Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.9k Mesaje 73 Posters 615.7k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • R Deconectat
      Romulus @Adrianb1
      ultima editare de Romulus

      @Adrianb1 și coroborând toate elementele (nemaiavand drumul de descărcare în DN2) rezultă cumva că deschiderea de la Mizil va avea loc cel mai devreme în momentul în care se finalizează Lotul 3?

      A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • D Deconectat
        daniel22_22
        ultima editare de daniel22_22

        Mai este disponibilă și amenajarea temporară de la DJ203G.
        Era de așteptat ca turcii să închidă descărcarea lor temporară la un moment a dat ca să finalizeze.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • A Deconectat
          Adrianb1 @Romulus
          ultima editare de Adrianb1

          @Romulus Nu sunt ghicitor in stele, dar Nurol nu poate sa stea dupa lotul 2 cu nodul de la Spataru. Am citit ca sunt ceva probleme cu exproprierile la nodul ala, nu stiu daca afecteaza bretelele spre Mizil, dar e posibil sa se deschida lotul 2 pe bretelele finale de la Spataru, cum e si la podul de la Buzau, chiar daca lotul 3 nu e gata. Loturile alea sunt independente, oricat de amabili sunt turcii cu vecinii lor nu o sa isi intarzie lotul din cauza lor. Sper sa fie bretelele gata cat de curand, utilizabile cand si daca se deschide lotul 2. Fix peste o saptamana am de facut drumul asta, mult mai departe chiar, si as fi incantat de a scapa de Mizil, dar nu cred ca stie nimeni in acest moment cand o sa se intample. Rabdare si tutun, young padawan 🙂

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de vancouver

            Se pare ca s-a rezolvat cu exproprierile la Nurol, au liber (bine ei au intrat in unele locuri fara sa astepte exproprierile, dar asta asa intre noi).

            Daca la km38 nu va fi treaba gata anul asta, oricum intre Spataru si km38 mai exista nodul de la Clondiru, la km39 si se poate deschide pana acolo. Nodul Spataru fiind la 45 daca nu gresesc. Drumul judetean in care da nodul de la Km39 a fost reabilitat de Trace, a fost parte a proiectului autostrazii: DJ203C Clondiru - Movila Banului. Mai departe spre DN2 acel DC153 este in stare buna, respectiv spre DN1B prin Clondiru drumul e bun.

            ocolire km38.png
            PS. Am scris km83 la pod V. Sarata, dar evident este 38 🙂

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            R N 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
            • D Deconectat
              daniel22_22
              ultima editare de

              Dacă deschiderea se amână pentru 2026 pentru 10-15 piese metalice va fi dovada supremă ca statul român este impotent. Nu mai rămâne decât să dăm credit “subteraniștilor” care vor să dăm foc la tot.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • R Deconectat
                Romulus @vancouver
                ultima editare de

                @vancouver mai bine s-ar gândi să facă o ieșire provizorie și la Găgeni precum cea de la Stâlpu. Altfel, problema cu blocajul din Mizil rămâne nerezolvată (poate un pic ameliorată de centura nouă).

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • S Deconectat
                  SwatKat
                  ultima editare de

                  Oare nu mai exista nicio cale de a obtine un raspuns oficial de la Cnair legat de stadiul pasajului Sarata?

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • D Deconectat
                    daniel22_22
                    ultima editare de

                    CNAIR va răspunde standard: Se execută lucrări de consolidare și punere in siguranță. Când vor fi finalizate se vor face teste statice și în funcție de rezultate și de constatările comisiei de recepție vom putea comunica o dată de deschidere.

                    Tot informațiile pe surse ale colegilor (când le vor avea) vor spune ceva concret.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • N Deconectat
                      Niros @vancouver
                      ultima editare de

                      @vancouver Mă gândeam la nodul de la Clondiru pentru o descărcare provizorie, dar în caz că lucrurile s-ar petrece în mod invers, adică să fie rezolvate în scurt timp problemele podului de la km. 38 astfel încât la sfârșitul lunii acesta să poată fi dat în exploatare, cum ar fi afirmat CNAIR-ul și să nu fie gata măcar bretelele vestice de acces de la nodul rutier A7XDN2, pe unde să se facă descărcarea din A7, ceea ce ar fi foarte posibil, după cum stau lucrurile în momentul de față, deși lucrările sunt în grafic. Atunci, dacă ar avea mințile luminate, autoritățile ar putea face o deschidere parțială a lotului 2, adică de la Mizil la Clondiru, cu acces în DN1B sau DN2 pe DJ203C, având în vedere argumentele aduse de tine. Oricum respectivul nod va fi utilizat în continuare pentru accesul la și de la localitățile din apropiere și după darea în exploatare a întregului lot, acesta fiind scopul lui. Principalul avantaj în cazul unei deschideri parțiale este faptul că îi scutește atât pe mizileni, cât și pe conducătorii auto de calvarul traficului auto prin oraș, având în vedere și apropiata deschidere a centurii ocolitoare a orașului. Era bine dacă făceau și două sensuri giratorii, unul la intersecția DN2 cu DC153 și celălalt la intersecția DN1B cu DJ203C, cum a fost și în cazul DJ203G, cu giratoriile făcute la DN1B și DN2, când se făcuse breteaua de acces și rondul de la pasajul peste A7.

                      vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver @Niros
                        ultima editare de

                        @Niros La Clondiru este nod in toata regula. Realizat 100%. Daca se rezolva la km38, a doua zi mergem pana la Clondiru. Dar iesierea provizorie de la Stalpu este acum blocata doar cu un parapet, poate fi refacuta in 24 de ore si se poate folosi pana la Stalpu, nu doar pana la Clondiru.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • First post
                          Last post