Sa nu mai vorbesc că România este o tara cu niste finanțe excepționale , că deficitul public este aproape zero, că ne permitem sa plătim oricât sa avem autostrada in termen, că oferta UMB de 80% din estimarea inițială nu- și avea nici un rost, ca era mult mai bine daca lotul revenea la X/Y/Z (specialiștii în claims nu?) ca aia sigur terminau cu doi ani înainte.
Mesaje
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@PaulS
Eu nu zic nici că au, nici că nu au. Atâta vreme că nu am o privire de ansamblu al resurselor umane și materiale de care dispun, a planului integrat, a punctelor critice, eu prefer sa zic că nu știu.
Bălării debitate pe alte forumuri, că nu au planning, ça fac totul de pe o zi pe alta sunt tâmpenii absolute.
Ar fi frumos să aibă o echipă la fiecare structură, sa vezi oameni că sunt peste tot pe A7 și A8 dar se pune o problema: ce faci cu ei peste 6 luni sau un an? Ai să le dai de munca? Că structura aia o vor termina in 4 - 5 luni.
Ii dai afara? Te bagi subcontractor la alți constructori?
Din ce se poate observa este clar un lucru: au un planning foarte strâns, nu cred că au float pe structuri absolut deloc. Nu știu dacă ai lucrat in proiecte industriale de mare anvergură dar float înseamnă marginea care o ai in caz că ceva nu se leagă, o întârziere aici , una dincolo, cumulate duc la derapaje majore în proiect. De aia plannerul este persoana cea mai importantă dintr-un proiect, el îți ți identifica derapajele și îți spune unde trebuie sa acționezi.
Și gestionarea dinamica a resurselor pe care o face umebe-ul este exact ce trebuie făcut. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
Exact, unii nu se mai fac bine niciodată. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai
Pai daca critica acolo primesc ban instant ( daca nu l-au primit deja) așa că se descarcă unde pot și ei. Dar înțeleg problema, mai bine sa ne construim comunitatea noastră aici, sa ne menținem o poziție echilibrata și să creștem... -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:
@mike_us
Deva -TM TM-DEVA
Realizat 230 m 95 m
Total 367 m 415m
Ramas 137 m 320mFirul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.
Mai sus datele pe 17 iunie. Până pe 30 iulie (43 de zile) au săpat pe firul Deva-Tm 137 m de tunel. Nu-i rău deloc.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Adrianb1 zicea cineva că dacă intră cu forezele in prima săptămână din noiembrie au suficient timp că sa termine. Limitarea vine din timpii tehnologici pentru întărirea betonului la pilele lipsa și suprabetonarea podului. Daca iei 10 zile la pile + 10 zile la elevații+10 zile la suprabetonare ajungi la 30 timpi tehnologi, aduni ridicarea grinzilor+ predale+ borduri + hidroizolatie încă o săptămână - 10 zile se fac 40 de zile lejer. Astia ar fi timpii tehnologici cu betoane standard daca se folosesc aditivi, mai se pot reduce încă
Vedem cum a fost pe podul de la la Garoafa doar că aici lucrarea este mult redusă pt că o parte din pod este deja gata. Deci timp ar fi, încă. -
RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-TurdaMulțumim pt filmare Cristian Marius Man!
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
IMerci Vancouver, interesantă problema dar nu fără soluție. Rășina aia bicomponent de la Sika este no no.se crapă de la șocuri termice, vibrații, are durata de viață limitata. Este cârpeală de ultima speță. Pentru îmbinarea cu eclisa a membrelor structurile neparalele se face altfel: se folosesc doua eclise de grosimi diferite care se prind in șuruburi după care se sudează între ele ca două plăci de grosimi diferite cu rostul de sudură pregătit în prealabil. In calcul se consideră placa cea mai subțire iar sudura se face pe secțiune decalata de cea a suduriii inițiale a membrelor eclisate.
