A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
Waze zice ca deocamdata nu s-a deschis si nodul de la Caiata, A7 cu DN2N, aprox. la mijlocul distantei intre Ramnicu Sarat si Focsani. In schimb nodul de la Slobozia Ciorasti este deschis si ruteaza pe acolo (imediat la sud de Focsani).
-
-
@casio te rog, nu-mi pune în gură cuvinte pe care nu le-am zis și nu pune în dreptul meu concluzii pe care nu le-am tras. Mersi.
-
Tot ce e la nord de Focșani e mult mai avansat decât cum arăta totul la sud de Focșani la început de 2024. Apropo de predicțiile catastrofice. Nu-mi dau seama ce au sperat cei care au generat tot hate-ul care a primit combustibil în 2024.
-
@MihaiD : Totul a fost o mișcare poltica: USR-Infrastructura împotriva tuturor.
-
Exact. A fost invidie. Si speranta ca nu se va realiza, ca sa se realizeze acum dupa alegeri, cand poate cu ceva noroc vine USR inapoi la guvernare. Ei au fost la guvernare, au avut ministru si au plecat ca prostii. Puteau ei sa se laude cu aceste realizari. Asa ele sunt bifate la Grindeanu si Ciolacu, desi noi insiderii evident ca stim ca meritul este al tuturor ministrilor, sefilor CNAIR si oamenilor implicati din ultimii 10 ani (de ex. A7 s-a lansat in formula novatoare FIDIC ROSU, care iata da roada, in 2016, pe vremea lui Ciolos).
Au sperat sa se deschida cat mai putin, sa poata sa puna tunurile pe ei. Grindeanu a promis 250 km in 2023 + 2024. Si iata ca sunt peste 270! (si mai sunt si 140 km de centuri 1+1 numai in 2024, cu care nu se lauda nimeni, dar eu consider si asta o mare realizare)
Acum o tot dau cu "mare surpriza" "au lucrat incredibil". O brambureala penibila. Nu e nici o surpriza, intentia lui Umbrarescu a fost din prima clipa sa dea drumul anul asta la Focsani-Buzau integral (incl. pod Buzau) si iata a reusit 98% (mai lipseste si acea bretea la Focsani Nord spre DN 1D). Asa ca in ce consta marea surpriza? La fel si Ozaltin de la inceput au zis ca incearca anul asta sa termine. UMB la DX12 la fel, etc..
-
@vancouver Cam asta se întâmplă când amesteci "ONG-urile" și "estimările independente" cu politica. Rezultatul este o mizerie partizană.
Și nu e vorba doar de ura pe care au generat-o în societate, ci și de informațiile false aruncate tot anul, cum ar fi întârzieri catastrofale pe A7, fără nicio precizare clară despre ce înseamnă „catastrofale” pentru ei – șase luni, trei ani...? La acestea se adaugă acuzații grave, precum faptul că licitațiile ar fi trucate pentru UMB sau că extensiile de timp ale UMB sunt ilegale. Într-un stat civilizat, astfel de acuzații s-ar fi lăsat cu procese costisitoare.La sfârșitul anului, când ar fi putut să recunoască elegant că au greșit termenele, au ales calea prostească, susținând până în ultimul moment că lotul 3 este imposibil de finalizat. Când nici asta nu a mai funcționat, au început o campanie întreagă despre lipsa calității... În fine, o adevărată etalare de penibil și prostie, până la urmă.
Din punctul meu de vedere, API și-a pierdut credibilitatea și mă îndoiesc că voi vedea vreo schimbare în bine anul viitor.
-
mi-aduc aminte de procentele de progres care se raportau oficial și cum multă vreme s-au cramponat de ele ca dovadă supremă ca e imposibil de terminat anul ăsta. Penibil, pentru ca anterior criticau mereu raportările ca nefiind f corecte, acum deodată erau sfinte.
-
@vancouver : Hahaha, exact!!! Imi amintesc și eu asta.
-
Mie mi s-a rupt filmul în momentul în care mi se spunea de buruienile de pe traseu, iar eu vedeam pe tot traseul utilajele la treabă la 3 noaptea. Adică mi se spunea că nu e real ce văd cu propriii mei ochi. Nu mai zic de toate discuțiile cu oameni care lucrează pe șantier și care comunicau o cu totul altă realitate decât aia forjata de API. Inclusiv ultimul comunicat al lor, cu deschiderea asta de pe A7, va fi infirmat de prima filmare din drona care apare. Era un veteran acolo care acum ceva timp făcea valuri cu morții de pe criminalul DN2, apoi fix același spunea că reprezintă doar "până la 5%" la nivel național. Adică, până la urmă, poți fi și pro și contra, poate uită lumea, dar asta te duce în irelevanta.