A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
-
Luni 28 iulie incepe receptia la terminarea lucarilor pe DX 12 Lot 4 Albota - A1.
Deschiderea traficului se va face cel mai tarziu pe 31 iulie. Posibil chiar pe 30.
-
Și un articol din hotnews. Ei zic de o posibilă deschidere pe 25.07. Așa era planul acum o lună. Dar se pare ca va fi 30 sau 31, din ce știm noi.
-
Asadar ramane cum am stabilit: 30, 31 sau 01.08:
-
^^ Se confirma calendarul de deschidere saptamana viitoare, asa cum anuntam ieri.
-
De la Yo Carmen
DEx12 - Săptămâna viitoare se inaugurează legătura cu Autostrada A1
23 iulie 2025
-
Din pacate vesti triste
Filiasi Severin nu s-a mai forat nici macar un centimetru in plus, nicio foreza in teren, nicio penalitate aplicata si contractul prelungit, trebuia predat SF in aceasta primavara.
Nu este normal ce se intampla, ar fi frumos daca puteti face spune ceva.
Severin Domasnea se analizeaza tema foraje geotehnice se estimeaza 15000 ml de forat
Domasnea Caransebes din pacate si aici sunt lucrurile blocate, se analizeaza din nou alte 4 variante de traseu. Nu stiu ce se intampla cu acest proiect, atat de important ii iau fata altele care sunte pe trasee secundare europene si tot si nimeni nu zice nimic.
zi buna
-
Pacat. Sunt dezamagit sincer de aceasta firma dp consult si cei de pe Domasnea Caransebes care nu pot sa faca o varianta acceptabila.
Pentru progres puteti sa verificati si ROGOP in acest an a facturat o singura data EGIS pe lotul DTS Domasnea si spaniolii care au facturat deja de mai multe ori pe ultimul loc de la Lugoj, aici sunt curios daca s-a terminat si AMC2, dar ma gandesc ca o sa faca o consultare.
Nu inteleg cum este posibil sa fie atat de delasatori cei din CNAIR pentru ca nu exista presiune din partea nimanui. Oamenii din zona locala nu le pasa chiar daca le trece popa pe DN6 la ordinea zilei la un accident
-
-
Deschidere DX12 pana la A1, probabil joi ora 16 sau 17. Ultimele verificari ale CNAIR sunt programate joi la ora 12-14 si apoi daca totul e ok se da in circulatie.
-
Joi se deschide Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești - imagini cu nodul DEx12-A1 din 25 iulie
Asociația Pro Infrastructură :
"Din informațiile noastre venite pe mai multe surse, joi, 31 iulie, se inaugurează și ultimii 12 kilometri dintre Albota și nodul cu Autostrada A1 în zona Oarja/Catanele, ultima bucățică din tronsonul 4 al Drumului Expres DEx12 Craiova-Pitești.Atenție: deschiderea se poate amâna spre seară sau chiar vineri. Nu știm dacă e din cauza concediilor sau oficialii nu găsesc panglica și foarfeca. Comisia de recepție a fost luni pe lot și, de obicei, se știe imediat data inaugurării.
Contractul a fost semnat în 17.08.2021 cu UMB, are ordin de începere emis în 15.11.2021 și prevede 12 luni de proiectare și 24 de execuție. În termenul inițial de finalizare, noiembrie 2024, a fost inaugurată doar secțiunea dintre Colonești și Albota.
Să dăm uitării întârzierea de 8 luni a sectorului restant, cu mult-înjuratele cozi kilometrice aferente, și promisiunile ratate ale fost-ministrului Grindeanu, ale oficialilor CNAIR cât și ale antreprenorului UMB care anul trecut au spus la unison de nenumărate ori că tot tronsonul va fi dat în circulație în 2024.
Să rămână în locul lor noul record: cel mai lung traseu pe care îl putem face momentan în România exclusiv pe autostradă și drum expres, aproape 470 km de la ieșirea din Craiova a expresului și până în capătul de nord al Autostrăzii A4 la Ovidiu, la câțiva kilometri de plajă.
Rețeaua de drumuri rapide și sigure mai primește un oraș major: Craiova. Zestrea României ajunge la puțin peste 55 km deschiși până acum în 2025 dintr-un total de 1325 km de autostradă și drum expres aflați în exploatare în toată țara."
-
Irinel Ionel Scriosteanu :
𝗦𝗶𝗺𝘂𝗹𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗿𝗮𝘀𝗲𝘂 𝗽𝗲 𝗰𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗶𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗹𝗼𝘁 𝗱𝗲 𝗗𝗿𝘂𝗺 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗶̂𝗹 𝗱𝗮̆𝗺 𝗶̂𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗮𝗻𝘂𝗹 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝗮
𝗠𝗮̂𝗶𝗻𝗲, 𝟯𝟭.𝟬𝟳, 𝗼𝗿𝗮 𝟭𝟲.𝟬𝟬, 𝗱𝗮̆𝗺 𝗶̂𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 cei ultimii 12 km aferenți 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰: 𝗖𝗼𝗹𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶, care asigură continuitatea la nivel de drum de mare viteză între Craiova și Constanța, via A0 pe semi-inelul sudic, pe o distanță totală de 470 de km, fiind cel mai lung traseu aflat în circulație.
