Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A0 și DNCB, centuri București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    574 Mesaje 31 Posters 106.4k Vizualizări 5 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mihai @Iulian
      ultima editare de

      @Iulian ai dreptate. La asta ma uit si eu de vreo doua luni, de cand a aparut perechea aia de suporti stinghera, pentru o singura elevatie. N-am inteles cum de nu sunt mai multe / toate in santier deja.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • D Deconectat
        daniel22_22
        ultima editare de daniel22_22

        Cred ca suportii pot fi repede adusi si asamblati. Pana la urma...e doar un fel de schela. Eu ma uit la faptul ca nu au sudat decat 6 grinzi din 28. La primele deschideri chiar nu au mai avut loc unde sa le puna, dar nu lipsa spatiului de manevra e cauza atat timp cat la celelalte deschideri este spatiu si nu au sudat nimic.
        Mai degraba e vorba de faptul ca cei mai multi sudori sunt pe A7 ca acolo arde, iar pe A0 sunt la minim. Cred ca pana la final de septembrie avem tot tablierul metalic ridicat pana la Adjud si apoi vom vedea cresterea vitezei aici.

        O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • O Deconectat
          oneLess @daniel22_22
          ultima editare de oneLess

          @daniel22_22
          28 de grinzi !? Împărțit la patru dă 7.
          Au 2 deschideri de 70m și 5 de 100m. Pentru grinzile de fier.
          Deci 8 puncte de sprijin pe elevații.
          Au 12 puncte de sprijin temporare. Deci 20. Ori 4 căi.
          Împărțit 20 la 7 dă vreo 3 puncte de sprijin per segment suit sus.
          Am îndoieli ! Cu 3 puncte faci un plan perfect, dar greu cu linie dreaptă.
          Adică vor fi mult mai multe segmente de ridicat, decăt 28=4x7.
          640m. 7 deschideri.

          Ce mi se pare mie curios este că durează instalarea bordurilor mai mult decât la alte structuri ! Să fie mai mari, mai voluminoase, mai greu de manevrat !?

          Salut și pe colegul misogin care mi-a dat un -1 aiurea, la o postare unde lăudam 2 firme oltenești pentru implicarea în alte proiecte prin țară. Nu mă așteptam aici, dar se confirmă că grădina e mare oriunde!

          vancouverV D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
          • vancouverV Deconectat
            vancouver @oneLess
            ultima editare de

            @oneLess La care postare te referi cu -1 ? Poate a apasat din greseala. Oricum, din cate stiu ceilalti nu pot vedea minusurile, doar autorul postarii si adminii.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • O Deconectat
              oneLess
              ultima editare de oneLess

              ^ La postarea asta care e un comentariu la filmarea din postarea dinainte. Are și un +1 care dă pe 0.
              Eu am închis-o chestiunea, hai s-o lăsăm așa, suficient comentat.

              On-topic, eu, toți ne-am bucura de un șantier eliberat de UMB anul ăsta.
              Adică A0 Nord 4. Adică resurse mai multe pentru A7 & fiii !

              Dar, după mine, statistic, structura CF e juma' din cea peste baltă ca ~lungime. Stim căt s-a lucrat la ea.
              A de peste baltă e juma' fer, juma' beton. Betonul încă e la borduri care merg greu. Stim căt s-a lucrat și la partea asta și se va mai lucra până la hidro. 7+9=16 deschideri.
              La partea cu fer, 640m, au asamblate 6 grinzi. Știm că durează de acum până la predale, armare, suprabetonare, hidro ....
              Zău, chiar sunt speranțe pentru anul ăsta acolo !??

              vancouverV P 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Deconectat
                vancouver @oneLess
                ultima editare de vancouver

                @oneLess Da, am vazut. Insa nici macar eu ca admin nu pot sa vad cine ti-a dat minus. Automat nici nimeni altcineva.

                Cat despre A0 lot 4 UMB, asta zic si eu, ca nu cred ca termina anul asta. Da, pot sa forteze daca vor, dar acum nu au capacitatea pentru o fortare si nici nu are sens sa o aduca.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • P Deconectat
                  PaulS @oneLess
                  ultima editare de PaulS

                  @oneLess Cu ce te ajuta/incurca daca cineva ti-a dat un minus ? Nu trebuie sa iei lucrurile asa personal ( snowflake ), e normal sa fie si oameni cu alte parareri, chiar e sanatos sa existe si oameni de genul intr-o societate.
                  @vancouver acelasi lucru il spuneam si eu legat de capitatea celor de la UMB, dar mi s-a taiat "macaroana" :)) si postarea a fost stearsa de pe topicul cu A8.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • O Deconectat
                    oneLess
                    ultima editare de

                    ^ Pas, cum am zis.

