Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Cârcoteala de pe drum

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    211 Mesaje 36 Posters 9.0k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • A Conectat
      Adrianb1
      ultima editare de

      Cred ca e o non-discutie. Poate cineva accidental a avut o parere ca ucrainienii conduc mai prost, nu prea sunt argumente, prin fiecare regiune se zice ca soferii din judetul X conduc cel mai prost si judetul ala difera de la o regiune la alta, nu avem nici date statistice si nici nu serveste vreun scop toata treaba asta. Daca era o problema serioasa si documentata cu soferii din Ucraina atunci aveam ce discuta, dar nu cred ca avem.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • Duta CD Deconectat
        Duta C
        ultima editare de Duta C

        Cei mai periculoși șoferi sunt cei care au luat permisul cu șpagă, cei care se urcă la volan beți,drogați, cei cu mania vitezei ( fără înțelepciune). Nu cred are dea face cu o nație sau alta ! Ucrainienii sunt oameni ca și noi creați de Dumnezeu.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • M Deconectat
          mihai
          ultima editare de mihai

          Cam asta se intampla cand umorile personale duc la denigrarea gratuita a tarii. O fi bine ca o asociatie care se declara pentru dezvoltarea tarii, ii aduce in acelasi timp un renume nemeritat, pe baza de frustrari personale?

          Mihai Vasilescu  /  dec. 26  /  Infrastructură

          Publicație maghiară, despre deschiderea circulației pe Autostrada Moldovei A7 între Focșani și Adjud: Asta se întâmplă doar în România. Au deschis mai repede să nu piardă banii UE

          Publicație maghiară, despre deschiderea circulației pe Autostrada Moldovei A7 între Focșani și Adjud: Asta se întâmplă doar în România. Au deschis mai repede să nu piardă banii UE

          Publicația maghiară VG scrie că România a deschis un nou tronson de aproape 50 de kilometri al autostrăzii A7, deși lucrările nu sunt complet terminate,

          T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • T Deconectat
            trismegistul @mihai
            ultima editare de

            @mihai Daca te referi la Asociatia ProInfrastructura, e clar ca derapajele lui Ciurea incep sa ii puna si pe ei in dificultate. I-au luat PUM din proprietate si administrarea completa dupa ce intr-o criza de nervi intr-o seara a inchis pur si simplu forumul.
            Acum vad ca organizatii straine se folosesc de declaratiile lui ca sa ridiculizeze Romania, in conditiile in care ungurilor le-au fost opriti banii europeni din cauza slugii rusilor orban dicktator. Iar economedia scoate in fata aceasta isparava, pentru a amplifica prietenia romano-maghiara...

            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • M Deconectat
              mihai @trismegistul
              ultima editare de mihai

              @trismegistul nu e vorba doar de Economedia, ci si de Adevarul, Hotnews etc. Care insa nu fac nimic gresit, ci doar reflecta cum se vede din afara Romania, pe baza noroiului cu care se improasca romanii intre ei.

              Aici nu mai e vorba de o discutie pro sau anti API, ci e vorba de ceva ce API a comunicat si s-a transformat intr-o denigrare a tnoastra, a uturor. Noi toti am devenit parte din discutie, fara sa fii vrut sa participam la ea.

              In urma cu ani de zile API sustinea ca autostrazile trebuie deschise de indata ce se poate circula pe ele, pentru e reduce numarul de vieti pierdute pe DN-uri, chiar daca raman lucrari de efectuat in afara corpului autostrazii. Anul era 2014 si discutia era despre celebrul lot Orastie - Sibiu Lot 3 ("Dealul Aciliu").

              API si-a mentinut aceasta opinie ferma pana in 2024, cand au inceput inaugurarile pe A7

              Astazi aceiasi oameni sustin ca autostrada nu trebuie deschisa daca parcarile si CIC-urile nu sunt gata. Diferenta este ca intre timp vocea lor se aude atat de tare incat poate pune intr-o lumina proasta Romania cu totul.

              T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                In acest moment pe A7 sunt deschide 3 parcari pe fiecare parte, inclusiv cu toalete deschise. Adica nevoia minima de a merge la toaleta si de a opri este acceptabil satisfacuta. Avem asa:

                • km 28 (langa Mizil)
                • km 58 (langa Buzau)
                • km 91 (intre Buzau si Rm. Sarat, mai aproape de Ramnic)

                La un drum lung (la care chiar apare necesitatea pauzelor si a mersului la WC) de la Bucuresti la Adjud avem astfel 4 spatii de servicii (mai este unul pe A3 langa Bucuresti, intre DNCB si A0), cu cele 3 de mai sus amplasate oarecum la mijlocul distantei. Distantele intre spatiile de serviciu sunt asa:

                intrare Petricani - 10km - P pe A3 - 63km - P - 30km - P - 33km - P - 104km - iesiere Adjud.

