Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    191 Mesaje 10 Posters 36.5k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Conectat
      mihai @fulgernc
      ultima editare de mihai

      @fulgernc Hm, stiu si eu. Are aspect de maxim anii 2000. Pana si rendering-ul este unul slab, cu trenuri automotoare cu aspect sovietic.

      Uite un proiect de 2023: viitoarea gara a Aeroportului Vaclav Havel din Praga

      aug. 29, 2023  /  Developments, Daily News

      Prague reveals designs for futuristic new railway line to the airport

      Prague reveals designs for futuristic new railway line to the airport

      The massive project, which will see the creation of two new train stations, will start in 2026 and take around three years to complete.

      F 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
      • F Deconectat
        fulgernc @mihai
        ultima editare de

        @mihai
        Prefer grinzile alea metalice din zăbrele , și stălpii de susținere de la randarea celei de la noi.
        Personal , nu îmi plac gările astea noi. Sunt impersonale. Prefer gările transformate din corpuri vechi îmbinate cu corpuri noi. Părțile strict funcționale. De genul galeriilor comerciale.

        Prefer lucrurile cu o identitate clară.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • F Deconectat
          fulgernc @mihai
          ultima editare de

          @mihai
          Plus că , sunt total împotriva șarpantelor astea din beton , ce acoperă parțial. Doar peronul. Cu linia descoperită. În practică nu folosesc la nimic. Tot te plouă , ninge.
          La fel , funcțional sunt nepractice. Nu sunt modulare. E construcție unitară , autoportantă.
          În momentul în care trebuie adusa o modificare, trebuie dat jos totul.
          Astea modulare , semiportante , sau portante , permit modificări doar la elementele pe care le vizezi. Mai ieftin , mai simplu.
          La fel , ptr întreținere sunt mai ok. Ai doar elementele structurale , care au și rol estetic.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • F Deconectat
            fulgernc
            ultima editare de

            https://youtu.be/lEWiU_UXfBo?si=LjUgg_B6dayr2fhU

            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • M Conectat
              mihai @fulgernc
              ultima editare de

              https://www.youtube.com/watch?v=AJAGCR8EPcU

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Hehe, go Selina:

                Adrian Bărbulescu  /  nov. 12, 2024

                VIDEO Tronson de cale ferată inaugurat cu drezina americană a lui Gheorghiu Dej

                VIDEO Tronson de cale ferată inaugurat cu drezina americană a lui Gheorghiu Dej

                Un tronson de cale ferată inaugurat cu o drezină americană marca Buick care a fost folosită de fostul dictator Gheorghe Gheorghiu Dej

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                • M Conectat
                  mihai @vancouver
                  ultima editare de

                  Acest mesaj a fost șters!
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • M Conectat
                    mihai @vancouver
                    ultima editare de mihai

                    Dragilor, rogu-va luminati-ma pana nu imi crapa vreo vena: cum mama mamii ei de treaba sa inaugureazi un tronson modern de cale ferata cu drezina Anei Pauker din 1950? Chiar a luat-o razna tot Ministerul Transporturilor?

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • P Deconectat
                      PaulS
                      ultima editare de

                      Kreative Wheels RO
                      Primele linii ridicate la Episcopia Bihor-13.11.2024 🚂💖⚡Hai cu electrificarea 💪⚡💪
                      https://www.youtube.com/watch?v=7UX_Ud7tA2w

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • F Deconectat
                        fulgernc
                        ultima editare de

                        https://youtu.be/bJPgpZk6Ooc?si=E3Ng2chkwL6mtbel

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de

                          Gherla - Dej un fir gata, revenire (treptat) la 100 km/h. Fiind o linie relativ dreapta nu inteleg de ce nu au urcat la 120 km/h. Penibil.

