Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. fulgernc
    3. Cel mai bun
    F
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 177
    • Grupuri 0

    Mesaje

    Recente Cel mai bun Controversial
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @mike_us

      Părerea mea , e că demult nu mai e doar o aversiune față de UMB.

      E o narativă întreținută. Fac abstracție de lipsa experienței de "șantier" la mulți de acolo. Cred că știu. Realitatea e că au multe carențe. Am avut multe dispute în trecut. Dar nu asta contează. În mod normal "ingineria" nu e politică. Nu există stânga , sau dreapta , în accepțiunea termenului din politică. Așa că , dacă pretinzi că ești obiectiv în apreciere , nu pot exista două tabere. Cei ce au dreptate și cei ce nu. Ptr că "spectrul tehnic" e punctual. Și ..informativ trebuie să faci abstracție , una de alta. De exemplu , eu când îmi judec opțiunile politice ...fac o "sumă de procentaje". Nu trăim într-o lume de număr prim. Există nuanțe. În schimb , pe "tehnic" , nu mai e procentaj. Ptr ei , opțiunea tehnică , e aceeași cu cea politică.

      Eu am mai spus de multe ori. Acolo sunt câțiva oameni moderați , cu informații ok. Direcția e de mult ...intenționată.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Tocmai ce a anunțat d-l Scrioșteanu pe pagina sa de facebook că s-a eliberat AC ptr alte patru viaducte de pe lotul Mapa. Să îi vedem la treabă.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @PaulS
      Problema nu e că se fac previziuni. Cu toate ca un site ce ține la credibilitatea sa ar trebui să se bazeze mai mult pe date certe din teren. Nu speculații. Că altfel e o bursă a pariurilor.
      Dar , cum am spus , nu asta e problema.

      Problema e cât de des se vehiculează legaturi ce trec de limita legalului. Și asta doar ptr un singur antreprenor. Ca o paranteză , peste un anumit nivel , toți antreprenorii au departamente legale , sau contractează ...ptr ca , între altele , să le asigure o relație "fluidă" cu autoritațile. Ptr că ..în final , cu ei lucrează.

      Dacă nu ar fi tolerate și încurajate aceste iesiri ar fi totul ok. Ptr că ele încalcă flagrant regulile acelei comunitați. Stabilite chiar de ei. Mulți utilizatori au fost banați , și multora li s-a pus "piciorul pe gât"(figurat) ptr chestii minore. Toți cei ce nu îsi aliniau părerea cu curentul impus ..au fost "atenționați" , de o formă sau alta.

      Când aveam așa reguli ptr întreaga societate? Un "hint"? Acum 30 de ani. O epocă ..de care , presupus , fugim. Care e problema și aici? Tot ei cer votul. Nu mai e organizație apolitică.

      Ca lectură pe deasupra se desprind două idei:

      • sabotați capitalul local , ca noi avem un feng shui cu numele mari din construcții.
      • ciocul mic toți ce nu sunteți pe aceeași lungime de undă.

      Scuze de limbajul puțin mai grafic din ultima parte a comentariului.
      Și ptr devierea politică. Promit să nu fie multe. Sper să trecem de alegeri și să ne concentrăm pe ce se face. Ptr că unii promovează că dupa aceea vine pauza. Logica spune că ptr orice administrație politică , munca de abia începe.
      Și acolo trebuie să fie lupta societații civile.
      Ca aleșii să nu uite asta.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: Estimări, prognoze, pariuri

      @casio
      Vendetă?? Motivul?? Că am fost banat acolo?
      Țin să reamintesc că mă contraziceam cu jumătate de forum acolo. Așa că departe de mine gândul de vendete. Din fire , sunt destul de obiectiv. Nu sunt ranchiunos. Îi combat când simt nevoia ca să nu se propage anumite informații . În general , când predomină logica asta de grup , anumite informații merg "in crescendo" , fără control. Se fac mai mari decât sunt. Informația aceea , în sine , devine o instituție. Pe care , membrii comunitații nu au curajul să o oprească ..ptr că ...logica de grup.
      Vând adaugi la asta ..și o politică punitivă ..ce obții???

