A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
@Crespoe1 De fapt este vorba de DJ203G, drumul care face legătura între DN2 și DN1B. La km. 47 de pe lotul 2 există încă de astă iarnă o bretea care face legătura cu DJ203G, pentru că acolo a fost inițial stabilită descărcarea temporară în vederea deschiderii lotului 2, dacă aceasta avea loc astă iarnă.
-
Rămâne bătută în cuie varianta km 47 Stalpu. Apoi undeva aprox o sapt mai tarziu se va da drumul pana la Spătaru și pe sensul spre Buzău, pe breteaua 6.
-
Stiu asta. Eu voiam doar sa fac pe interesantul si sa subliniez o greșeală
La Stalpu nu este nod, asta voiam sa spun.
-
@vancouver doamne ajută! Acu am venit de la Ploiești spre Buzău și Mizilul e plin de mașini pe toate străduțele. De vineri se schimbă treaba.
-
-
Am văzut o chestie interesantă în noul video cu detalii despre statusul A7 în zona Buzău. Incepand cu minutul 9:30, se observa ca muncitorii de la Coni montează între cele doua sensuri niște grilaje ce unește sensurile și creaza o pune, evitand in viitor accidente ca acesta : https://www.antena3.ro/galerie/accident-in-lant-autostrada-a1-sibiu-boita-813876.html
Știu ca la vremea respectivă se blama legislația din România ca nu impune ca podurile de autostrada si DEx sa aibă între sensuri asemenea grilaje.
S-a schimbat ceva ?
-
-
Salutare!
Intreb si eu ca opinia publica: daca loturile de la Focsani la Adjud sunt pe la 80%, cum o sa poata UMB sa termine totul pana in Craciun?
-
Cu mare dificultate. Oricum dacă se deschide o să fie cu lucrări neterminate, gen parcări sau poate unele bretele din noduri.
-
@MARIVS Sincer sa fiu numerele si procentajele nuprea inseamna nimic, nu exista nici un fel de context pentru ele, de ex Nurol ar fi la 83% pe lotul 3 ploiesti-buzau dar toata lumea este de acord ca deschiederea peste o luna este o certitudine, fac 17% intr-o luna? Evident nu. Filmarile din drona spun o realitate mult mai clara si cu mai mult context dar nu sunt usor de cuantificat.
Nu putem exclude un hei-rup de la UMB cum au facut anul trecut pe buzau-focsani, in mod particular pe lotul 3, daca ar trebui sa faca asta in schimb e discutabil. Pentru mine sfarsitul anului este doar un prag psihologic si nu cred ca ar trebui sa fie o prioritate, prioritatea trebuie sa fie august 2026 pentru banii nerambursabili PNRR, ratarea acestora ar fi o greseala care Romania nu si-o poate permite, daca asta inseamna putina intarziere pe unele loturi ca sa se poate lucra pe un front cat mai larg este un compromis care cred ca toata lumea il poate accepta. -
Prognoze globale spun ca in zona noastră iarna va fi uscată până la jumătatea lui Ianuarie, apoi vine zăpada până la final de Februarie. Deci vom vedea lucrări pe șantierele UMB până pe 20 decembrie. Cred ca vor trage tare să deschidă măcar Tisita-Adjud cu sacrificarea bretelei spre Tecuci de la Tisita și o ieșire temporară la Adjud. Nu prea văd cum să termine nodul suspendat. Până la Paște (12 Aprilie) va fi gata și Focsani-Tisita.