️ Reamintesc faptul că la sfârșitul anului trecut am dat în trafic parțial aproximativ 20 km din cei 32 km aferenți Tronsonului 4 cuprinși între Colonești și nodul rutier Albota.
-
-
@PaulS Citisem undeva ca aceasta ultima portiune a primic AC mai tarziu decat Colonesti -Albota sau ceva de genul. Am retinut gresit?
-
@snake69fast Da asa e.
-
@snake69fast
Anul trecut am citit niște declarații în care se spunea că nodul cu A1 a necesitat reproiectare, iar asta a dus la modificarea datei de finalizare (se menționau, parcă, și zile în care nu s-a putut lucra din cauza vremii).
Pe site-ul CESTRIN apare de luni bune aceeași informație: finalizare în trimestrul IV 2025.
Dacă asta este realitatea (și nu cred că informațiile de pe CESTRIN sunt false), atunci asistăm la un fake news — o întârziere inventată.
Nu e prima dată când PUM calculează data de finalizare = data semnării + termenul de proiectare + termenul de execuție, ceea ce nu e corect.@vancouver , @mihai — știți voi situația mai în detaliu? Chiar ar fi interesant de aflat care e adevărul. Greșesc eu aici?
-
Da, ai dreptate. Există extensii de termen din diverse motive pentru care nu răspunde constructorul. Pentru a putea da în UMB unii se prefac ca nu există aceste prelungiri sau le menționează doar în treacăt, sugerând ca sunt date “în cârdășie “ cu constructorul. O acuzație gravă dacă e să o luăm în serios, pentru ca presupune ca a curs mită undeva. Dar pentru care nu există nici o dovada. Când o să apară dovadă, voi fi primul care voi cere condamnarea penală o făptașilor . Până atunci este o acuzație gratuită, chiar defăimătoare și cred ca UMB poate să ceară și daune pentru așa ceva.
În plus creează în societate un sentiment ca nimic nu funcționează în țara asta, nu există firme serioase iar autoritățile nu mai vorbim. Ceea ce duce la nemulțumire în rândul maselor, în final la dorința de a schimba actualul sistem, poate chiar cu ceva de mâna forte, pentru ca, nu-i așa: nu se mai poate!
Când de fapt suntem în de departe cea mai prolifică perioadă a României din absolut toate punctele de vedere, inclusiv la construcția de autostrăzi și drumuri de orice fel. Cu sume fabuloase cheltuite, care acum 20-30 de ani erau de neimaginat.
În loc să vorbim de miracolul economic romanesc și să ne mândrim cu asta precum nemtii in anii 1950-1970, când au crescut așa ca noi acum, noi ne denigram tara, firmele, oamenii din ministere și instituții …
-
Cestrin
Filiasi-Severin
STUDIUL TOPOGRAFIC: A FOST FINALIZAT SI SE ASTEAPTA COTELE REPERILOR DE NIVELMENT DE LA ISPCF PERNTRU VERIFICAREA MASURATORILOR
STUDIUL ARHEOLOGIC: SE AFLA IN CURS DE ACTUALIZARE INVESTIGATII ARHEOLOGICE IN CONFORMITATE CU MODIDIFCAREA DE TRASEU DIN ZONA COMUNEI SIMIAN.
STUDIUL GEOTEHNIC: TEMA DE PROIECTARE PRIVIN INVESTIGATIILE GEOTEHNICE SE VA VA REVIZUI SI SE VA TRANSMITE CATRE BENEFICIAR DUPA FINALIZAREA RIDICARILOR TOPOGRAFICE.Severin- Domasnea
IN PERIOADA 09.06.2- - 16.06.2025 A AVUT LOC ETAPA DE MONITORIZARE A BIODIVERSITATII PENTRU LUNA iUNIE A ANULUI 2025.
SE LUCREAZA LA INTOCMIREA MEMORIULUI DE MEDIU. A FOST EMISA DECIZIA ETAPEI DE INCADRARE.
STUDIUL TOPOGRAFIC: A FOST FINALIZAT SI SE AFLA IN ANALIZA LA CNAIR
STUDIUL ARHEOLOGIC: A FOST APROBATA TEMA DE PROIECTARE ARHEOLOGICA. SE LUCREAZA LA DEFINITIVAREA SOLUTIILOR TEHNICE PENTRU EVITAREA ZONELOR DE PROTECTIE A SITURILOR ARHEOLOGICE DIN ZONA MEHADIA.
STUDIUL GEOTEHNIC: SE ASTEAPTA TRANSMITEREA DE CATRE PRESTATOR A TEMEI DE PROIECTARE GEOTEHNICA . -
Severin- Domasnea
sa nu uitam ca traficul majoritar pe Severin Domasnea vine de la Calafat, nu numai de la Craiova.
-
Conexiunea drumului expres Craiova – Pitești cu A1 (București – Pitești) a fost realizată!
De acum se circulă în regim de drum de mare viteză între Craiova și Constanța (DEx12 – A1 – A0 Sud – A2 – A4).
-