Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    957 Mesaje 28 Posters 329.5k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mihai
      ultima editare de

      Autostrada A1 Lotul2 Boita Cornetu Stadiu lucrari zona Boita!
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • M Deconectat
        mihai
        ultima editare de

        Marti, 29 iulie, are loc strapungerea primului tub al tunelului scurt de pe A1 Margina - Holdea.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          PISI 6:

          Anemona Andone  /  iul. 26  /  Companii

          Autostrada A1 Sibiu - Pitești, "secțiunea 6": Lucrările pentru modernizarea a peste 13 kilometri din DN 73C, estimate la peste 100 de milioane de euro - Economica.net

          Autostrada A1 Sibiu - Pitești, "secțiunea 6": Lucrările pentru modernizarea a peste 13 kilometri din DN 73C, estimate la peste 100 de milioane de euro - Economica.net

          Lucrările pentru lotul 2 al legăturii A1 Sibiu - Pitești cu Râmnicu Vâlcea, cunoscută ca "secțiunea 6", sunt estimate la 641 de milioane de lei (126 de milioane de euro) inclusiv TVA, potrivit unui proiect de act normativ lansat vineri în dezbatere de către Ministerul Transporturilor și...

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • M Deconectat
            mihai @vancouver
            ultima editare de mihai

            @vancouver cam tarziu aceasta licitatie. PiSi4 se deschide cel mai tarziu in vara viitorare, deci, pentru cel putin 1 an, traficul descarcat din A1 va ajunge la DN73C prin Tigveni.

            In plus nu inteleg logica unei simple reabilitari a DN73C, cand oricum exista in pregatire si proiectul de DX Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Tigveni. De ce sa nu fie deci construit direct la profil de DX sectorul dintre Tigveni si Ramnicu Valcea?

            R 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • C Deconectat
              chapo
              ultima editare de

              S-a facut studiul de prefezabilitate si din cate stiu a iesit nefezabil acest proiect in forma aceasta. Poate doar Ramnicu Valcea-A1 se merita.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • R Deconectat
                rockband @mihai
                ultima editare de

                @mihai a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

                @vancouver cam tarziu aceasta licitatie. PiSi4 se deschide cel mai tarziu in vara viitorare, deci, pentru cel putin 1 an, traficul descarcat din A1 va ajunge la DN73C prin Tigveni.

                In plus nu inteleg logica unei simple reabilitari a DN73C, cand oricum exista in pregatire si proiectul de DX Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Tigveni. De ce sa nu fie deci construit direct la profil de DX sectorul dintre Tigveni si Ramnicu Valcea?

                Acest asa-zis lot 6 a fost impins puternic in fata pe vremea lui Drula, adica chiar de catre Drula si echipa. Era in 2021 si logica era ca sa se faca ceva repede, in 2-3 ani, ca fix in 2025-2026 cand urmau sa fie gata loturile 5 si 6 sa fie gata si aceasta reabilitare. De aceea proiectul este relativ modest, pentru ca ideea era sa poata fi executat pana in 2025-2026.

                Numai ca dupa ce au plecat de la MT, proiectul a decazut mult din lista de prioritati, A intrat in circuitul normal al bugetarilor de la noi (tocmai am facut zilele astea un circuit prin tara si mai multi oameni mi-au povestit cum este la stat: pur si simplu daca vrei sa faci treaba acolo esti marginalizat sau impins afara, esti considerat un pericol).

                Si asa ajungem sa avem un timing perfect ca la noi: se termina PiSi 4+5 si acuma incepem sa lucram la DN73C! Bataie de joc maxima din partea CNAIR, a directorilor de acolo, a angajatilor de acolo. RUSINE!

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Deconectat
                  mihai @rockband
                  ultima editare de

                  @rockband de acord, pare un proiect total negandit.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • G Deconectat
                    george302
                    ultima editare de

                    Am trecut ieri pe Valea Oltului si am obserbat stadiul nelucrarilor la autostrada.

                    Contractul cu MAPA INSAAT VE TICARET A.S. – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. a fost semnat in februarie 2022 și prevede 18 luni pentru proiectare și 50 de luni pentru execuție.

                    Au trecut mai bine de 3 ani de la semnate si avem niste lucrati la viaductul de la Boita. In ritmul acesta exectia nu va doara 50 de luni si 250 de luni.

                    Ce face Mt, CNAIR ? nu vede ce se intampla?
                    La 3 ani de la semnare au autorizatie pentru vreo 2-3 km la Boita si acum cateva zile Autorizatie de Construire pentru un tunel .

                    Eu sper intr-o reziliere cat mai rapida a contractului.

                    D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • D Deconectat
                      daniel22_22 @george302
                      ultima editare de

                      @george302 : Parcă sunt probleme cu acordul de mediu. De aceea nu este AC completa nici la turci nici la Webuild.
                      Era de așteptat să fie probleme pentru ca SF era făcut din birou, fără foraje. Din cauza a ce au găsit în teren s-a ieșit din prevederile acordului de mediu care trebuie obținut din nou în baza unei alte documentații.
                      Cred ca vina e la mijloc

                      G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • G Deconectat
                        george302 @daniel22_22
                        ultima editare de

                        @daniel22_22 Cred ca asa se explica si de ce nu a participat UMB la licitatie. Am observat ca aleg f atent proiectele unde liciteaza. Unde poate face treaba si livra la timp se baga si in 95% din cazuri si castiga licitatia.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • First post
                          Last post