Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    1.4k Mesaje 48 Posters 520.6k Vizualizări 9 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mihai @daniel22_22
      ultima editare de

      @daniel22_22 foarte utille explicatiile. Multumim!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • F Deconectat
        fulgernc @PaulS
        ultima editare de

        @PaulS
        Și eu mă bucur. Ptr că dacă unii srau să analizeze pot observa mizeria aruncată constant în acești ani. Dinspre ...știm noi cine.

        P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • P Conectat
          PaulS @fulgernc
          ultima editare de

          @fulgernc Oare ai putea sa nu tot faci trimiteri cu fiecare ocazie catre cei de la PUM ?
          Cred ca si acolo cat si aici poti sa gasesti informatii utile.

          F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • F Deconectat
            fulgernc @PaulS
            ultima editare de

            @PaulS
            Caută acronimul PUM la mine în comentariu. E precum acuzațiile aduse pe un nu știu ce forum.

            P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • P Conectat
              PaulS @fulgernc
              ultima editare de

              @fulgernc Ok, imi cer scuze, nu ai scris de PUM dar la cine te refereai ?

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • P Conectat
                PaulS
                ultima editare de

                Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [11.07.2025] [Ep. 13 - 52%]
                Ștef

                Autostrada A7 - Focșani - Bacău, Lot 2, Filmare Integrală, UMB [11.07.2025] [Ep. 13 - 52%]
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                • vancouverV Conectat
                  vancouver @rocklee
                  ultima editare de vancouver

                  @rocklee a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                  Bună ziua.....am o rugăminte pentru cei cunoscătorii
                  Vreu sa ma lămurească cineva...care este situația celor trei pasaje ...de pe lotul coni ...si care este termenul pe cand se va da drumul....
                  Vreau sa fac un drum de la Simeria București.Focsani. și vreun să merg doar pe autostrada....

                  @rocklee iti recomand să faci drumul Simeria-București-Focșani în decembrie dacă vrei să mergi doar pe autostradă de la București la Focșani. Sau în 2033, dacă vrei să mergi de la Simeria direct numai pe autostradă până la Focșani.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                  • M Deconectat
                    mike_us @daniel22_22
                    ultima editare de mike_us

                    @daniel22_22
                    Eu mă refeream strict la partea de autostrăzi — știu că mai există și proiecte feroviare sau de metrou...

                    Din ce știu eu (și te rog să mă corectezi dacă greșesc):
                    PNRR (A1 - UMB, A3 - UMB, A7, capetele din A8) + A0 sunt finanțate exclusiv prin împrumuturi, fără nicio componentă nerambursabilă.
                    Dobânda preferențială PNRR se aplică doar la 50% din aceste împrumuturi: 50% sunt atrași prin mecanismele UE (la dobânzi mai bune decât ar putea obține România de pe piață), iar ceilalți 50% provin din finanțări directe contractate de statul român.
                    POT 2021–2027 are o valoare totală de 9,6 miliarde € — dintre care 4,6 miliarde € din fonduri europene și circa 5 miliarde € contribuție din bugetul de stat (practic, o cofinanțare de aproximativ 40–60%).
                    Iar cu supracontractarea am ajuns la aproximativ 31 de miliarde €, adică ~300% față de alocarea inițială.

                    Cred, sincer, că o parte dintre autostrăzile incluse în PNRR au fost puse „la plesneală” de domnul Ghinea (nu doar metroul :)).
                    În 2021, când România reușea să finalizeze doar 29 km de autostradă într-un an, foarte puțini și-ar fi imaginat că în următorii 5 ani (până în 2026) vom putea construi ~430 km
                    (320 km A7, 42 km A3, 60 km A8, ...)
                    .
                    Și asta în timp ce trebuia să ducem la capăt și contractele deja începute — unele dintre ele întârziate.
                    Ca să nu mai vorbim că, la acel moment, multe dintre noile proiecte PNRR nici măcar nu aveau contractele semnate.
                    Asta doar ca să reamintim că, dacă reușim anul viitor să terminăm 42 km din A3 și 320 km din A7, adică un total de 362 km, va fi o mare performanță.
                    Nu vreau să intru în politică, dar faptul că Ghinea este autorul PNRR și secretomania din jurul întregului proces mă fac să fiu foarte sceptic în legătură cu ce se află, de fapt, acolo.

                    Când spui că PNRR „e totul sau nimic pe fiecare proiect”, ce înseamnă exact?
                    Hai să luăm un exemplu:
                    Bacău – Pașcani — se termină loturile 1 și 2, dar nu și lotul 3.
                    E afectat doar lotul 3 sau toate cele 3 loturi? Parca toate 3 is definite ca un singur proiect. Greșesc?