      Eu sunt ptr cât mai multe surse de informare. Cea mai fidelă sursă de informare , anul acesta , au fost domnii cu dronele. Anul acesta forumul în discuții s-a făcut remarcat prin "speculă". Au încercat în permanență sa speculeze. Eu zic că există spațiu și ptr cât mai multe surse. Și ptr , ca fiecare să învățăm din anumite mici erori. Și să mergem mai departe.

      Nu am nici o vendetă cu nimeni. Nici nu "înfierez" ..."proletar". Îi urmăresc pe facebook. E vorba de echilibru. Când critici , să ai argumente bune , ptr că vei fi criticat la rândul tău.

      Crăciun fericit tuturor!

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

      1000006863.jpg 1000006862.jpg

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @SwatKat a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      @mike_us Pe PUM deja lumea cauta modalitati cum i-ar putea "frige" statul pe umb. 🙂 Si se insista ca-s platiti la zi. Deodata au devenit iar indezirabili (nu ca au avut vreun drag de ei), cred ca in curand s-ar dori sa se rezilieze tot A7, doar ca sa se dea satisfactie unor forumisti...
      Revenind la subiect e si mai trist ca beneficiarul Cnair nu catadicseste sa iasa la rampa cu un comunicat, ceva, prin care sa anunte o estimare a deschiderii lotului 1.

      Da , am văzut. Nu am intrat pe PUM , dar le-am răspuns pe facebook.
      Jubilează unii. Și-au arătat adevăratele intenții , ptr unii care încă erau sceptici. Acum 5 zile ziceau că avem de luat lecții. Nu menționez antreprenorul ptr că am respect ptr ei. Ptr felul cum lucrează , deschidere și restul. Dar ..slugărnicia din postare , de-a dreptul grețoasă.

      Dacă am avea o imagine generală , am vedea că problema nu e la noi. Nici autorități , nici antreprenori locali. Faceți o sinteză fiecare , dacă vreți , mentală și veți avea o imagine. Când nu au fost dincope pe finanțare , absolut toți constructorii serioși au lucrat. Cei care chibițează acum și jubilează , sunt cei care scot bani din presiunile și exploatarea lanțului de slabiciuni a statului român. Nu e practică corectă în nici o înțelegere să șantajezi financiar un partener.

      În virtutea ultimelor evenimente , statul , în ansamblul său , ar trebui să se concentreze pe protejarea antreprenoriatului local(din domeniul acesta , al construcțiilor) , și a antreprenorilor străini cu expunere mare pe RO. Pe finanțările care sunt deja încasate. Nu vreau să intru în politică prea mult , dar probabil vom avea nevoie de o mărire a taxelor pe termen scurt. În ansamblu trebuie să se revină la priorități naționale , redusă expunerea pe fonduri europene.

      E de o prostie fără margini afirmația că sunt plătiți la zi. Ochiometric , fără detalii , probabil firmele cu cel mai riguros calendar , care lucrează cursiv ..sunt cele mai "expuse" financiar(au de încasat). Nu se lucrează "la zi" la volumele lor. În cazul UMB și mai puțin. De ce?? Simplu. Ptr că au munți de balast și km de grinzi metalice , de beton în șantiere. Alea nu sunt "la zi". Observați alți antreprenori , și vedeți vă lucrează pe "etape". Aceia "vânează" lucrări la zi.

      Dar sa ne mai mire pozițiile "antiinfrastructura".

