Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    191 Mesaje 10 Posters 36.5k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      Tunele pe Brasov-Sighisoara:

      https://www.youtube.com/watch?v=HOV307Q0yXs

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Traseul pe care trenurile vor putea circula cu 176 km/h. CFR face teste

        Traseul pe care trenurile vor putea circula cu 176 km/h. CFR face teste

        CFR a făcut luni probe pe reţeaua feroviară modernizată de pe Coridorul IV Pan-European pentru circulaţia reală a trenurilor cu viteza de 176 km/h, a anunţat compania.

        Dupa parerea mea este fake news. Nu o sa circula nici un tren in regim comercial cu 176. Doar s-au facut probe cu 160 km/h + 10% = 176 km/h, conform normativelor.

        Teste cu 176 = se circula safe in regim comercial cu 160.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • vancouverV Deconectat
          vancouver @vancouver
          ultima editare de

          poza cu 176 km/h in teste:

          test.JPG

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • M Conectat
            mihai @vancouver
            ultima editare de

            De ce 176km/h si nu 180km/h? E cumva gandit in mph in loc de kph? Adica are Vmax 110 mph?

            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • M Conectat
              mihai @mihai
              ultima editare de

              Intre timp sa ne facem putin rau cu eternul Valcele - Ramnicu Valcea, o linie critica pentru transportul de marfa din Romania, dar complet uitata de MT si CFR

              https://www.youtube.com/watch?v=WPa__HAOof0&ab_channel=EuronewsRomania

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Cel mai ramas in urma lot pe Cluj-Oradea-Episcopia Bihor, lotul 4:

                https://www.youtube.com/watch?v=J_Q917uMp2s

                Aici primim 50% finantare NERAMBURSABILA prin PNRR, adica bani gratis. Cu conditia sa fie gata totul pana in august 2026.

                La cum arata (jale), la ce interes exista din partea societati civile (nul) si la presiunile care se fac pe plan politic (zero), plus zbaterile CFR SA pentru a ajuta constructorii (nu doar ca nu exista, mai pun si piedici) - treaba e destul de clara zic eu! O vom da in bara! Sigur.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  M500 Suceava - frontiera Ucraina

                  Mădălina Podaru  /  nov. 3, 2024  /  Infrastructură

                  CFR Infrastructură a lansat a treia licitație pentru electrificare pe Magistrala 500 Vicșani - Frontieră Ucraina/ Contract de circa 200 de milioane de lei

                  CFR Infrastructură a lansat a treia licitație pentru electrificare pe Magistrala 500 Vicșani - Frontieră Ucraina/ Contract de circa 200 de milioane de lei

                  Compania CFR Infrastructură a lansat a treia licitație pentru electrificarea liniei Vicșani-Dărmănești-Frontieră Ucraina, sector de 30 de kilometri pe

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Brasov - Sighisoara:

                    https://www.youtube.com/watch?v=-ql7ZJ6vJ5o&t=580s

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      M500 Ploiesti-Focsani

                      Cireasa Doru  /  nov. 7, 2024

                      11 miliarde lei și trei ani de lucru pentru modernizarea Ploiești Triaj - Focșani

                      11 miliarde lei și trei ani de lucru pentru modernizarea Ploiești Triaj - Focșani

                      Guvernul a aprobat joi Hotărârea de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții „Reabilitarea liniei de cale ferată Ploiești Triaj – Focșani”, lucrare de utilitate publică de interes național.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • P Deconectat
                        PaulS
                        ultima editare de

                        marin marian
                        Magistrala CFR 300 lotul 4, Aleșd - Frontieră, stadiu lucrări in zona Oradea
                        https://www.youtube.com/watch?v=mRTWGR159ms&t=29s

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • F Deconectat
                          fulgernc
                          ultima editare de

                          Corina Oprea  /  nov. 10, 2024

                          O gară cunoscută din România va fi modernizată. Se va ridica la standarde internaționale - Puterea.ro

                          O gară cunoscută din România va fi modernizată. Se va ridica la standarde internaționale - Puterea.ro

                          Ministerul Transporturilor se pregătește să lanseze un amplu proiect de modernizare pentru o gară, unul dintre cele mai importante noduri feroviare din România. Planul prevede transformarea acesteia într-un spațiu modern, comparabil cu gările occidentale, cu dotări adaptate celor mai înalte...

