Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.9k Mesaje 73 Posters 615.3k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • A Deconectat
      Adrianb1 @Romulus
      ultima editare de

      @Romulus Lotul 3 se duce in noiembrie cu inaugurarea. Lotul 2 nu se stie. E un semn ca Nurol vrea sa isi continue lucrarile pe lotul 3 si s-a apucat sa faca terasamentul in zona, desi mai are vreo luna pana urca traficul pe pasaj.

      R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • W Deconectat
        WSrc1
        ultima editare de WSrc1

        Situația de la km 38 pe A7 (lotul 2 Mizil – Pietroasele, Buzău) e delicată, pentru că acolo e un pod metalic cu probleme de suduri și execuție.

        Dacă și acele teste de rezistență nu sunt trecute, se pot întâmpla mai multe scenarii:

        1. Remedieri suplimentare – se reiau sudurile, se schimbă elemente metalice (cum ar fi eclisele), eventual se montează plăci de ranforsare. Asta poate întârzia cu câteva luni deschiderea circulației.

        2. Restricționarea traficului – deschiderea autostrăzii doar parțial, cu limitare de tonaj și viteză pe pod, până la consolidarea completă.

        3. Refacere structurală – soluție extremă, dacă defectele sunt majore: demontarea și reconstrucția unor părți ale podului. Ar însemna întârzieri de peste un an.

        4. Blocaj juridic – dacă se dovedește că proiectantul/executantul a greșit grav, CNAIR ar putea intra în litigii cu constructorul, ceea ce ar îngheța deschiderea până se rezolvă.


        Notă: În termeni extremi, cel mai „rău” ar fi să se descopere că podul e nesigur chiar după remedieri, ceea ce ar putea transforma tronsonul într-un „muzeu de autostradă” nefuncțional, până la o reconstrucție integrală.

        R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • R Deconectat
          Romulus @DoubleOG
          ultima editare de Romulus

          @DoubleOG deci nu mai stă în picioare descărcarea din acest sens giratoriu care ar fi trebuit să fie făcută în condițiile în care Lotul 2 ar fi fost deschis, având de asemenea și bucata din lotul 3 până la Spătaru terminată.

          Întrebarea care se pune e care este motivul pentru care s-a renunțat la ea? Lotul 2 nu va fi terminat in niciun caz înainte de Lotul 3? Sau daca va fi terminat descărcarea și urcarea pe autostradă se va face prin bretele?

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • R Deconectat
            Romulus @WSrc1
            ultima editare de

            @WSrc1 păi lucrurile astea se știau de dinainte să înceapă reparațiile la reparații la reparații.....

            Eram la faza in care soluțiile de re-re-reparatii ajunseseră la un grad de finalizare de 75% și mai rămâneau restul de piese pentru care se aștepta o soluție individuală. Și problema stătea într-o schiță făcută de mână și nu în CAD. De aici, (de acum circa 10 zile) nu știm ce s-a mai întâmplat.

            Între timp a dispărut drumul acela de legătură între A7 și DN2 (din zona Spătaru) prin care se asigură descărcarea și urcarea pe autostradă.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • R Deconectat
              Romulus @Adrianb1
              ultima editare de Romulus

              @Adrianb1 și coroborând toate elementele (nemaiavand drumul de descărcare în DN2) rezultă cumva că deschiderea de la Mizil va avea loc cel mai devreme în momentul în care se finalizează Lotul 3?

              A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • D Deconectat
                daniel22_22
                ultima editare de daniel22_22

                Mai este disponibilă și amenajarea temporară de la DJ203G.
                Era de așteptat ca turcii să închidă descărcarea lor temporară la un moment a dat ca să finalizeze.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • A Deconectat
                  Adrianb1 @Romulus
                  ultima editare de Adrianb1

                  @Romulus Nu sunt ghicitor in stele, dar Nurol nu poate sa stea dupa lotul 2 cu nodul de la Spataru. Am citit ca sunt ceva probleme cu exproprierile la nodul ala, nu stiu daca afecteaza bretelele spre Mizil, dar e posibil sa se deschida lotul 2 pe bretelele finale de la Spataru, cum e si la podul de la Buzau, chiar daca lotul 3 nu e gata. Loturile alea sunt independente, oricat de amabili sunt turcii cu vecinii lor nu o sa isi intarzie lotul din cauza lor. Sper sa fie bretelele gata cat de curand, utilizabile cand si daca se deschide lotul 2. Fix peste o saptamana am de facut drumul asta, mult mai departe chiar, si as fi incantat de a scapa de Mizil, dar nu cred ca stie nimeni in acest moment cand o sa se intample. Rabdare si tutun, young padawan 🙂

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    Se pare ca s-a rezolvat cu exproprierile la Nurol, au liber (bine ei au intrat in unele locuri fara sa astepte exproprierile, dar asta asa intre noi).

