Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    191 Mesaje 10 Posters 36.5k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • F Deconectat
      fulgernc
      ultima editare de

      Corina Oprea  /  nov. 10, 2024

      O gară cunoscută din România va fi modernizată. Se va ridica la standarde internaționale - Puterea.ro

      O gară cunoscută din România va fi modernizată. Se va ridica la standarde internaționale - Puterea.ro

      Ministerul Transporturilor se pregătește să lanseze un amplu proiect de modernizare pentru o gară, unul dintre cele mai importante noduri feroviare din România. Planul prevede transformarea acesteia într-un spațiu modern, comparabil cu gările occidentale, cu dotări adaptate celor mai înalte...

      Dacă va arăta precum în randările apărute până acum pe net , eu mă declar mulțumit.

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • M Conectat
        mihai @fulgernc
        ultima editare de mihai

        @fulgernc Hm, stiu si eu. Are aspect de maxim anii 2000. Pana si rendering-ul este unul slab, cu trenuri automotoare cu aspect sovietic.

        Uite un proiect de 2023: viitoarea gara a Aeroportului Vaclav Havel din Praga

        aug. 29, 2023  /  Developments, Daily News

        Prague reveals designs for futuristic new railway line to the airport

        Prague reveals designs for futuristic new railway line to the airport

        The massive project, which will see the creation of two new train stations, will start in 2026 and take around three years to complete.

        F 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
        • F Deconectat
          fulgernc @mihai
          ultima editare de

          @mihai
          Prefer grinzile alea metalice din zăbrele , și stălpii de susținere de la randarea celei de la noi.
          Personal , nu îmi plac gările astea noi. Sunt impersonale. Prefer gările transformate din corpuri vechi îmbinate cu corpuri noi. Părțile strict funcționale. De genul galeriilor comerciale.

          Prefer lucrurile cu o identitate clară.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • F Deconectat
            fulgernc @mihai
            ultima editare de

            @mihai
            Plus că , sunt total împotriva șarpantelor astea din beton , ce acoperă parțial. Doar peronul. Cu linia descoperită. În practică nu folosesc la nimic. Tot te plouă , ninge.
            La fel , funcțional sunt nepractice. Nu sunt modulare. E construcție unitară , autoportantă.
            În momentul în care trebuie adusa o modificare, trebuie dat jos totul.
            Astea modulare , semiportante , sau portante , permit modificări doar la elementele pe care le vizezi. Mai ieftin , mai simplu.
            La fel , ptr întreținere sunt mai ok. Ai doar elementele structurale , care au și rol estetic.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • F Deconectat
              fulgernc
              ultima editare de

              https://youtu.be/lEWiU_UXfBo?si=LjUgg_B6dayr2fhU

              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • M Conectat
                mihai @fulgernc
                ultima editare de

                https://www.youtube.com/watch?v=AJAGCR8EPcU

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Hehe, go Selina:

                  Adrian Bărbulescu  /  nov. 12, 2024

                  VIDEO Tronson de cale ferată inaugurat cu drezina americană a lui Gheorghiu Dej

                  VIDEO Tronson de cale ferată inaugurat cu drezina americană a lui Gheorghiu Dej

                  Un tronson de cale ferată inaugurat cu o drezină americană marca Buick care a fost folosită de fostul dictator Gheorghe Gheorghiu Dej

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                  • M Conectat
                    mihai @vancouver
                    ultima editare de

                    Acest mesaj a fost șters!
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • M Conectat
                      mihai @vancouver
                      ultima editare de mihai

                      Dragilor, rogu-va luminati-ma pana nu imi crapa vreo vena: cum mama mamii ei de treaba sa inaugureazi un tronson modern de cale ferata cu drezina Anei Pauker din 1950? Chiar a luat-o razna tot Ministerul Transporturilor?

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • P Deconectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        Kreative Wheels RO
                        Primele linii ridicate la Episcopia Bihor-13.11.2024 🚂💖⚡Hai cu electrificarea 💪⚡💪
                        https://www.youtube.com/watch?v=7UX_Ud7tA2w

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • F Deconectat
                          fulgernc
                          ultima editare de

                          https://youtu.be/bJPgpZk6Ooc?si=E3Ng2chkwL6mtbel

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de

                            Gherla - Dej un fir gata, revenire (treptat) la 100 km/h. Fiind o linie relativ dreapta nu inteleg de ce nu au urcat la 120 km/h. Penibil.