Mâine dau problema la sudori vedem ce zic și eu -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@WSrc1
Deschide nu deschide, turcii ăștia se mișcă cu elan. Nu că frații lor de la Mapa care cacaie la viaductul ăla de un an și câteva luni și nu sunt nici la jumatea lucrărilor. -
RE: Cârcoteala de pe drum
@26ld
Încearcă să te cauți un pic la cap prietene. Eu nu mai trăiesc de 25 de ani in Romania. -
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
@mike_us
Din ce auzisem de la un amic care lucrează la Apele Române Galați , nu primiseră toroanele încă, de aia nu se grăbesc. Tot de aia au demobilizat șenilata de la DEME. Și că nu vor face mare lucru până nu le primesc. -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@mike_us
Deva -TM TM-DEVA
Realizat 230 m 95 m
Total 367 m 415m
Ramas 137 m 320mFirul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.
-
RE: Cârcoteala de pe drum
Iar cand eu le arat ipocrizia lor si faptul ca nu iau masuri, sunt banat instant?
Ai avut ban pentru flame. Tu vrei ca ceilalți useri sa fie banati pentru că au alte opinii decât tine sau aplaudacii de prin alte părți. Nu sunteți capabili sa acceptați alte opinii decât ale voastre, voi dețineți adevăratul absolut. Cine nu-i cu noi este împotriva noastră, asta este mentalitatea voastră. Nu puteți accepta un argument al altui user daca este contra dogmelor voastre.
Și mai aveți și tupeul sa veniți pe alte forumuri și să cereți că alți useri sa fie banati pentru că nu sunt de acord cu voi.
De aia ai fost banat.
Nu cred că există user de pe aici sa nu fie de acord că umebe a luat mai mult decât pot duce în termenele contractuale. Că sunt în întârziere pe toate loturile, că vor fi și mai multe întârzieri.
Dar tot aici oamenii recunosc că eforturile lor sunt extraordinare, că lucrează nopțile, că ai o vizibilitate că termina, că lucrează pe caiet etc. Și că sunt o firmă românească, pe care unii români nu o înghit pe criterii tipic românești, invidie, sa moară și capra vecinului, nu a cotizat la partid, onegeul aferent etc. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Darea în circulație a lotului până la Adjud depinde de vreme, nu știe nimeni cum o sa fie vremea in noiembrie sau decembrie. Daca nu ninge sau ploua mult au șanse să îl dea in circulație cu condiția să mute stâlpii aia luna asta sau cel târziu prima treime din noiembrie Daca nu... la anul. Nu vor rămâne porțiuni de asfaltat iar marcajele și rosturile se pot face și in condiții meteo mai dificile. Daca se mișcă cu elan ca și până acum desigur.
-
RE: A0 centura București la nivel de autostradăMulțumim Infrastructura Romania - Adix!
Și se vede că UMB-ul apasă pe accelerație, probabil că vom vedea progres semnificativ pana la vacanta de la sfârșitul lui Iunie. -
RE: Cârcoteala de pe drum
@26ld
Tu ce ai fost pe vremea lui Ceașcă: activist de partid, la Secu sau propagandist?
Că numai aia aveau nesimțirea și tupeul asta jegos de care dai tu dovada acum. -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
UMB- ul licitează la 80 % pt că au lanțul complet pentru ceea ce înseamnă autostrăzi. Au echipamente, au producție interna de grinzi, predale, parapeți, panouri antiorbire, rigole etc. Asta ajuta mult în economicul unui proiect. Au capital de lucru și sunt mai puțin sensibili la fluctuațiile pietei financiare.
Este mare păcat că nu au concurenta mai serioasa pentru că piața este denaturata dar nu este vina lor. -
RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda
Păcat de întrerupere, erau șanse mari să fie gata anul acesta.
Dealul de la Zimbor prinde contur și putea sa fie gata la sfârșit de Septembre. -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
@PaulS
Puteau să zică și aia de la DRDP cat au forat la tunelurile scurte că nu-i dureau mana. UMB- ul sucks la comunicare. Ar câștiga mult la imagine daca ar avea o persoana care sa prezinte situația șantierelor in mod regulat. Sa invite presa, studenți la facultățile de construcții, etc pe șantiere, să-și prezinte punctul de vedere. Altfel presa ia de buna ce zice micuțul Adolf.