                          Dacă va arăta precum în randările apărute până acum pe net , eu mă declar mulțumit.

                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • M Conectat
                            mihai @fulgernc
                            ultima editare de mihai

                            @fulgernc Hm, stiu si eu. Are aspect de maxim anii 2000. Pana si rendering-ul este unul slab, cu trenuri automotoare cu aspect sovietic.

                            Uite un proiect de 2023: viitoarea gara a Aeroportului Vaclav Havel din Praga

                            aug. 29, 2023  /  Developments, Daily News

                            Prague reveals designs for futuristic new railway line to the airport

                            Prague reveals designs for futuristic new railway line to the airport

                            The massive project, which will see the creation of two new train stations, will start in 2026 and take around three years to complete.

                            F 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                            • F Deconectat
                              fulgernc @mihai
                              ultima editare de

                              @mihai
                              Prefer grinzile alea metalice din zăbrele , și stălpii de susținere de la randarea celei de la noi.
                              Personal , nu îmi plac gările astea noi. Sunt impersonale. Prefer gările transformate din corpuri vechi îmbinate cu corpuri noi. Părțile strict funcționale. De genul galeriilor comerciale.

                              Prefer lucrurile cu o identitate clară.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • F Deconectat
                                fulgernc @mihai
                                ultima editare de

                                @mihai
                                Plus că , sunt total împotriva șarpantelor astea din beton , ce acoperă parțial. Doar peronul. Cu linia descoperită. În practică nu folosesc la nimic. Tot te plouă , ninge.
                                La fel , funcțional sunt nepractice. Nu sunt modulare. E construcție unitară , autoportantă.
                                În momentul în care trebuie adusa o modificare, trebuie dat jos totul.
                                Astea modulare , semiportante , sau portante , permit modificări doar la elementele pe care le vizezi. Mai ieftin , mai simplu.
                                La fel , ptr întreținere sunt mai ok. Ai doar elementele structurale , care au și rol estetic.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • F Deconectat
                                  fulgernc
                                  ultima editare de

                                  https://youtu.be/lEWiU_UXfBo?si=LjUgg_B6dayr2fhU

                                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • M Conectat
                                    mihai @fulgernc
                                    ultima editare de

                                    https://www.youtube.com/watch?v=AJAGCR8EPcU

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      Hehe, go Selina:

                                      Adrian Bărbulescu  /  nov. 12, 2024

                                      VIDEO Tronson de cale ferată inaugurat cu drezina americană a lui Gheorghiu Dej

                                      VIDEO Tronson de cale ferată inaugurat cu drezina americană a lui Gheorghiu Dej

                                      Un tronson de cale ferată inaugurat cu o drezină americană marca Buick care a fost folosită de fostul dictator Gheorghe Gheorghiu Dej

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                                      • M Conectat
                                        mihai @vancouver
                                        ultima editare de

                                        Acest mesaj a fost șters!
                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • M Conectat
                                          mihai @vancouver
                                          ultima editare de mihai

                                          Dragilor, rogu-va luminati-ma pana nu imi crapa vreo vena: cum mama mamii ei de treaba sa inaugureazi un tronson modern de cale ferata cu drezina Anei Pauker din 1950? Chiar a luat-o razna tot Ministerul Transporturilor?

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • P Deconectat
                                            PaulS
                                            ultima editare de

                                            Kreative Wheels RO
                                            Primele linii ridicate la Episcopia Bihor-13.11.2024 🚂💖⚡Hai cu electrificarea 💪⚡💪
                                            https://www.youtube.com/watch?v=7UX_Ud7tA2w

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post