                Nu e optim, nu exista statii de carburanti sau incarcare masini electrice, dar e acceptabil. Pe zona cea mai lunga fara, pe cei 104 km, cam la mijloc este orasul Focsani, se poate iesi acolo si pe DN2 se gaseste orice, inclusiv Mall si Hipermarketuri. Iar cine a facut DN2 pe acolo pana acum un an stie asta prea bine.

                PS. Pentru cei total nemultumiti: DN2 nu s-a inchis, inca se poate merge si pe drumul vechi! Pot sa cumpere si legume si fructe de marginea drumului!

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                • Duta CD Deconectat
                  Duta C @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver Nu știi cum să o mai dai. Inimă împărțită și instabilă emoțional. I-aș întreba pe oamenii ăștia : ei ce au realizat în viață, personal sau pt țărișoara asta dragă?
                  În loc să venim cu încurajări și critici constructive venim cu ocări ,miștouri izvorâte dintr-o vanitate cu izvoare care nu seacă.
                  Profilul psihologic al acestor se formează dintr-o extensie a răului extrem.
                  Eu zic sa ne ajute Dumnezeu. Să le dea sănătate la constructori ,vremuri bune, înțelepciune la conducătorii țării să asigure finanțare. Fiecare km dat in folosinta e un bun al nostru al tuturor. Vor veni si parcari cu restaurante si wc sun sigur de asta. Să avem răbdare!

                  V 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • V Deconectat
                    vladb @Duta C
                    ultima editare de

                    Chair daca e prima mea postare pe acest forum, îmi permit un mic sfat - trebuie sa treceți mai departe în ceea ce privește PUM. Și nu, nu este o reacție de superioritate sau de "ascundere a rahatului sub preș". E o reacție din partea unei persoane care a fost interzisă definitiv dincolo din cauza ... unui like. Deci, nu din cauza a ceva ce am scris eu ci pentru că am dat like la o postare scrisă de altcineva care era nemulțumită de atitudinea profund anti-democratica de pe PUM (apropo, știți că printre primele fraze scrise la capitolul reguli este - citez din minte: Aici nu e democrație... )

                    Așadar, ori rupeți pisica in doua și scoateți rahatul in presa - cred că e destul să arăți linkul cu "lipsa democrației" pe un forum liber, ori trageți tare ca o noua comunitate construita pe fundamente corecte, și încercați să deveniți sursa numărul 1 de info pentru presa centrală "atehnică" in ceea ce privește construcția de autostrăzi - Ambele variante propun o TRECERE la alt nivel. Zic asta pentru (că eu cred) că marea majoritate a membrilor ASCORO au fost atât pe PUM căt și pe Skyscrapercity - de unde a început mișcarea pro-infrastructura. Pe Vancouver sau Baiazid sigur ii știu de acolo, la fel și pe Frunzaverde. Și toți au în comun o relație (punctual sau nu) tensionată cu acest domn Ciurea.

                    In alta ordine de idei, eu vă felicit pentru obiectivism și sunt fericit că pot să citesc postări tehnice sau nu fără să fiu nevoit să scrolez prin mesaje de tipul "kind reminder UMB" și "sarutmanuta PORR" (bănuiesc că și aspectul asta l-ați observat și nu, cu siguranță nu sunt un suveranist...).

                    Va doresc sărbători liniștite!

                    vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                    • T Deconectat
                      trismegistul @mihai
                      ultima editare de

                      @mihai Am vazut ca au preluat mai multe publicatii. Poate este o perioada cu penurie de stiri si asta cu maghiarii ar avea potential de a revolta. Ceea ce se vede clar este ca este preluat foarte des Ciurea care se erijeaza in expertul de facto, el lider maximo al miscarilor ongiste din Romania, pentru simplul fapt ca el critica orice doar ca sa fie pe valul de nemultumiri. Este un hater absolut si nu am vazut la el capacitatea unui dialog constructiv.
                      Vad ca anul asta nu prea au avut dronisti pe zona Moldovei (din Ardeal preiau de la unul, de la altul imagini), prin urmare inclusiv la articolul in care este citat API se folosesc youtube-uri de la Stef/MVA pentru ca de fapt, monarhul e cam singur pe acolo pe la el.
                      In continuare cred ca in ciuda a ceea ce pretinde oficial, Ciurea saboteaza A7 si A8 prin tot ceea ce declara, scrie si argumenteaza public. Iar lumea a inceput sa il vada cine este cu adevarat si sa il ignore, fapt ce il face sa devina si mai agitat.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver @vladb
                        ultima editare de

                        @vladb Ai punctat foarte bine. Asta zic si eu tot timpul. Daca vrem sa facem treaba, sa construim romania sau sa facem ceva pro infrastructura, egal cum ii zicem - trebuie sa nu ne mai invartim in jurul parerilor unei persoane. De aceea incerc sa postez si sa raspund cat mai la obiect, despre autostrazi si nu despre ce zic altii despre autostrazi.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post