupa ultimul. Doar rampele de acces pe pasaj sunt inguste si nu suporta decat 1 banda pe sens cu acostament.
Cu alte cuvinte structura este future-proof. In eventualitatea in care DN2 va avea nevoie de conversie la drum cu doua benzi pe sens, atunci va fi nevoie de lucrari doar la largirea rampelor de acces, care sunt lucrari mici, ieftine, rapide si fara impact major asupra traficului. In particular traficul pe autostrada nu va fi deloc afectat in cazul unei astfel de largiri a DN2.
Sunt insa de parere ca dupa deschiderea A7, traficul pe DN2 va scadea dramatic si se va reduce doar la traficul local, care abia dupa niste decenii bune va avea nevoie de largirea DN2 la 2 x 2.
-
La criza bugetara care o avem 2+2 e vis. 2+1 in schimb este realist și ajută.
-
Ce-or fi pățit la podul peste Trotuș?
