Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    191 Mesaje 10 Posters 36.5k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • F Deconectat
      fulgernc @mihai
      ultima editare de

      @mihai
      Prefer grinzile alea metalice din zăbrele , și stălpii de susținere de la randarea celei de la noi.
      Personal , nu îmi plac gările astea noi. Sunt impersonale. Prefer gările transformate din corpuri vechi îmbinate cu corpuri noi. Părțile strict funcționale. De genul galeriilor comerciale.

      Prefer lucrurile cu o identitate clară.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • F Deconectat
        fulgernc @mihai
        ultima editare de

        @mihai
        Plus că , sunt total împotriva șarpantelor astea din beton , ce acoperă parțial. Doar peronul. Cu linia descoperită. În practică nu folosesc la nimic. Tot te plouă , ninge.
        La fel , funcțional sunt nepractice. Nu sunt modulare. E construcție unitară , autoportantă.
        În momentul în care trebuie adusa o modificare, trebuie dat jos totul.
        Astea modulare , semiportante , sau portante , permit modificări doar la elementele pe care le vizezi. Mai ieftin , mai simplu.
        La fel , ptr întreținere sunt mai ok. Ai doar elementele structurale , care au și rol estetic.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • F Deconectat
          fulgernc
          ultima editare de

          https://youtu.be/lEWiU_UXfBo?si=LjUgg_B6dayr2fhU

          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • M Conectat
            mihai @fulgernc
            ultima editare de

            https://www.youtube.com/watch?v=AJAGCR8EPcU

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Hehe, go Selina:

              Adrian Bărbulescu  /  nov. 12, 2024

              VIDEO Tronson de cale ferată inaugurat cu drezina americană a lui Gheorghiu Dej

              VIDEO Tronson de cale ferată inaugurat cu drezina americană a lui Gheorghiu Dej

              Un tronson de cale ferată inaugurat cu o drezină americană marca Buick care a fost folosită de fostul dictator Gheorghe Gheorghiu Dej

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              M 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
              • M Conectat
                mihai @vancouver
                ultima editare de

                Acest mesaj a fost șters!
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • M Conectat
                  mihai @vancouver
                  ultima editare de mihai

                  Dragilor, rogu-va luminati-ma pana nu imi crapa vreo vena: cum mama mamii ei de treaba sa inaugureazi un tronson modern de cale ferata cu drezina Anei Pauker din 1950? Chiar a luat-o razna tot Ministerul Transporturilor?

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • P Deconectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Kreative Wheels RO
                    Primele linii ridicate la Episcopia Bihor-13.11.2024 🚂💖⚡Hai cu electrificarea 💪⚡💪
                    https://www.youtube.com/watch?v=7UX_Ud7tA2w

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • F Deconectat
                      fulgernc
                      ultima editare de

                      https://youtu.be/bJPgpZk6Ooc?si=E3Ng2chkwL6mtbel

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Gherla - Dej un fir gata, revenire (treptat) la 100 km/h. Fiind o linie relativ dreapta nu inteleg de ce nu au urcat la 120 km/h. Penibil.

                        Adrian Bărbulescu  /  nov. 15, 2024

                        VIDEO Reparațiile la calea ferată Gherla-Dej, finalizate pe un fir

                        VIDEO Reparațiile la calea ferată Gherla-Dej, finalizate pe un fir

                        După nouă luni de lucrări de reparații de tip Quick Wins, a fost reluată circulația trenurilor pe calea ferată Gherla-Dej, pe firul II

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • F Deconectat
                          fulgernc
                          ultima editare de

                          Inundațiile din județul Galați au măturat 70 de kilometri de cale ferată. O măsură, luată abia cum
                          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • M Conectat
                            mihai @fulgernc
                            ultima editare de

                            Noul pod feroviar peste Mures + Liceul Teologic Baptist - 15.11.2024
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de vancouver

                              Primele trenuri au intrat in viitoarea gara Stuttgart 21. Cred ca la final o sa fie WOW. Scopul proiectului este sa elimine gatuirea garii actuale, care este un infundata (la fel ca Gara de Nord din Bucuresti), iar trenurile sa poata trece prin Stuttgart fara rebrusare. Costurile au depasit 10 miliarde de €. Proiectul include peste 40 km de tunel pe sub Stuttgart si o legatura cu gara noua subterana si la aeroport. Trenurile care vor pleca din gara subterana vor putea accelera direct la 250 km/h in directia München si resp. Mannheim. (dar nu toata distanta Stuttgart - München va fi cu 250, din pacate). Linia noua va ajuta la degrevarea celei existente (dar nu va imaginati ca sunt doar 2 fire. Sunt minim 4 fire (uneori pe variante diferite) intre Stuttgart si München si trebuie sa se ajunga la macar 6.

                              Prin tunele nu va exista semnalizare clasica, doar ERTMS cu ETCS level 2 si GSM-R. Au incercat sa faca precum la noi pe coridor, sa bage si semnale clasice optice + PZB90 (echivalent INDUSI+BLA), dar le-a iesit ca e o tâmpenie, ca se incurca un sistem cu celalalt si erorile din oricare sistem trebuie rezolvate si in celalalt - o nebunie. Asa ca au renuntat complet la PZB. Trenurile fara ETCS nu au ce cauta acolo. Numai "inteligentii" de la CFR SA insista sa puna in operare aceasta mega struto-camila de semnalizare optica amestecata cu ERTMS cu treceri la nivel si marfare lente de 40 km/h pe linii de 160 - care cu toata nebunia asta nu se vor putea folosi pe bune la 160.

                              Dar sa vedem gara din Stuttgart:

                              Stuttgart 21: Erste Züge im künftigen Stuttgarter Hauptbahnhof, Messzug auf Testfahrt

                              PS. Locomotiva pentru teste este una de provenienta est-germana, din anii 80 ... (baietii ii spun honecker, dupa fostul dictator comunist)

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • M Conectat
                                mihai @vancouver
                                ultima editare de

                                @vancouver Yeeeee!!!! 👏 🎓

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • vancouverV Deconectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de

                                  Bârzava - Bârzava Nouă (22 noiembrie 2024)

                                  de la District EA

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • vancouverV Deconectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de

                                    Santiere feroviare SRCF Bucuresti

                                    Bucuresti-Craiova, Quick Wins. Pe 3 loturi un fir e gata, 120 km/h.

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • P Deconectat
                                      PaulS
                                      ultima editare de

                                      Kreative Wheels RO
                                      Noutăți electrificare-Halta Aleșd, Aleșd, Telechiu, Tileagd

                                      Noutăți electrificare-Halta Aleșd, Aleșd, Telechiu, Tileagd 🚧⚡🚩🚂💖
                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        Slaba, extrem de slaba miscarea. Prin contract trebuie sa lucreze in 3 schimburi, 24/24. Dar daca au doar 1 foreza si un camion, degeaba lucreaza in 3 schimburi, tot nu termina in 2050.

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          Cireasa Doru  /  nov. 28, 2024

                                          Electrificarea Aghireș-Poieni (Cluj Napoca - Episcopia Bihor) a ajuns la un sfert

                                          Electrificarea Aghireș-Poieni (Cluj Napoca - Episcopia Bihor) a ajuns la un sfert

                                          Proiectul de modernizare a liniei Aghireș - Poieni a ajuns la un stadiu de 22%, afirmă CFR SA.

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • M Conectat
                                            mihai
                                            ultima editare de

                                            Noutăți electrificare-Un nou pod feroviar prinde contur în Oradea-05.12.2024 ⚡🚧🚩🚂🚦
                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                            • First post
                                              Last post