A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
-
A7 Ploiesti-Buzau lot 2 Coni-Trace, pasaj km20:
Pe scurt, nu-i a buna. Presiunea politica a scazut si e de inteles, ca dupa ce au fost problemele grave cu sudurile nimeni nu mai vrea sa faca presiune, sa nu cumva sa se intample o nenorocire si sa fie apoi acuzat ca e din cauza lui.
Asa ca intra in scena functionarii publici, care cauta acum cu lumânarea orice problema, zgarma orice rahat. Ca atunci cand a stat 3 luni nedeschisa A1 Holdea-Ilia respectiv A10 autostrada alunecoasa.
Vom vedea partea cea mai scarboasa a statului roman, oamenii din esalonul doi, care fiecare isi face meandrele si se crede destept (cautand doar sa arate cat de destepti sunt ei, nu sa gaseasca rezolvari) - motivul pentru care exista de altfel atitudinea de ura a multor oameni din Romania si care a adus voturi celor care au promis ca vor taia si spanzura.
Asa ca mai dureaza. Nu stim cat...
PS. Intre altele, pare ca si aici la km20 sunt cateva suduri neconforme...
-
@vancouver din păcate, sunt situații în care dai cu subsemnatul după Curtea de Conturi sau DNA și nimeni nu-ți mai dă înapoi anii pierduți pentru dreptatea câștigată în final în instanță, că ai fost constructiv și ai încercat să găsești soluții la un moment dat, mai ales că ești și suspendat de la locul de muncă, deci trăiești cu aer, că așa spune legea. Știu destule cazuri. Mergi în teren, vezi că e toată investiția acolo, vezi că funcționează, vezi că e conform normelor, dar sunt oameni care dau cu subsemnatul pentru că unul de la Curtea de Conturi sau DNA apreciază altfel decât mine, de ex, găsirea asta de soluții pentru deblocarea unui proiect. Nu vorbesc de mită și lucruri de genul ăsta, ci strict de implementare.
-
Din ce înțeleg din poze e tot la stadiul de beton. La ce ploi au fost zilele astea nu cred ca puteau înainta cu ceva. Pe de altă parte istoria sudurilor subcontractorului Trace justifica scurmatul în …
E ca la auditul financiar: Dacă într-o speță s-au găsit probleme in trecut, investigatea acelui tip de spete se face mai aprofundat sau chiar pentru toate cazurile. Nu cred ca aici e vorba de cunoscuta pasivitate a funcționarului român. Dacă și la Fulga (km 20) dă cu virgulă la suduri înseamnă ca cei care le-au făcut au o problemă structurală, nu doar de greșelii umane și presiune politică. -
@MihaiD : da, ai perfecta dreptate aici. Problema pe care eu o vad este lipsa de asumare publica a ceea ce se intampla - macar sa se apuna asta e, sunt probleme, mai asteptati putin. Insa nimeni din MT sau Cnair vad ca ni zice ceva…
-
Cei 4 oameni de pe pod sunt cu hidroizolația? Văd ca au multe butelii.
-
Da, recunosc ca sunt enervat pe situtie.
Treaba e cam asa:
- km 38: desi acum 2 sapt. sperau sa termine in 2 sapt., acum spera sa termine in ... ati ghicit: 2 sapt. Ma refer la eclisare.
- dupa toata povestea cu sudura cineva a cerut teste statice si dinamice la pasaj km 26 - teste care pana acum nu le-am vazut sa se faca la supratraversari de genul. Dar in fine. E, acum altcineva vrea aceleasi teste si la km20. Si de ce nu si la km33 (unde se circula deja). Si desigur si la km38
- la km26 si 20 planul Trace este sa termine complet in aprox. 2 saptamani; dar au stop de la supervizer. De ce? S-au descoperit niste minifisuri pe undeva... (intre timp deja colmatate ca sa nu intre apa). Acuma daca aduc o lupa mai mare poate mai gasesc si microfisuri...
- CNAIR vazand ca muntele de defecte creste cere acum expertiza. Cat dureaza: 2 sapt la prima strigare, dar mai vedem
- Trace nu are in contract sa astepte dupa vreo expertiza, oricum ei raspund asa sau asa pentru tot si vor sa incheie socotelile... sa vedem cine se impune
- Si daca facem expertiza pentru fisuri hai si una pentru eclisari - ca nu stiu ce colt al unei bucati de tabla au trebuit sa o taie cand au eclisat (nu incapea eclisa altfel) asa ca... pam pam, mai tine sau nu mai tine podul?
- colac peste pupaza vine si Cestrin si descopera ca o buna parte a lotului e alunecos ca pe gheata! Patinaj artistic. Trebuie frezata si refacuta uzura.... Si planeitatea...
- suruburile folosite la eclisare nu au fost verificate de .... bine pot fi verificate si ulterior, dar inca nu au trimis mostra (poate iese ca sunt neconforme suruburile hahahaz de necaz)
- nici nu stiu ce la parapeti nu au fost verificat
- pe langa asta mai sunt alte neconformitati mai mari sau mai mici, pe masura ce rezolva unul mai apar 5. Din fericire toate sunt intr-un fel sau altul rezolvabile, dar daca stam dupa expertize si contraexpertize ...
