A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
ȘANTIER SUPRATRAVERSARE E.85 PESTE A.7 LA SPĂTARU, BUZĂU//30.05.2025
S_ drone
-
@daniel22_22 a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@mike_us Mi se pare ingrijorator stadiul financiar pentru cele doua loturi mai inaintate:
Lotul 1 - 19%
Lotul 2 - 17%
Adica UMB a facut 30% din lucrari pe banii lor. Mai sus, spre Pascani diferenta dintre stadiul fizic si cel financiar este intre 15% si 20%.Așa a fost și anul trecut pe Buzău – Focșani: diferențe mari între ce a executat UMB și ce a plătit statul.
Personal, mi se pare și mai îngrijorător că, pe Buzău – Focșani, progresul financiar este încă la aproximativ 75%, deși se circulă de peste șase luni pe loturile respective. -
@mike_us Pe PUM deja lumea cauta modalitati cum i-ar putea "frige" statul pe umb.
Si se insista ca-s platiti la zi. Deodata au devenit iar indezirabili (nu ca au avut vreun drag de ei), cred ca in curand s-ar dori sa se rezilieze tot A7, doar ca sa se dea satisfactie unor forumisti...
Revenind la subiect e si mai trist ca beneficiarul Cnair nu catadicseste sa iasa la rampa cu un comunicat, ceva, prin care sa anunte o estimare a deschiderii lotului 1. -
@SwatKat a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@mike_us Pe PUM deja lumea cauta modalitati cum i-ar putea "frige" statul pe umb.
Si se insista ca-s platiti la zi. Deodata au devenit iar indezirabili (nu ca au avut vreun drag de ei), cred ca in curand s-ar dori sa se rezilieze tot A7, doar ca sa se dea satisfactie unor forumisti...
Revenind la subiect e si mai trist ca beneficiarul Cnair nu catadicseste sa iasa la rampa cu un comunicat, ceva, prin care sa anunte o estimare a deschiderii lotului 1.Da , am văzut. Nu am intrat pe PUM , dar le-am răspuns pe facebook.
Jubilează unii. Și-au arătat adevăratele intenții , ptr unii care încă erau sceptici. Acum 5 zile ziceau că avem de luat lecții. Nu menționez antreprenorul ptr că am respect ptr ei. Ptr felul cum lucrează , deschidere și restul. Dar ..slugărnicia din postare , de-a dreptul grețoasă.Dacă am avea o imagine generală , am vedea că problema nu e la noi. Nici autorități , nici antreprenori locali. Faceți o sinteză fiecare , dacă vreți , mentală și veți avea o imagine. Când nu au fost dincope pe finanțare , absolut toți constructorii serioși au lucrat. Cei care chibițează acum și jubilează , sunt cei care scot bani din presiunile și exploatarea lanțului de slabiciuni a statului român. Nu e practică corectă în nici o înțelegere să șantajezi financiar un partener.
În virtutea ultimelor evenimente , statul , în ansamblul său , ar trebui să se concentreze pe protejarea antreprenoriatului local(din domeniul acesta , al construcțiilor) , și a antreprenorilor străini cu expunere mare pe RO. Pe finanțările care sunt deja încasate. Nu vreau să intru în politică prea mult , dar probabil vom avea nevoie de o mărire a taxelor pe termen scurt. În ansamblu trebuie să se revină la priorități naționale , redusă expunerea pe fonduri europene.
E de o prostie fără margini afirmația că sunt plătiți la zi. Ochiometric , fără detalii , probabil firmele cu cel mai riguros calendar , care lucrează cursiv ..sunt cele mai "expuse" financiar(au de încasat). Nu se lucrează "la zi" la volumele lor. În cazul UMB și mai puțin. De ce?? Simplu. Ptr că au munți de balast și km de grinzi metalice , de beton în șantiere. Alea nu sunt "la zi". Observați alți antreprenori , și vedeți vă lucrează pe "etape". Aceia "vânează" lucrări la zi.
Dar sa ne mai mire pozițiile "antiinfrastructura".
-
Salutare!exista vreo sansa sa se deschida Lotul 2 Ploiesti-Buzau si podul peste raul Buzau in aceasta luna?multumesc!
-
@bogdanTz Dacă te referi la podul UMB de pe tronsonul 1 Buzău–Focșani, acesta are deja asfaltul turnat, așa că e foarte probabil ca lucrările să mai dureze aproximativ două, hai trei săptămâni.
Sunt șanse foarte mari să fie gata pina la sfârșitul lunii iunie. -
@bogdanTz a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
Salutare!exista vreo sansa sa se deschida Lotul 2 Ploiesti-Buzau si podul peste raul Buzau in aceasta luna?multumesc!
Salut Bogdan.
A7 Ploiesti - Buzau Lot 2 - sunt sanse mici de deschidere in iunie. Cel mai probabil in prima jumatate a lui iulie.