                    Mai e o chestie, eu, nu cred că se va mai pune problema pe undeva de ceva deschidere cu descărcare temporară care costă în plus ...
                    Banii vorbesc. Asta e.
                    De vorbit, da, nu costă.

                    Nu înțeleg de ce mai există licitații noi patronate de CNAIR, CNIR-ul da, ni s-a băgat pe gât sau impus, o fi bine o fi rău, dar există ...

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • D Deconectat
                      daniel22_22 @oneLess
                      ultima editare de

                      @oneLess a spus în A0 și DNCB, centuri București:

                      @daniel22_22
                      Adică vor fi mult mai multe segmente de ridicat, decăt 28=4x7.

                      Nu contest ca nu sunt de specialitate. Doar inmultisem 7 deschideri cu 4. Nu am idee din care piese va iesi puzzle.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • M Deconectat
                        mike_us
                        ultima editare de mike_us

                        Autostrada A0 Nord – Lot 4 (UMB) | Primele grinzi metalice peste Lacul Cernica🏗️ #A0Nord #Lot4 #a0

                        UMB a auzit discuțiile noastre și a zis:
                        «Hai să vă dau și un tablier metalic. Ce, credeți că e mare lucru?» 😀

                        🛣️Autostrada A0 Nord – Lot 4 (UMB) | Primele grinzi metalice peste Lacul Cernica🏗️ #A0Nord #Lot4 #a0
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                        • P Deconectat
                          PaulS
                          ultima editare de

                          [03 SEPT 2025] AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!
                          Infrastructura Romania

                          [03 SEPT 2025] AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!
                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                          • I Deconectat
                            Iulian
                            ultima editare de

                            Acum m-am uitat mai bine, sunt niste suporți temporari încă ne-montati. Și la prin planurile din filmarea de mai sus se vede că nu sunt niste esafodaje simple, de fapt sunt niște grinzi cu zăbrele foarte robuste sa suporte cele 60-80 de tone
                            Acum sa așteptăm continuare cu tablierul.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • P Deconectat
                              PaulS
                              ultima editare de

                              Cristian Pistol :
                              Am verificat astăzi lucrările de pe șantierul lotului 1 al A0 Nord!
                              Pe cei 17,5 km ai acestui lot, Asocierea de constructori romăni și italieni (Retter-Pizzarotti) este mobilizată cu 356 persoane și 290 de utilaje, iar stadiul fizic a depășit 20%.
                              Valoarea contractului, finanțat prin Programul Transport 2021-2027, este de 815,07 milioane lei (fără TVA).
                              Traseul Lotului 1 al A0 Nord se desfășoară între A1 și DN1, pe teritoriul județului Ilfov (pe raza localităților Dragomirești-Vale, Buftea, Mogoșoaia și Corbeanca) și pe teritoriul județului Giurgiu (pe raza localităților Joița și Săbăreni).
                              Autostrada de Centură a Capitalei (A0) este importantă pentru dezvoltarea economică a României, dar și a regiunii București - Ilfov, care asigură anual aproximativ 25% din PIB

                              Cristian Pistol

                              Cristian Pistol

                              Am verificat astăzi lucrările de pe șantierul lotului 1 al A0 Nord! Pe cei 17,5 km ai acestui lot, Asocierea de constructori romăni și italieni (Retter-Pizzarotti) este mobilizată cu 356 persoane și...

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • P Deconectat
                                PaulS
                                ultima editare de

                                Mai pun si lucrarea de control sustinuta de Cristian Pistol 🤣
                                Ciprian Serban :

                                38 reactions · 3 comments | Astăzi am verificat progresul lucrărilor...

                                38 reactions · 3 comments | Astăzi am verificat progresul lucrărilor...

                                Astăzi am verificat progresul lucrărilor pe Lotul 1 al Autostrăzii A0 Nord, componentă esențială a Inelului de Autostradă al Bucureștiului. Secțiunea Nord, cu o lungime totală de 49,57 km, are un...

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • P Deconectat
                                  PaulS
                                  ultima editare de PaulS

                                  Pe șantierul Retter nu se doarme! Antreprenorul sibian a adus 70 de grinzi pentru lotul 1 al A0 Nord
                                  Acum 6 zile era vorba ca o sa fie doar 50 de grinzi.
                                  Euro24Info

                                  Pe șantierul Retter nu se doarme! Antreprenorul sibian a adus 70 de grinzi pentru lotul 1 al A0 Nord
                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                  • ncbN Deconectat
                                    ncb
                                    ultima editare de

                                    [04 SEPT 2025 ora 19:00] AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!
                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                    • I Deconectat
                                      Iulian
                                      ultima editare de

                                      Uite că au apărut și niste suporți temporari.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • First post
                                        Last post