Mai ramane sa faca si Curtea de Conturi o verificare si sa nu se deschida decat peste 5 ani, dupa ce termina.
Si inca o chestie, iesirea provizorie de la Stalpu nu se poate folosi, ca nu a fost prinsa in nu stiu ce proiect, nu e aprobata de nu stiu cine ... deci trebuie asteptat dupa Nurol sa deschida ei spre DN2. Ori asta inseamna sa faca si pasajul DN2 Spataru peste A7, ca altfel nu prea vad cum se poate face acolo.
-
@vancouver La DN2 se pot folosi bretele exterioare pentru iesire de pe A7 spre Bucuresti si intrare pe A7 dinspre Buzau, iar pentru iesirea de pe A7 spre Buzau si intrarea pe A7 dinspre Bucuresti se poate folosi giratoriul temporar de pe deviere.
-
-
ȘANTIER SUPRATRAVERSARE E.85 PESTE A.7 LA SPĂTARU, BUZĂU//30.05.2025
S_ drone
-
@daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@mike_us Mi se pare ingrijorator stadiul financiar pentru cele doua loturi mai inaintate:
Lotul 1 - 19%
Lotul 2 - 17%
Adica UMB a facut 30% din lucrari pe banii lor. Mai sus, spre Pascani diferenta dintre stadiul fizic si cel financiar este intre 15% si 20%.Așa a fost și anul trecut pe Buzău – Focșani: diferențe mari între ce a executat UMB și ce a plătit statul.
Personal, mi se pare și mai îngrijorător că, pe Buzău – Focșani, progresul financiar este încă la aproximativ 75%, deși se circulă de peste șase luni pe loturile respective. -
@mike_us Pe PUM deja lumea cauta modalitati cum i-ar putea "frige" statul pe umb.
Si se insista ca-s platiti la zi. Deodata au devenit iar indezirabili (nu ca au avut vreun drag de ei), cred ca in curand s-ar dori sa se rezilieze tot A7, doar ca sa se dea satisfactie unor forumisti...
Revenind la subiect e si mai trist ca beneficiarul Cnair nu catadicseste sa iasa la rampa cu un comunicat, ceva, prin care sa anunte o estimare a deschiderii lotului 1. -
@SwatKat a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@mike_us Pe PUM deja lumea cauta modalitati cum i-ar putea "frige" statul pe umb.
Si se insista ca-s platiti la zi. Deodata au devenit iar indezirabili (nu ca au avut vreun drag de ei), cred ca in curand s-ar dori sa se rezilieze tot A7, doar ca sa se dea satisfactie unor forumisti...
Revenind la subiect e si mai trist ca beneficiarul Cnair nu catadicseste sa iasa la rampa cu un comunicat, ceva, prin care sa anunte o estimare a deschiderii lotului 1.Da , am văzut. Nu am intrat pe PUM , dar le-am răspuns pe facebook.
Jubilează unii. Și-au arătat adevăratele intenții , ptr unii care încă erau sceptici. Acum 5 zile ziceau că avem de luat lecții. Nu menționez antreprenorul ptr că am respect ptr ei. Ptr felul cum lucrează , deschidere și restul. Dar ..slugărnicia din postare , de-a dreptul grețoasă.Dacă am avea o imagine generală , am vedea că problema nu e la noi. Nici autorități , nici antreprenori locali. Faceți o sinteză fiecare , dacă vreți , mentală și veți avea o imagine. Când nu au fost dincope pe finanțare , absolut toți constructorii serioși au lucrat. Cei care chibițează acum și jubilează , sunt cei care scot bani din presiunile și exploatarea lanțului de slabiciuni a statului român. Nu e practică corectă în nici o înțelegere să șantajezi financiar un partener.
În virtutea ultimelor evenimente , statul , în ansamblul său , ar trebui să se concentreze pe protejarea antreprenoriatului local(din domeniul acesta , al construcțiilor) , și a antreprenorilor străini cu expunere mare pe RO. Pe finanțările care sunt deja încasate. Nu vreau să intru în politică prea mult , dar probabil vom avea nevoie de o mărire a taxelor pe termen scurt. În ansamblu trebuie să se revină la priorități naționale , redusă expunerea pe fonduri europene.
E de o prostie fără margini afirmația că sunt plătiți la zi. Ochiometric , fără detalii , probabil firmele cu cel mai riguros calendar , care lucrează cursiv ..sunt cele mai "expuse" financiar(au de încasat). Nu se lucrează "la zi" la volumele lor. În cazul UMB și mai puțin. De ce?? Simplu. Ptr că au munți de balast și km de grinzi metalice , de beton în șantiere. Alea nu sunt "la zi". Observați alți antreprenori , și vedeți vă lucrează pe "etape". Aceia "vânează" lucrări la zi.
Dar sa ne mai mire pozițiile "antiinfrastructura".