Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    917 Mesaje 26 Posters 327.7k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Conectat
      PaulS
      ultima editare de PaulS

      DRDP Timişoara :

      • Pe sectorul lipsă al autostrăzii #A1 Margina - Holdea s-au înregistrat progrese în execuția structurilor. Toți cei peste 960 de piloți prevăzuți în proiect pentru cele 13 structuri (pasaje, viaducte și structuri casetate) au fost executați integral. La pasajul peste calea ferată Lugoj – Ilia, cu o lungime aproximativă de 1085 metri, s-au turnat peste 80% din radiere. În celelalte puncte, lucrările la radiere, elevatii și rigle, armare și betonare, sunt în diverse stadii.
      • 🏞️ Lucrările avansează și în zona tunelurilor, formate din două galerii unidirecționale. În sectorul de tip cut & cover, s-a ajuns la aproape 40 de metri de săpătură pe partea stângă, în timp ce, pe partea de ieșire dreapta, placa superioară turnată depășește 120 de metri. Pentru tuneluri, se lucrează în continuare în trei schimburi.

      • ℹ️ Traseul autostrăzii Lugoj - Deva Lot 2, subsecțiunea E1 are punctul de început la km 47+090, unde traseul autostrăzii subtraversează relocarea drumului comunal DC 100. Pe subsecțiunea E1, între km 47+090 - km 52+780, se vor realiza două pasaje peste alte căi de comunicații (drum de acces și CF).
      • Pe subsecțiunea E2 este între km 52+780 - km 56+220, sunt prevăzute două viaducte (peste o vale și drum forestier și peste drumul comunal DC 144) și un pasaj peste autostradă pe drum agricol.
      • Tunelurile sunt proiectate pe subsecțiunea E2, între km 52+870 și km 55+600.

      • 👷🏻 Antreprenor: Asocierea UMB GRUP & Euro-Asfalt
      • #LD2E

        DRDP Timişoara

        DRDP Timişoara

        Pe sectorul lipsă al autostrăzii #A1 Margina - Holdea s-au înregistrat progrese în execuția structurilor. Toți cei peste 960 de piloți prevăzuți în proiect pentru cele 13 structuri (pasaje, viaducte...

      I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • P Conectat
        PaulS
        ultima editare de

        Autostrada A1 Sibiu Pitești lot3 Cornetu Tigveni 15 07 2025
        IOAN ADRIAN GICA

        Autostrada A1 Sibiu Pitești lot3 Cornetu Tigveni 15 07 2025 #autostrada
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • I Deconectat
          Iulian @PaulS
          ultima editare de

          @PaulS
          Puteau să zică și aia de la DRDP cat au forat la tunelurile scurte că nu-i dureau mana. UMB- ul sucks la comunicare. Ar câștiga mult la imagine daca ar avea o persoana care sa prezinte situația șantierelor in mod regulat. Sa invite presa, studenți la facultățile de construcții, etc pe șantiere, să-și prezinte punctul de vedere. Altfel presa ia de buna ce zice micuțul Adolf.

          P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
          • P Conectat
            PaulS @Iulian
            ultima editare de vancouver

            @Iulian Nu e nici o diferenta intre ei si cei de la DRDP la partea de comunicare :))
            Poate DRDP comunica mai des.
            Cred ca e un motiv pt care nu sunt atat de transparenti, dar nu as vrea sa speculez, asa ca ma abtin. 👽

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • F Deconectat
              fulgernc
              ultima editare de mihai

              Eu cred că nu e nici un motiv. Practic nu exista această cultură în România. A marketingului , a deschiderii. Și ..da , dacă ești Pescobar e ok să te lipești brandului. Chiar dacă și prin hate ...atragi.
              Ptr firmele în discuție nu ar fi rău un mic departament de comunicare , organizare vizite pe șantier, etc. Mediatizare , nu cred să aibă nevoie. Sunt mai observați , lăudați și criticați decât restul la un loc.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • W Conectat
                WSrc1
                ultima editare de

                Mihai Mateescu:

                A1 BASCOV-CURTEA DE ARGES 13.07.2025.
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Nu va suparati pe mine, dar sterg partial sau complet mesajele care nu aduc nimic nou legat de A1 si sunt doar despre cat de bun / rau este forumul pum.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
                  • P Conectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Autostrada A1 Sibiu Pitesti lot2 Boita Cornetu,Tunel Robesti 15 07 2025
                    IOAN ADRIAN GICA

                    Autostrada A1 Sibiu Pitesti lot2 Boita Cornetu,Tunel Robesti 15 07 2025 #autostrada
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • C Deconectat
                      chapo
                      ultima editare de

                      Au primit AC pentru tunel. Oricum mi se pare ca sunt slabuti rau de tot. Pana acum le-am dat dreptate ca nu aveau front de lucru, dar nici la viaducte nu misca mai nimic. Daca o tin tot asa, sa rezilieze dupa ce receptioneaza tot proiectul tehnic macar.

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • M Deconectat
                        marius.firtonea
                        ultima editare de mihai

                        Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 18.07.2025 - Lucrari Boita

                        Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 18.07.2025 - Lucrari Boita
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • M Conectat
                          mihai @chapo
                          ultima editare de mihai

                          @chapo evolutia santierului este extrem de slaba. Par pregatiti sa lucreze la tronson pana prin 2032-2035.

                          O sa termine Makyol nodul A1/A13 inainte sa termine Mapa viaductul de la Boita 🙂

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • C Deconectat
                            chapo
                            ultima editare de

                            Sper sa nu fie lasati sa o lalaie asa.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • F Deconectat
                              fulgernc
                              ultima editare de

                              Totuși au primit foarte curând dreptul de a intra pe anumite porțiuni. Să așteptăm o lună să vedem. Nu e posibil ca azi să primești dreptul de a intra și mâine să ai mobilizați o mie de oameni și 500 camioane.

                              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • C Deconectat
                                chapo
                                ultima editare de chapo

                                Evident, nu sunt absurd. Dar ei stiu in mare cand primesc aceste autorizatii si ar fi putut sa aduca macar inca 2 foreze si cateva zeci de camioane.
                                Nu o sa se faca lotul asta cu 10 camioane cate erau in filmare si o foreza.
                                De asta spun sa nu fie lasati traga mata de coada.

                                Si apropo este ok oare cum fac ei acel portal la Robesti, doar prin torcretare? Nu trebuie forati piloti pentru portal?

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • M Deconectat
                                  marius.firtonea @fulgernc
                                  ultima editare de

                                  @fulgernc ac pt cele 4 viadcute de la Boița au deja de o luna si tot cu o foreza lucrează. Am inteles multe, sf varza, cnair varza, cultura noua, dar totusi sunt 3 ani jumate de contract.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • M Conectat
                                    MihaiD
                                    ultima editare de

                                    De-aia e bine să fie supracontractare, că totuși banii din PT trebuie să-i tragem. Dacă nu putem miza pe Mapa...

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • First post
                                      Last post