A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
Inca o aberatie greu de inteles cu drum gata 100%, dar care nu se da in trafic. Daca nu stiu ce accese lipsesc, atunci sa se puna acolo o limita draconica, dar sa-i dea naibii drumul. Lotul 2 reloaded:
-
@vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@mike_us Nu stiu in ce masura e treaba noastra sa aflam de ce exista un decalaj asa de mare intre progres si plati. Interesul acesta trebuie sa-l aibe cel care are de primit banii. Stim ca in alte situatii a facut scandal legat de bani, deci stie sa-si apere interesul.
Pe mine sincer discutia asta nu prea ma intereseaza. M-ar interesa doar daca ar bloca lucrarile si acest lucru trebuia sa-l reclame constructorul. Dar nu e cazul.
A7 pana la Pascani are sanse reale sa fie gata in 2026. Asta e ce ma intereseaza.
Aici văd lucrurile un pic diferit.
Mi se pare o problemă care ar trebui să intereseze mai multă lume.
Am mai spus și înainte: transparența statului în privința bugetului public ar trebui să fie ceva normal, nu o favoare.
Nu poți spune că totul e OK când datele publice arată o cu totul altă realitate.Un alt aspect e că loturile astea 5 au finanțare 100% nerambursabilă.
Și dacă e așa, pierderea acestor bani e și problema noastră, nu doar a unei firme private.
Logic ar fi să fie cele mai prioritizate — la finanțare, exproprieri etc.
Ori cifrele arată exact invers — e autostrada cu cele mai mari diferențe între progresul fizic și cel financiar.Să vedem camioanele trase pe dreapta și lucrările oprite e puțin probabil.
Nicio firmă nu vrea asta; cel mai probabil, vor încetini ritmul ca să poată merge mai departe și să-și plătească oamenii și facturile.
Oprirea o să vedem doar când situația scapă de sub control complet.
E ca în declarațiile unui secretar de stat: „nu sunt facturi neplătite în termen” — ceea ce, în realitate, nu înseamnă că e bine, ci doar că încă nu a ajuns cuțitul la os.
Și poate merită amintit că banii ăștia nerambursabili vin din alte programe PNRR ratate tot sub supravegherea acelorași politicieni.Dacă nouă nu ne pasă de adevăr, politicienii vor continua să ne servească aceleași minciuni.
Vom avea aceeași presă subordonată partidelor și ONG-uri create de partide sau de o elită profitoare.
Vom rămâne la fel de dezinformați, discutând pe baza supozițiilor în locul realității — și ne vom certa între noi pe subiecte minore.Și eu cred ca și tine că A7 (exceptând poate ultimul lot de lângă Pașcani, care oricum nu e pe granturi) se poate termina lejer în 2026.
Am spus asta încă de la începutul lui 2024, când puțini credeau, și îmi mențin părerea — cu condiția ca finantarea să țină cât de cât pasul.
Scuze de postul lung, dar e ultima dată când mai scriu pe tema asta. -
Ok, vezi cum se fac acele cereri de informare pe 544/2001 si vezi ce-ti raspund. Ne-ar ajuta evident pe toti sa aflam aceste informatii.
-
-
Am fost saptamana aceasta pana la Mizil, de la Ploiesti, pe DN. Intre Ploiesti si Albesti-Paleologu trafic normal, acelasi volum, dar fiind 2x2 nu este problema de ambuteiaj, de fapt n-a fost niciodata ambuteiaj. Cand am trecut de Albesti-Paleologu catre Loloiasca-Mizil.... pustiu!!! Era in jur de ora 10 dimineata, marti! Deci intr-o zi normala de lucru. Am o varsta, am permis de peste 38 de ani, dar asa trafic rarefiat n-am vazut nicicodata. Prin prisma activitatii mele trebuie sa ajung la Mizil cam o data pe saptaman deci cunosc ffff bine valorile de trafic, mai ales in zilele lucratoare pe tot parcusul anului.
A doua surpriza a fost in Mizil: un trafic fff lejer, dar acesta nu se datora doar faptului ca s-a dat drumul la Lotul 2 Mizil-Pietroasele, chiar amarata aia de centura este folositoare, toti cei care stau in satele dincolo de centura Mizilului , nu mai sunt nevoiti sa intre in Mizil ca sa mearga catre Ploiesti/Buzau, folosesc centura, iar asta se simte in traficul din Mizil. -
Da, se economisesc 5-10 min din Ploiesti pana in Buzau, depinde de locul de plecare din Ploiesti: daca este mai aproape de A3 atunci economia este mai mare, pentru ca traseu pe DN1B inseamna si mai mult de mers prin oras prin Ploiesti.