A7 Buzau - Focsani Lot 1 (Pod Buzau), as cum sugereaza si @mike_us, se deschide cel mai probabil pana la jumatatea lui iunie, un functie de finalizarea descarcarii in DN2B pe lotul Nurol.
-
@mihai multumesc!
-
Salutare! Știu că nu e pe A7 dar e pe aproape și poate mă luminează cineva de aici....
Podul de la Cosmești (peste Siret la Tișița - Tecuci) se mai face? Sau a leșinat definitiv?
Mulțumesc -
Lesinat deocamdata. Daca aflam ceva, dam mai departe.
-
Ploiești buzău lot 2:
- km20 asfalt
- km26 hidroizolație
- km38 eclisare o cale gata, cealaltă în lucru, deși și la eclisare nu știu ce problemă a mai apărut și nu le dă voie să facă tot. Urmează o expertiza cerută de CNAIR și nu știm cat durează. Într-un caz fericit 2 sapt., ceva întăriri suplimentare în afară de eclisare, dar care se suprapun cu eclisarea și de aia trebuie soluție dată de un expert.
-
@vancouver
Și eu care vroiam sa vin in Ro anul asta și să fac o tura până în nordul Moldovei pe autostrada macar continuu de la Ploiesti la Focșani. Cred că nu...Dar la anul sigur până la Bacău... Fingers crossed... -
@SwatKat a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@mike_us Pe PUM deja lumea cauta modalitati cum i-ar putea "frige" statul pe umb.
Si se insista ca-s platiti la zi. Deodata au devenit iar indezirabili (nu ca au avut vreun drag de ei), cred ca in curand s-ar dori sa se rezilieze tot A7, doar ca sa se dea satisfactie unor forumisti...
Revenind la subiect e si mai trist ca beneficiarul Cnair nu catadicseste sa iasa la rampa cu un comunicat, ceva, prin care sa anunte o estimare a deschiderii lotului 1.Povestea cu rezilierea A7 au agitat-o și anul trecut pe forum. Din ce motiv ar trebui să se rezilieze, doar ei știu.
Se bucură dacă cea mai mare firmă românească merge prost.
Deci da, oamenii sunt foarte motivați să dea cu ranga. Și, din punctul meu de vedere, o fac într-un mod din ce în ce mai grețos.
Din câte țin minte, parcă și @fulgernc era pe PUM anul trecut, când a început nebunia.Per ansamblu, A7 merge foarte bine. Să ne gândim că vara trecută nu aveam nici măcar un kilometru, exceptând centura Bacăului.
Iar acum, în decembrie, avem șansa să ajungem la peste 200 de kilometri de A7 deschiși traficului.
Este ceva excepțional, comparativ cu istoria ultimilor 20 de ani. Trebuie doar să mai avem răbdare încă 6 luni. -
Stadiu Nod Buzău Sud cu DN2B (Nurol) + Pod peste Râul Buzău (UMB)
Cred că UMB tocmai s-a întors din vacanță.
Sper ca până pleacă în noua pauză de o săptămână, podul ăsta să fie gata. -
@vancouver Măcar să se deschidă înapoi lotul 1.
-
@mike_us
Mizeria întreținută de una și aceeași persoană, care are el o boala doar pe UMB, nu că l-ar durea undeva de infrastructură, deontologie, echidistanta , adevăr, etc. Aceiași trepăduși de-ai casei, yesmenii și sicofanții forumului la care singura lor contribuție este de a mai scrie câte un hate post despre cat de rău este Umebe-ul.
Și zeul infrastructurii care le tolerează minciunile pentru că se înscriu bine in linia partidului. -
Pasajele de la Km 20 si Km 26 de pe Ploiesti - Buzau Lot 2 in stadiu avansat de executie.
-
Părerea mea , e că demult nu mai e doar o aversiune față de UMB.
E o narativă întreținută. Fac abstracție de lipsa experienței de "șantier" la mulți de acolo. Cred că știu. Realitatea e că au multe carențe. Am avut multe dispute în trecut. Dar nu asta contează. În mod normal "ingineria" nu e politică. Nu există stânga , sau dreapta , în accepțiunea termenului din politică. Așa că , dacă pretinzi că ești obiectiv în apreciere , nu pot exista două tabere. Cei ce au dreptate și cei ce nu. Ptr că "spectrul tehnic" e punctual. Și ..informativ trebuie să faci abstracție , una de alta. De exemplu , eu când îmi judec opțiunile politice ...fac o "sumă de procentaje". Nu trăim într-o lume de număr prim. Există nuanțe. În schimb , pe "tehnic" , nu mai e procentaj. Ptr ei , opțiunea tehnică , e aceeași cu cea politică.
Eu am mai spus de multe ori. Acolo sunt câțiva oameni moderați , cu informații ok. Direcția e de mult ...intenționată.