Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
-
Intre timp sa ne facem putin rau cu eternul Valcele - Ramnicu Valcea, o linie critica pentru transportul de marfa din Romania, dar complet uitata de MT si CFR
-
Cel mai ramas in urma lot pe Cluj-Oradea-Episcopia Bihor, lotul 4:
Aici primim 50% finantare NERAMBURSABILA prin PNRR, adica bani gratis. Cu conditia sa fie gata totul pana in august 2026.
La cum arata (jale), la ce interes exista din partea societati civile (nul) si la presiunile care se fac pe plan politic (zero), plus zbaterile CFR SA pentru a ajuta constructorii (nu doar ca nu exista, mai pun si piedici) - treaba e destul de clara zic eu! O vom da in bara! Sigur.
-
M500 Suceava - frontiera Ucraina
-
Brasov - Sighisoara:
-
M500 Ploiesti-Focsani
-
marin marian
Magistrala CFR 300 lotul 4, Aleșd - Frontieră, stadiu lucrări in zona Oradea
-
-
@fulgernc Hm, stiu si eu. Are aspect de maxim anii 2000. Pana si rendering-ul este unul slab, cu trenuri automotoare cu aspect sovietic.
Uite un proiect de 2023: viitoarea gara a Aeroportului Vaclav Havel din Praga
-
@mihai
Prefer grinzile alea metalice din zăbrele , și stălpii de susținere de la randarea celei de la noi.
Personal , nu îmi plac gările astea noi. Sunt impersonale. Prefer gările transformate din corpuri vechi îmbinate cu corpuri noi. Părțile strict funcționale. De genul galeriilor comerciale.Prefer lucrurile cu o identitate clară.
-
@mihai
Plus că , sunt total împotriva șarpantelor astea din beton , ce acoperă parțial. Doar peronul. Cu linia descoperită. În practică nu folosesc la nimic. Tot te plouă , ninge.
La fel , funcțional sunt nepractice. Nu sunt modulare. E construcție unitară , autoportantă.
În momentul în care trebuie adusa o modificare, trebuie dat jos totul.
Astea modulare , semiportante , sau portante , permit modificări doar la elementele pe care le vizezi. Mai ieftin , mai simplu.
La fel , ptr întreținere sunt mai ok. Ai doar elementele structurale , care au și rol estetic. -
-
-
Hehe, go Selina:
-
Acest mesaj a fost șters! -
Dragilor, rogu-va luminati-ma pana nu imi crapa vreo vena: cum mama mamii ei de treaba sa inaugureazi un tronson modern de cale ferata cu drezina Anei Pauker din 1950? Chiar a luat-o razna tot Ministerul Transporturilor?
-
Kreative Wheels RO
Primele linii ridicate la Episcopia Bihor-13.11.2024 Hai cu electrificarea
-
-
Gherla - Dej un fir gata, revenire (treptat) la 100 km/h. Fiind o linie relativ dreapta nu inteleg de ce nu au urcat la 120 km/h. Penibil.
-
-