                    Cred că măcar o parte din întrebările mele merită o discuție:

                    • De ce, la 4 ani de la lansarea PNRR, presa continuă să transmită impresia că PNRR include o componentă nerambursabilă? Cunosc destui oameni în România care încă cred că UE ne oferă 100% din finanțare, ceea ce este foarte departe de adevăr..
                    • De ce există această presiune imensă să finalizăm toate proiectele exclusiv prin PNRR? Ar trebui să ne asigurăm, mai întâi, că valorificăm integral cei 9,6 miliarde euro alocați prin POT. Știu că programul este supracontractat, însă multe proiecte nu par realiste să fie finalizate până în 2027.
                    • Care este planul pe termen lung? Cum intenționăm să finanțăm diferența dintre 9,6 miliarde și 31 miliarde euro? Și ce se întâmplă cu proiectele pe care nu le finalizăm prin PNRR?
                      Ar trebui măcar să avem o idee cât vom investi în următorii 5 ani — o estimare simplă, de genul 2 miliarde euro pe an.
                    V F D 4 Replies Last reply Răspunde Citează 1
                    • V Deconectat
                      Valioglu @mike_us
                      ultima editare de

                      Vreo veste despre lotul 2 Mizil - Pietroasele?

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                      • F Deconectat
                        fulgernc @mike_us
                        ultima editare de

                        @mike_us a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                        Și ce se întâmplă cu proiectele pe care nu le finalizăm prin PNRR?

                        Și așa , părerea mea , e că multe plăți "prin PNRR" au fost făcute din împrumuturi. Și de la buget. Ptr că banii nu au intrat , dar plățile trebuiesc făcute. Și guvernul a ieșit de mai multe ori să se împrumute , sau a căutat surse.

                        @PaulS
                        Ai dreptate. La ei mă refeream😁. Mai băgam și eu puțin bățul printre gard😁.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • vancouverV Conectat
                          vancouver
                          ultima editare de

                          Proiectele PNRR vor fi fazate pe PT. Nu se va pierde nici un cent! Nu exista povestea asta ca daca un proiect este la 99,99% pe 31.08.2026, deci nu e gata 100%, atunci se pierde toata finanțarea …

                          Se va deconta prin PNRR ce se lucrează până pe 31.08.2026, iar ce se lucrează ulterior se va deconta prin PT.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          V D M 3 Replies Last reply Răspunde Citează 6
                          • V Deconectat
                            Valioglu @vancouver
                            ultima editare de

                            Oare se deschide vineri? S-a mai dat informatia asta mai sus, posibil sa se confirme.

                            Redactia  /  iul. 13

                            De vineri mergem de la Buzău la București doar pe autostradă ? – Buzoienii.ro

                            De vineri mergem de la Buzău la București doar pe autostradă ? – Buzoienii.ro

                            Reporterul buzoienii.ro a fost vineri la deschiderea oficială a „podului lui Umbrărescu” și a nodului A7 cu DN2B. Pentru că

                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • D Conectat
                              daniel22_22 @vancouver
                              ultima editare de

                              @vancouver Doamne ajuta sa fie asa. Sper ca m-am inselat eu cu fazarea.

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • D Conectat
                                daniel22_22 @mike_us
                                ultima editare de

                                @mike_us Bugetul PNRR poate fi consultat aici. Sunt sumele venite de la UE, nu include co-finantarile.

                                https://www.edu.ro/sites/default/files/_fi%C8%99iere/Minister/2023/PNRR/Documente_strategice/05-Buget-PNRR.pdf
                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • M Deconectat
                                  mihai @Valioglu
                                  ultima editare de mihai

                                  @Valioglu deschiderea lotului pe 18 nu este certa la acest moment. E doar o posibilitate, optimista as zice.

                                  Da, testele statice ale podului de la Km 38 au trecut cu succes. Dar asta nu e suficient.

                                  Trebuie ca toate partile implicate in constructie (CNAIR + Expert, Proiectant, Constructor, Supervizor) sa fie de acord cu solutiile aplicate la Km 38. Ceea ce inca nu s-a intamplat.

                                  PS. Articolul de pe buzoienii.ro are o informatie incorecta: aceea ca descarcarea de la Stalpu va fi deschisa traficului local, ceea ce este imposibil.

                                  Acea descarcare provizorie nu ideplineste normativul de siguranta pentru o iesire de autostrada permanenta, intre altele pentru ca nu are banda de franare. In varianta de descarcare provizorie, franarea se facea pe benzile principale ale autostrazii pentru intreg traficul. Ceea ce iese din discutie in cazul unei iesiri permanente.

                                  Deci nu, iesirea si giratoriul din Stalpu nu vor folosi la nimic.

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • M Conectat
                                    MihaiD @vancouver
                                    ultima editare de

                                    @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

                                    Nu se va pierde nici un cent!

                                    Se va pierde diferența care nu va fi trasă din PNRR, dacă nu va putea fi realocata pe altceva. Sper să fie o sumă cât mai mică aici, la infrastructură.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • D Conectat
                                      daniel22_22 @mike_us
                                      ultima editare de

                                      @mike_us : POT 2021-2027 in link

                                      https://mfe.gov.ro/pt-21-27/

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • ncbN Deconectat
                                        ncb
                                        ultima editare de

                                        Autostrada A7 . Al III-lea strat de asfalt pe lotul Cleja-Faraoani Bacau.Autostrada Moldovei

                                        Autostrada A7 . Al III-lea strat de asfalt pe lotul Cleja-Faraoani Bacau.Autostrada Moldovei

                                        Ovidiu Imbrea

                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • M Deconectat
                                          mihai @ncb
                                          ultima editare de mihai

                                          ^^ Exact ce comentam dupa filmarea lui Raducu: zone cu asfalt in multe straturi si rigole de acostament pe tronsoane care cel mai probabil vor fi inaugurate in Martie - Iunie 2026.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • First post
                                            Last post