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      Eu am încredere că totul ca fi ok. Comunitatea de "infrastructură" a crescut. Orice guvern , orice reprezentant ce vine la minister , se va lovi de o firmă care duce șantiere de 3 miliarde eur pe an. Cu angajați cât CFR călători . Și care mișcă zilnic , o flotă de camioane comparabilă cu compania feroviară. Ca și număr. Orice reprezentant politic trebuie să realizeze numerele. Altfel vor fi măturați din ministere.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @gales_-vasile
      Mi-ai luat răspunsul😁. Stai să vezi teoriile constipației.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

      @Iulian
      Eu sunt de părere că vor aduce încă o macara. Am tot încercat să înțeleg cum vor monta segmentele de pe mijloc , și nu îmi imaginam. După ce văd că de pe acest mal tot împing pământ în Siret , cred că , fac o platformă ptr această macara. Și vor aduce una pe celălalt mal și vor face asamblarea în sarcină. Probabil vor împinge pământ în S(să facă în albie un S) de pe ambele maluri , cât să permită macaralelor să se apropie.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
      Modernizare Calea Ferată Gara Brașov Ep 4 🚆 21.12.2024
      postat în CĂI FERATE
      F
      fulgernc
    • RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

      https://youtu.be/O0aYr4Lwnq0?si=OMi0eD4PeJpIwCYY

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
      Cum vor arata gările Mangalia, Neptun, Costinești și Ciulnița
      postat în CĂI FERATE
      F
      fulgernc
    • RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

      https://youtu.be/u5dH5L31bbA?si=a_iadbpEa3UcN50-

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: Material rulant: Locomotive, vagoane etc
      Cum arată trenul „viitorului” cumpărat de România
      postat în CĂI FERATE
      F
      fulgernc
    • RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași

      https://youtu.be/V_WwL5tNZaw?si=6ulehJSsQ6_z11KO

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      https://youtu.be/0poBKxFlNDk?si=G7o1aQR2A4vMynAs

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
      Drum Express Braila- Galati ; Siret River Bridge 02-05-2025
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: Drumuri Nationale
      Pod Centură Comarnic - Valea Prahovei - DN1 - 18.5.2025
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș
      🚧Autostrada A3 Poarta Salajului – Zimbor | Stadiul constructiei la 24 Mai 2025 | Filmare drona 4K
      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      Ordonanta de urgenta, prin care se poate rezilia amiabil orice contract la care inca nu sa dat OIL. Reziliere care va fi fara urmari pentru ambele parti si orice pretentii reciproce sunt excluse (gen despagubiri). Aplicata legea si gata

      De acord cu chestia.
      Cu răii de la Bruxelez , la fel de acord. Reziliat și cu ei. Cât timp plătim curentul unor firme străine care au concesionat , cumpărat , whatever ..o rețea de transport funcționala , de trei ori prețul de producție..fondurile bruxeleze sunt fix praful de pe tobă. Să nu mai avem frica asta antropică. În 90 moștenisem o economie centralizată , care, în mare era disfuncțională pe noile coordonate. Nu mai e valabil în ziua de azi. Trebuie să recuperăm lanțuri valorice. Dacă facem un exercițiu de matematică și împărțim populația României la 4 , rezultă vreo 5 milioane de case. Care plătesc minim 100 lei la energie. 500 mil lunar. 6-7 miliarde anual. Din care producătorii iau 20 la sută.
      Nu avem bani de autostrăzi?avem deficit? Dacă banii ăștia se rotesc în bănci românești ai capital în valoare de 5 miliarde anual care vine de la populație. Consumatori casnici.
      Și aștia voiau să pună mâna pe Hidroelectrica. Sau au probleme cu managementul Nuclearelectrica. Adrian Năstase lansa și ducea la bun sfârșit un program de școli de sport de nici nu visează ăștia acum , înainte de aderarea la UE, lansa construcția autostrăzii A3(în condițiile în care nu aveai un antreprenor local). Și acum trebuie să mergem în genunchi și sa vorbim în șoaptă sa nu se supere doamna woke friendly de la bruxelez , care stă cu degetul pe pixul cu bani. De la pușculița la care contribuim.
      Suntem naivi. Între timp Orban își face gigafactoria chineză lângă noi și țintește o producție de 1 mil mașini pe an. Dar e bine că noi am distrus industria de bază și importăm șine de cale ferată. Și vrem să vindem sectorul energetic cu totul.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      F
      fulgernc