Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.7k Mesaje 59 Posters 568.3k Vizualizări 10 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • S Deconectat
      SwatKat
      ultima editare de

      1. La Garoafa devierea e finalizata, sunt si marcajele facute. Din pacate e doar pe o parte a DN2 (pe dreapta sens spre Bc si deci va fi doar cate o banda pe acolo. Probabil de luni sa inchida?

      2. Pe podul de la Bz pentru ca a fost foarte liber am observat ca daca te uiti la margine, se vad "onduleurile" ca si cum zone sunt lasate. Probabil e doar efect optic de la cum sunt montate bordurile, dar e putin ciudat.

      J 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • J Deconectat
        jimmyjump @SwatKat
        ultima editare de

        @SwatKat a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

        1. La Garoafa devierea e finalizata, sunt si marcajele facute. Din pacate e doar pe o parte a DN2 (pe dreapta sens spre Bc si deci va fi doar cate o banda pe acolo. Probabil de luni sa inchida?

        Cate o banda e si pe DN, de unde asteptarile astea sa faca cate 2 pe deviere?

        S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • S Deconectat
          SwatKat @jimmyjump
          ultima editare de

          @jimmyjump Stiu asta, citisem parca ca se astepta sa se faca cate o deviere pe fiecare parte. Si am zis ca o clarificare nu strica.

          V 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • V Conectat
            vm75 @SwatKat
            ultima editare de

            Am trecut si eu sambata prin zona, inca se circula normal pe DN. Cele doua foreze pareau pregatite de actiune, probabil azi vor incepe lucrul. Devierile au niste racorduri foarte stranse la conectarea cu DN2, ma astept sa apara cozi la orele de varf.
            In alta ordine de idei, se lucra sustinut pe toate podurile si pasajele vizibile din DN2. Seara la intoarcere, dupa ora 18, inca erau multi muncitori pe poduri. Sa speram ca prezenta lui Bolojan a adus ceva liniste financiara pentru UMB si acum se pot concentra pe salvarea situatiei intre Focsani si Adjud. La cum arata situatia structurilor la nord de Bacau, pare greu de finalizat tot pana in august 2026. Pe Buzau-Focsani inca sunt mobilizate resurse semnificative pentru finalizarea spatiilor de servicii si pentru ceva lucrari in afara corpului autostrazii. Daca PNRR cere 100% finalizare pana in august 2026, nu prea vad cum s-ar putea incadra cu toate lucrarile.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • M Deconectat
              mike_us
              ultima editare de

              Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, Lot 3, Filmare Integrală, UMB [20.08.2025 / Ep. 11 - 36%]

              Autostrada A7 - Bacău - Pașcani, Lot 3, Filmare Integrală, UMB [20.08.2025 / Ep. 11 - 36%]
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • M Deconectat
                mike_us
                ultima editare de

                Autostrada A7 | Nod Rutier Pufești | Pasaj peste DN2&CF500 | Focșani-Bacău Lot 1&2 | 25.08.2025, UMB

                Autostrada A7 | Nod Rutier Pufești | Pasaj peste DN2&CF500 | Focșani-Bacău Lot 1&2 | 25.08.2025, UMB
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                • ncbN Conectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  Autostrada A7 | Pod Peste Râul Putna + Montare parapete | Focșani-Bacău Lot 1 | 25.08.2025 | UMB
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • M Deconectat
                    mike_us
                    ultima editare de mike_us

                    M-am uitat pe ROGOP și sunt patru facturi ale UMB neplătite, cu o valoare totală de 795 milioane lei. (august)
                    Probabil asta a fost discuția: lunile astea o să accelerăm, o să tot venim cu facturi de sute de milioane – sunteți capabili să le plătiți?

                    În altă ordine de idei, la câți IT-iști avem în țară, parcă s-ar putea face website-urile mai bune. ROGOP e util, dar parcă s-ar putea ceva mai bine.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • M Deconectat
                      mike_us
                      ultima editare de mike_us

                      Am pus într-un Excel loturile cu numărul de kilometri și valoarea contractelor.
                      Sumele sunt exprimate în miliarde de lei cu aproximatie.
                      Se vede clar că tronsonul Focșani – Bacău este cel mai dificil, iar cel mai ușor este Ploiești – Buzău.
                      Sper să nu fi greșit la numere.

                      A7.png

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • M Conectat
                        MihaiD
                        ultima editare de

                        nu mai găsesc datele, aș vrea să revăd numărul de km de structuri Focșani - Bacău vs Bacău - Pașcani. Mă puteți ajuta?

                        J 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • J Deconectat
                          jimmyjump @MihaiD
                          ultima editare de

                          @MihaiD Asta imi da perplexity research, nu poate calcula lungimea structurilor pe Bacau - Pascani. Nu stiu daca ajuta numarul lor.

                          Tronsonul Focșani - Bacău
                          Lungime totală: 95,9 km, împărțit în trei loturi:

                          Lot Tronson Lungime (km)

                          • Lot 1 Focșani - Domnești Târg 35,60
                          • Lot 2 Domnești Târg - Răcăciuni 38,78
                          • Lot 3 Răcăciuni - Bacău 21,52

                          Structuri de construit: 91 de poduri și pasaje, distribuite astfel:

                          Lot 1: 32 poduri/pasaje (lungime totală: 4.909,50 m)

                          Lot 2: 35 poduri/pasaje (lungime totală: 3.691,80 m)

                          Lot 3: 24 poduri/pasaje (lungime totală: 3.581,20 m)

                          Tronsonul Bacău - Pașcani
                          Lungime totală: 77,38 km, împărțit în trei loturi:

                          Lot Tronson Lungime (km)

                          • Lot 1 Săucești (Bacău) - Trifești 30,30
                          • Lot 2 Trifești - Gherăești 18,99
                          • Lot 3 Mircești - Pașcani 28,09

                          Structuri de construit: 112 poduri, pasaje, viaducte și structuri casetate pe toate cele trei loturi, plus 9 noduri rutiere.

                          Total structuri de construit: 203 (91 pe Focșani-Bacău + 112 pe Bacău-Pașcani)

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                          • First post
                            Last post