                            Adrian Bărbulescu  /  nov. 15, 2024

                            VIDEO Reparațiile la calea ferată Gherla-Dej, finalizate pe un fir

                            VIDEO Reparațiile la calea ferată Gherla-Dej, finalizate pe un fir

                            După nouă luni de lucrări de reparații de tip Quick Wins, a fost reluată circulația trenurilor pe calea ferată Gherla-Dej, pe firul II

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • F Deconectat
                              fulgernc
                              ultima editare de

                              Inundațiile din județul Galați au măturat 70 de kilometri de cale ferată. O măsură, luată abia cum
                              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • M Conectat
                                mihai @fulgernc
                                ultima editare de

                                Noul pod feroviar peste Mures + Liceul Teologic Baptist - 15.11.2024
                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • vancouverV Deconectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de vancouver

                                  Primele trenuri au intrat in viitoarea gara Stuttgart 21. Cred ca la final o sa fie WOW. Scopul proiectului este sa elimine gatuirea garii actuale, care este un infundata (la fel ca Gara de Nord din Bucuresti), iar trenurile sa poata trece prin Stuttgart fara rebrusare. Costurile au depasit 10 miliarde de €. Proiectul include peste 40 km de tunel pe sub Stuttgart si o legatura cu gara noua subterana si la aeroport. Trenurile care vor pleca din gara subterana vor putea accelera direct la 250 km/h in directia München si resp. Mannheim. (dar nu toata distanta Stuttgart - München va fi cu 250, din pacate). Linia noua va ajuta la degrevarea celei existente (dar nu va imaginati ca sunt doar 2 fire. Sunt minim 4 fire (uneori pe variante diferite) intre Stuttgart si München si trebuie sa se ajunga la macar 6.

                                  Prin tunele nu va exista semnalizare clasica, doar ERTMS cu ETCS level 2 si GSM-R. Au incercat sa faca precum la noi pe coridor, sa bage si semnale clasice optice + PZB90 (echivalent INDUSI+BLA), dar le-a iesit ca e o tâmpenie, ca se incurca un sistem cu celalalt si erorile din oricare sistem trebuie rezolvate si in celalalt - o nebunie. Asa ca au renuntat complet la PZB. Trenurile fara ETCS nu au ce cauta acolo. Numai "inteligentii" de la CFR SA insista sa puna in operare aceasta mega struto-camila de semnalizare optica amestecata cu ERTMS cu treceri la nivel si marfare lente de 40 km/h pe linii de 160 - care cu toata nebunia asta nu se vor putea folosi pe bune la 160.

                                  Dar sa vedem gara din Stuttgart:

                                  Stuttgart 21: Erste Züge im künftigen Stuttgarter Hauptbahnhof, Messzug auf Testfahrt

                                  PS. Locomotiva pentru teste este una de provenienta est-germana, din anii 80 ... (baietii ii spun honecker, dupa fostul dictator comunist)

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • M Conectat
                                    mihai @vancouver
                                    ultima editare de

                                    @vancouver Yeeeee!!!! 👏 🎓

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      Bârzava - Bârzava Nouă (22 noiembrie 2024)

                                      de la District EA

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        Santiere feroviare SRCF Bucuresti

                                        Bucuresti-Craiova, Quick Wins. Pe 3 loturi un fir e gata, 120 km/h.

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • P Deconectat
                                          PaulS
                                          ultima editare de

                                          Kreative Wheels RO
                                          Noutăți electrificare-Halta Aleșd, Aleșd, Telechiu, Tileagd

                                          Noutăți electrificare-Halta Aleșd, Aleșd, Telechiu, Tileagd 🚧⚡🚩🚂💖
                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Slaba, extrem de slaba miscarea. Prin contract trebuie sa lucreze in 3 schimburi, 24/24. Dar daca au doar 1 foreza si un camion, degeaba lucreaza in 3 schimburi, tot nu termina in 2050.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post