Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. Iulian
    3. Cel mai bun
    I
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 83
    • Grupuri 0

    Mesaje

    Recente Cel mai bun Controversial
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @PaulS
      Eu nu zic nici că au, nici că nu au. Atâta vreme că nu am o privire de ansamblu al resurselor umane și materiale de care dispun, a planului integrat, a punctelor critice, eu prefer sa zic că nu știu.
      Bălării debitate pe alte forumuri, că nu au planning, ça fac totul de pe o zi pe alta sunt tâmpenii absolute.
      Ar fi frumos să aibă o echipă la fiecare structură, sa vezi oameni că sunt peste tot pe A7 și A8 dar se pune o problema: ce faci cu ei peste 6 luni sau un an? Ai să le dai de munca? Că structura aia o vor termina in 4 - 5 luni.
      Ii dai afara? Te bagi subcontractor la alți constructori?
      Din ce se poate observa este clar un lucru: au un planning foarte strâns, nu cred că au float pe structuri absolut deloc. Nu știu dacă ai lucrat in proiecte industriale de mare anvergură dar float înseamnă marginea care o ai in caz că ceva nu se leagă, o întârziere aici , una dincolo, cumulate duc la derapaje majore în proiect. De aia plannerul este persoana cea mai importantă dintr-un proiect, el îți ți identifica derapajele și îți spune unde trebuie sa acționezi.
      Și gestionarea dinamica a resurselor pe care o face umebe-ul este exact ce trebuie făcut.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us
      Exact, unii nu se mai fac bine niciodată.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      IMerci Vancouver, interesantă problema dar nu fără soluție. Rășina aia bicomponent de la Sika este no no.se crapă de la șocuri termice, vibrații, are durata de viață limitata. Este cârpeală de ultima speță. Pentru îmbinarea cu eclisa a membrelor structurile neparalele se face altfel: se folosesc doua eclise de grosimi diferite care se prind in șuruburi după care se sudează între ele ca două plăci de grosimi diferite cu rostul de sudură pregătit în prealabil. In calcul se consideră placa cea mai subțire iar sudura se face pe secțiune decalata de cea a suduriii inițiale a membrelor eclisate.
      Mâine dau problema la sudori vedem ce zic și eu

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      @mike_us
                        Deva -TM TM-DEVA
      Realizat 230 m 95 m
      Total                   367 m                   415m
      Ramas                   137 m                   320m

      Firul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A0 și DNCB, centuri București
      [16 IUN 2025] AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!
      Mulțumim Infrastructura Romania - Adix!
      Și se vede că UMB-ul apasă pe accelerație, probabil că vom vedea progres semnificativ pana la vacanta de la sfârșitul lui Iunie.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us
      Mizeria întreținută de una și aceeași persoană, care are el o boala doar pe UMB, nu că l-ar durea undeva de infrastructură, deontologie, echidistanta , adevăr, etc. Aceiași trepăduși de-ai casei, yesmenii și sicofanții forumului la care singura lor contribuție este de a mai scrie câte un hate post despre cat de rău este Umebe-ul.
      Și zeul infrastructurii care le tolerează minciunile pentru că se înscriu bine in linia partidului.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      UMB- ul licitează la 80 % pt că au lanțul complet pentru ceea ce înseamnă autostrăzi. Au echipamente, au producție interna de grinzi, predale, parapeți, panouri antiorbire, rigole etc. Asta ajuta mult în economicul unui proiect. Au capital de lucru și sunt mai puțin sensibili la fluctuațiile pietei financiare.
      Este mare păcat că nu au concurenta mai serioasa pentru că piața este denaturata dar nu este vina lor.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      @PaulS
      Puteau să zică și aia de la DRDP cat au forat la tunelurile scurte că nu-i dureau mana. UMB- ul sucks la comunicare. Ar câștiga mult la imagine daca ar avea o persoana care sa prezinte situația șantierelor in mod regulat. Sa invite presa, studenți la facultățile de construcții, etc pe șantiere, să-și prezinte punctul de vedere. Altfel presa ia de buna ce zice micuțul Adolf.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      @PaulS
      Sunt de acord că se putea și mai bine. Dar sa privim și partea cealaltă a problemei. Presupunem că luat Autorii contractul, terminau când ? 2030-2035? Turcii pare că lucrează mai bine, excepția este Mapa unde nu prea este clar ce nu merge pe Pi-Si 2.
      Dar turcii lucrează cu majoritatea muncitorilor din Turcia. Care nu plătesc dări la stat (CAS, etc) sau plătesc pe minimul pe economie. Cam așa fac toți străinii care lucrează în România . Impactul in economie este redus pt că nu se vede efectul banilor investiți în infrastructură în timpul construcției.
      Am întrebat mai de mult pe forumul PUm pe un distins domn care a fost în guvern mai acum câțiva ani care este regimul muncitorilor străini (muncitori detașați sau sub contract în Ro) și mesajul a dispărut rapid fara urma.
      In plus nu-i rău să avem niște firme românești care sunt capabile să facă tuneluri și UMB- ul va învăța. Poate și alții vor avea ocazia.
      Superbă inițiativa lor să aducă studenți de la Timișoara să le arate cum se face un tunel. Nu petreceri populare cu mici că la Porr ( da bine la imagine știu) dar mult mai bine este să aibă viitorii specialiști în contact cu șantierul.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      Pai acolo a fost luata in calcul latimea viitoare a autostrazii cand va facuta pe 3 benzi. Daca luam latimea de 26 metri (fara zona de elemente de protectie) si mai adaugi inca 3.75 x 2= 7.5 m face 33.5 metri. Mai bagi si zona de elemente de protecte inca 0.5 x 2 = 1 metru face 35 metri. Mai adauga acostament, rigola , sant etc Grinda aia de 40 metri este suportata pe culee iar zona de reazem mai are si ea minim 1 metru de fiecare parte deci raman max 38 metri asta ar aduce culea foarte aproape de calea de rulare, nu?

