A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
Cu excepția zonelor cu structuri, cred că avem asfalt până în Bacău anul ăsta. Iar dacă se întâmplă asta, ar trebui să avem asfalt și la nord de Bacău, unde sunt incomparabil mai puține structuri, pentru că nu văd să existe o dată X dincolo de care, dacă vremea permite, să se oprească stațiile de asfalt. Nu știu dacă deschid până la Răcăciuni, ar trebui să pună pe poziție toate grinzile depozitate pe traseu, nu știu dacă merită să le mute doar ca să deschidă nodul. Oricum, eu sunt convins de altceva: asta e o filmare de vineri, e o perioadă în care imaginile arată progrese zilnice, aceiași oameni și aceleași utilaje pe mai puțini km, pe mai puține structuri, iar ritmul ni se va părea că va tot crește, datorită acestui fapt. Cert e că nu ne plictisim.
-
-
@WSrc1 : O mare cârpeala. Geanta aia o fi uitată sau lucrează careva înăuntru? Am văzut la început și un fir de curent.
-
E incert. Nu pare să fie vreo activitate intensă acolo, dar da, e posibil ca cineva să lucreze „în interior” sau ca geanta să fie uitată. Nu există dovadă clară că e vorba de ceva grav, dar merită observată situația.
-
Eu vad altceva, la acele eclise sudate definitiv? Chiar nu aveau cum sa vopseasca inca 20-30 cm perimetral, zici ca au avut ratie la numarul de miscari cu trafaletul...
Oricum, multumim de filmare, din pacate probabil trebuie vopsite toate eclisele (daca or fi toate montate si nai e nevoie de altele?) si apoi sa se demareze testele de rezistenta?
Ideea e ca si daca lucrarile ramase sunt minimale, cel putin 2-3 pers tot trebuia sa vedem acolo, chiar daca ieri a fost duminica...
Exact ce se spune, presiune ioc de la autoritati... -
E de bine ce vedem in filmarea lui SkyScraper Ro. Am extras poza de mai jos:
Este una din joantele cu probleme si pare sudata definitiv.
Vedeti acele notatii laterale, pe o parte 23/25 pe partea cealalta 30. Ideal era sa fie valorile egale sau cu 1-2mm diferenta. De la 23 la 30 sunt 7mm.
Toate eclisele puse din prima sunt deja vopsite cu alb, asta e una din cele cu detaliu suplimentar.
Cand o sa fie toate date cu alb atunci e gata treaba. Doar ca la exterior sunt doar 4 sau 5 problematice, mai multe erau la interior.
-
Deci se mișcă ceva
-
@SwatKat Munca de pe teren e ceva gen 4 oameni in 2 zile si gata. Nu e vorba sa vedem oameni in teren. Problema este acum la nivel de proiectare, sa dea gata niste planse. Cand toate planurile o sa fie gata (sau poate ca sunt deja, nu stiu nimic nou), din momentul ala in 5 zile se poate circula.
-
Mda, din pacate eclisele nevopsite nu sunt inca sudate definitiv. Nu avem inca detaliile aprobate. Sunt doar pozate, sudate punctual.
-
-
@vancouver urâtă cârpeala aia acolo. Sudura de colt pe peticele alea. La grosimea asta nu se poate face ultrasonic, trebuiau să le face in unghi, să aibă cum să se așeze emițătorul.
-
@vancouver Dar astea sunt cele pentru care nu venise proiectarea? Sau sunt altele?
-
Faimosul pod de la km 38 de pe Ploiesti Buzau tocmai a aparut si la stirile ProTv de la ora 7, in stire Serbanescu Minciunescu alaturi de Scriosteanu Gropeanu bat campii, acestia nu au oferit nici o informatie noua, relevanta.
Cu dumnezeu inainte! -
@vancouver Ai dreptate, am crezut ca detaliile alea erau gata, cred ca au trecut oeste 2 saptamani si efectiv nu pot sa cred ca ar dura atat niste calcule. Doar daca nu e mai nimeni interesat si proiectantii lucreaza in pauza de tigara…
Ps. A aparut un mic reportaj si la Stirile ProTv, in care au amintit de intarzieri si logic cu mesajul purtatorului de cuvant Cnair care a pus iar placa ca s-a gresit la sudura apoi la remediere, ca s-a eclisat partea inferioara si acum se lucreaza la partea superioara. Si atat!