                    Daca la km38 nu va fi treaba gata anul asta, oricum intre Spataru si km38 mai exista nodul de la Clondiru, la km39 si se poate deschide pana acolo. Nodul Spataru fiind la 45 daca nu gresesc. Drumul judetean in care da nodul de la Km39 a fost reabilitat de Trace, a fost parte a proiectului autostrazii: DJ203C Clondiru - Movila Banului. Mai departe spre DN2 acel DC153 este in stare buna, respectiv spre DN1B prin Clondiru drumul e bun.

                    ocolire km38.png
                    PS. Am scris km83 la pod V. Sarata, dar evident este 38 🙂

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    R N 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
                    • D Deconectat
                      daniel22_22
                      ultima editare de

                      Dacă deschiderea se amână pentru 2026 pentru 10-15 piese metalice va fi dovada supremă ca statul român este impotent. Nu mai rămâne decât să dăm credit “subteraniștilor” care vor să dăm foc la tot.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • R Deconectat
                        Romulus @vancouver
                        ultima editare de

                        @vancouver mai bine s-ar gândi să facă o ieșire provizorie și la Găgeni precum cea de la Stâlpu. Altfel, problema cu blocajul din Mizil rămâne nerezolvată (poate un pic ameliorată de centura nouă).

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • S Deconectat
                          SwatKat
                          ultima editare de

                          Oare nu mai exista nicio cale de a obtine un raspuns oficial de la Cnair legat de stadiul pasajului Sarata?

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • D Deconectat
                            daniel22_22
                            ultima editare de

                            CNAIR va răspunde standard: Se execută lucrări de consolidare și punere in siguranță. Când vor fi finalizate se vor face teste statice și în funcție de rezultate și de constatările comisiei de recepție vom putea comunica o dată de deschidere.

                            Tot informațiile pe surse ale colegilor (când le vor avea) vor spune ceva concret.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • N Conectat
                              Niros @vancouver
                              ultima editare de

                              @vancouver Mă gândeam la nodul de la Clondiru pentru o descărcare provizorie, dar în caz că lucrurile s-ar petrece în mod invers, adică să fie rezolvate în scurt timp problemele podului de la km. 38 astfel încât la sfârșitul lunii acesta să poată fi dat în exploatare, cum ar fi afirmat CNAIR-ul și să nu fie gata măcar bretelele vestice de acces de la nodul rutier A7XDN2, pe unde să se facă descărcarea din A7, ceea ce ar fi foarte posibil, după cum stau lucrurile în momentul de față, deși lucrările sunt în grafic. Atunci, dacă ar avea mințile luminate, autoritățile ar putea face o deschidere parțială a lotului 2, adică de la Mizil la Clondiru, cu acces în DN1B sau DN2 pe DJ203C, având în vedere argumentele aduse de tine. Oricum respectivul nod va fi utilizat în continuare pentru accesul la și de la localitățile din apropiere și după darea în exploatare a întregului lot, acesta fiind scopul lui. Principalul avantaj în cazul unei deschideri parțiale este faptul că îi scutește atât pe mizileni, cât și pe conducătorii auto de calvarul traficului auto prin oraș, având în vedere și apropiata deschidere a centurii ocolitoare a orașului. Era bine dacă făceau și două sensuri giratorii, unul la intersecția DN2 cu DC153 și celălalt la intersecția DN1B cu DJ203C, cum a fost și în cazul DJ203G, cu giratoriile făcute la DN1B și DN2, când se făcuse breteaua de acces și rondul de la pasajul peste A7.

                              vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver @Niros
                                ultima editare de

                                @Niros La Clondiru este nod in toata regula. Realizat 100%. Daca se rezolva la km38, a doua zi mergem pana la Clondiru. Dar iesierea provizorie de la Stalpu este acum blocata doar cu un parapet, poate fi refacuta in 24 de ore si se poate folosi pana la Stalpu, nu doar pana la Clondiru.

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • First post
                                  Last post