De la Albesti Paleologu via DN1D tot se mai economisesc 4-5 minute pe A7 spre centrul Buzaului fata de DN1B, si asta in ciuda faptului ca DN1B este gol acum si avem si centura la Mizil.
Pe de alta parte DN1B este intr-asa un hal de distrus de camioane, ca si daca se faceau cateva minute in plus pe A, si tot cred ca 90% preferau autostrada. Este urgenta o reasfaltare completa a DN1B, preferabil nu doar stratul de uzura, ci refacuta fundatia cu totul, poate si largita cu 20-30cm pe fiecare parte.
-
Azi duminică ora 13. La Garoafa o rampa era dată cu emulsie. Din mașină de jos se vedeau niste muncitori sus pe pod. Cred că hidroizolau căci păreau a da la trafalet.
Coada la Garoafa spre Focșani ținea cat toată localitatea. Invers liber.
La Tișița erau câteva echipe (vreo 2 am văzut, lângă drum) la fundațiile stâlpilor LEA. Nimic în picioare, nici măcar nu au terminat de turnat prinderile la nivelul solului. La un stâlp spărgeau capetele in jurul armăturilor, de acolo mai urmează un set de cofraje și turnat.
La podul rămas în urma ce supratraversează dn2l erau marcate cu bandă zonele unde trebuie forat. Erau aduse armăturile. Azi a fost ceață până pe la ora 12, nu prea mai era activitate.
Au început să contureze rondul din dn2l.


-
-
@vancouver Legat de Centura Focsani Nord, e un Mizil 2 reloaded, intr-adevar, chiar mai rau. Pentru ca in weekend a postat pe Fb Prefectul judetului, "certand" subprefectul (ei sunt din cele 2 partide aflate impreuna la guvernare) ca a participat la protestul ala.
Iar ca "explicatii" (ca nu pot fi numite asa) a spus ca acolo e o problema cu o legatura care intra i acest drum (probabil de la acele case) si care nu indeplineste standardele de siguranta iar exproprierile necesare de abia acum se fac, HG-ul e inca la minister, nu e nici macar finalizat!
Noaptea mintii, avem asadar:- cei 2 reprezentanti ai Guvernului in teritoriu discuta in contradictoriu pe Fb;
- la 1 an de la finalizarea unui proiect aprobat si para-aprobat autoritatile isi dau seama ca nu se poate da un aviz de circulatie;
- la 1 an de la finalizarea lucrarilor noile exproprieri nu sunt nici macar decise, ca apoi sa se demareze lucrarile efective.
Dupa mine e chiar mai rau ca la Mizil, macar acolo erau greseli tehnice, aici e clar o brambura a autoritatilor!
Link: link Fb
LE. Stati, ca saga continua!
Politia romana spune clar ca a emis, în anul 2023, un aviz pozitiv pentru semnalizarea rutieră si nu are o nouă solicitare pentru acordarea unui nou aviz
Link comunicat:link text -
@SwatKat Caz clasic de incompetenta si birocratie a institutiilor statului. Principalul vinovat este evident CNAIR si individul ala numit Pistol care este de o indolenta crasa dincolo de interesele de gasca pe care le reprezinta (nu, nu e vorba de interesul statului roman!).
Ar trebui cineva sa ii ceara demisia si el chiar sa si o si dea! -
Stadiul lucrărilor la Pasajul DN 2 peste Autostrada A7 – zona Spătaru
️Lucrările de execuție aferente pasajului rutier de pe DN 2, situat în zona nodului rutier Spătaru, peste Autostrada A7, evoluează conform graficului de implementare și în concordanță cu prevederile proiectului tehnic aprobat.
În prezent, a fost finalizată etapa de așternere a stratului de uzură pe ambele căi de rulare ale pasajului. Această etapă asigură capacitatea portantă și calitatea suprafeței de rulare, pregătind infrastructura pentru deschiderea circulației.
️Lucrările continuă cu execuția rosturilor de dilatație, elemente esențiale pentru preluarea variațiilor dimensionale cauzate de diferențele de temperatură și trafic intens. În paralel, se desfășoară operațiunile de montare a parapetului de protecție marginal și a parapetului axial median.
Odată cu finalizarea lucrărilor și deschiderea circulației pe pasaj, va fi posibilă realizarea legăturii directe între intersecția DN 2 – Hanul lui Țintă și intersecția DN 2 – Spătaru, fără utilizarea bretelelor de încărcare/descărcare ale Autostrăzii A7, folosite în prezent ca soluție provizorie de tranzit.