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Mulțumim autorului, nu știu dacă care cont aici. Daca da, îl rog sa mă scuze..
      După cum vedeți progres fenomenal de la Mapa....
      Nu cred că trebuie să menționez că este frumos sa vizionați pe YouTube și sa dati un like, autorul investește timp și bani pt aceste filmări.

      Autostrada A1 - Sibiu-Pitesti - Lot 2 - Boita - Cornetu - 09.05.2025 - Lucrari Boita
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș

      @PaulS a spus în A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, DEx4, DEx16:

      acum 12 ore

      Autostrada A3 Poarta Sălajului-Zimbor-Topa Mică - 06.06.2025
      Asociația Pro Infrastructură
      API pe Facebook

      UMB pe Autostrada Transilvania: 27 kilometri în 2025, doar dacă se vrea.

      Așa cum v-am explic

      Sa nu uitam ca a a fost un blocaj destul de lung din cauza dealului de la Zimbor, problema care nu a fost generata de UMB. A fost un FIDIC rosu (daca nu ma insel) si daca a plecat dealul ala si proiectul ala nu era adaptat pentru ce era in teren, era normal sa se intarzie. Apoi nu stim ce influenta a avut perioada Covidului in ecuatia generala, multe companii au declarat force majeure, deci perioada aia din 2020-2021 nu a fost luata in calcul. Iarasi, nu stim si nu putem evalua ce impact real a avut.
      Comunicate de felul celor data de Ciurea sunt fix zero pentru ca se bazeaza pe nimic. Nu au idee de planificarea lucrarilor, nu au idee de cum va arata proiectul final, nu stiu modificarile aprobate ale proiectului initial, nu stiu ce discutii tehnice sunt intre beneficiar si contractor, nu stiu ce resurse sunt alocate pe santier. Deci fix zero. Dar trebuia sa dea un comunicat sa arate ca existe si ca sa-si gadile un pic ego-ul.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Asta seamănă a pre-receptie.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Lol, cetățeanul care a preluat o parte din postul colegului Vancouver nu a trecui pe la cursul de organe de mașini. Daca îl prindea proful de " organe" de la IPG unde am terminat eu, îl făcea un vajnic exponent al vorbei : primii șase ani sunt grei, până treci in anul trei.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver
      Foarte grave afirmatiile. Intrebarea este de ce le scoate tocmai acum daca le stia din iarna? De ce a ascuns asta pana acum? De ce nu a ridicat problema pana nu a fost facuta suprabetonarea, cand se putea face ceva? Faptul ca a tainuit acest lucru pana acum ridica niste suspiciuni cu privire la motivul real al dezvaluirii acestui lucru chiar acum la momentul deschiderii.
      Nu cumva este legata de anumite asteptari la formarea noului guvern, asteptari care se pare ca se destrama.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS
      A fost o "discutie" adica userul Reed a facut un comentariu cu o poza despre burta podului. Asta pe 1 Aprilie. Altceva nu am vazut. Si in nici un caz de la Horatiu Cosma. Poate ne dai tu un link cu ceva discutie?
      Subiectul clar trebuie verificat, ce zice el ca o sa cada podul este grav. Sunt sigur ca a facut un calcul de rezistenta deja si ca are rezultatele.
      Este una din cele mai echilibrate persoane de pe forumul ala asa ca merita vazut ce vorbeste.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      @MihaiD
      Clar pe A1 la Margina. Este viaductul ăla lung care se mișcă încet plus că este enorm de munca la tuneluri, cut and cover etc. Plus multa țărână de mutat. Plus prioritar din motiv de PNRR..și să nu uităm că vin eu cu mașina în țară la anul și vreau să merg pe autostrada , măcar până la Boița...! 🙂

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @fulgernc
      Scuze și eu sunt stresat, fiică-mea mea este în bac și sunt mai stresat că ea.
      Este clar din pozele de mai sus că a fost încărcat local in zona de reazeme din motive de săgeată. Pozele de mai sus sunt edificatoare . Am luat un screenshot din filmările lui Răducu(să trăiască și să ne mai dea filmări din astea detaliate) in care se vede cum se face cofrajul mai ridicat in zona de reazeme( doua scânduri in loc de una).

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      Este interesant sa vezi cate echipamente mai au acolo: minim 25 basculante, 4 excavatoare, 4 compactoare... Oricum nu-i vedem plecați de acolo până la sfârșitul lui iulie. Deci resurse serioase pentru orice lot pe unde ar fi redistribuiți.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mihai
      Am intalnit in cariera mea cateva situatii de felul asta, acum vreo 6-7 ani mi-a trecut moartea razant pe la ureche. ! 20181119_203643.jpg
      Daca era cu 1 minute mai tarziu in locul unde era surubul ala care a crapat azi nu mai eram. Surubul vine de la o pompa de apa de incendiu de cca 2.5 MW . Cateva minute inainte am trecut pe langa ea si facea un zgomot ciudat , m-am uitat sa vad de unde vine zgomotul. Am iesit afara din containerul in care era sa le spun operatorilor prin radio sa opreasca pompa; Nu am iesit bine ca surubul ala a crapat si a plecat ca un proiectil trecand prin aparatorarea de cuplaj, prin peretii containerului si sa oprit intr-o structura la cativa metri de mine. 20181119_200519.jpg20181119_203727.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      I
      Iulian