                          Adrian Bărbulescu  /  nov. 15, 2024

                          VIDEO Reparațiile la calea ferată Gherla-Dej, finalizate pe un fir

                          VIDEO Reparațiile la calea ferată Gherla-Dej, finalizate pe un fir

                          După nouă luni de lucrări de reparații de tip Quick Wins, a fost reluată circulația trenurilor pe calea ferată Gherla-Dej, pe firul II

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • F Deconectat
                            fulgernc
                            ultima editare de

                            Inundațiile din județul Galați au măturat 70 de kilometri de cale ferată. O măsură, luată abia cum
                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • M Conectat
                              mihai @fulgernc
                              ultima editare de

                              Noul pod feroviar peste Mures + Liceul Teologic Baptist - 15.11.2024
                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver
                                ultima editare de vancouver

                                Primele trenuri au intrat in viitoarea gara Stuttgart 21. Cred ca la final o sa fie WOW. Scopul proiectului este sa elimine gatuirea garii actuale, care este un infundata (la fel ca Gara de Nord din Bucuresti), iar trenurile sa poata trece prin Stuttgart fara rebrusare. Costurile au depasit 10 miliarde de €. Proiectul include peste 40 km de tunel pe sub Stuttgart si o legatura cu gara noua subterana si la aeroport. Trenurile care vor pleca din gara subterana vor putea accelera direct la 250 km/h in directia München si resp. Mannheim. (dar nu toata distanta Stuttgart - München va fi cu 250, din pacate). Linia noua va ajuta la degrevarea celei existente (dar nu va imaginati ca sunt doar 2 fire. Sunt minim 4 fire (uneori pe variante diferite) intre Stuttgart si München si trebuie sa se ajunga la macar 6.

                                Prin tunele nu va exista semnalizare clasica, doar ERTMS cu ETCS level 2 si GSM-R. Au incercat sa faca precum la noi pe coridor, sa bage si semnale clasice optice + PZB90 (echivalent INDUSI+BLA), dar le-a iesit ca e o tâmpenie, ca se incurca un sistem cu celalalt si erorile din oricare sistem trebuie rezolvate si in celalalt - o nebunie. Asa ca au renuntat complet la PZB. Trenurile fara ETCS nu au ce cauta acolo. Numai "inteligentii" de la CFR SA insista sa puna in operare aceasta mega struto-camila de semnalizare optica amestecata cu ERTMS cu treceri la nivel si marfare lente de 40 km/h pe linii de 160 - care cu toata nebunia asta nu se vor putea folosi pe bune la 160.

                                Dar sa vedem gara din Stuttgart:

                                Stuttgart 21: Erste Züge im künftigen Stuttgarter Hauptbahnhof, Messzug auf Testfahrt

                                PS. Locomotiva pentru teste este una de provenienta est-germana, din anii 80 ... (baietii ii spun honecker, dupa fostul dictator comunist)

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • M Conectat
                                  mihai @vancouver
                                  ultima editare de

                                  @vancouver Yeeeee!!!! 👏 🎓

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • vancouverV Deconectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de

                                    Bârzava - Bârzava Nouă (22 noiembrie 2024)

                                    de la District EA

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      Santiere feroviare SRCF Bucuresti

                                      Bucuresti-Craiova, Quick Wins. Pe 3 loturi un fir e gata, 120 km/h.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • P Deconectat
                                        PaulS
                                        ultima editare de

                                        Kreative Wheels RO
                                        Noutăți electrificare-Halta Aleșd, Aleșd, Telechiu, Tileagd

                                        Noutăți electrificare-Halta Aleșd, Aleșd, Telechiu, Tileagd 🚧⚡🚩🚂💖
                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          Slaba, extrem de slaba miscarea. Prin contract trebuie sa lucreze in 3 schimburi, 24/24. Dar daca au doar 1 foreza si un camion, degeaba lucreaza in 3 schimburi, tot nu termina in 2050.

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Cireasa Doru  /  nov. 28, 2024

                                            Electrificarea Aghireș-Poieni (Cluj Napoca - Episcopia Bihor) a ajuns la un sfert

                                            Electrificarea Aghireș-Poieni (Cluj Napoca - Episcopia Bihor) a ajuns la un sfert

                                            Proiectul de modernizare a liniei Aghireș - Poieni a ajuns la un stadiu de 22%, afirmă CFR SA.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post